Die is érg mooi geworden Rosita! Enige wat ik persoonlijk 'anders' had gedaan denk ik - maar wellicht is er een speciale rede dat jij/joy dat zo ontworpen hebt - zijn de zwarte randen om de bloemblaadjes. Ik denk dat ik het mooier had gevonden als de bloemen niet zwart-omlijnd waren geweest (zoals de stukjes achter de woorden, daar is het niet en zien de blaadjes er gelijk veel natuurlijker uit), of hoogsten een héél subtiel schaduwrandje. Wel érg knap en strak gezet en mooi gebruik van de kleuren, ontwerp vind ik verder ook heel mooi, ik houd wel van dit soort elegante vrouwelijke tattoo's.
Heb al tien uiltjes gekleurd.. haha. Wil t liefst iets in roze/rood/paars/oranje tinten. Misschien laat ik het ook wel aan Joy over maar is wel leuk om een beetje te proberen
dankjewel Francis! de lijntjes zijn idd bewust gekozen. Omdat ik snel bruin wordt en vrij veel pigment heb, zouden de blaadjes anders wat meer wegvallen in mijn huid, door het zwarte lijntje springt de bloem er meer uit:-)
Hebben de uiltjes een speciale betekenis? vind ze schattig en leuk, maar omdat ze de laatste tijd regelmatig gezet worden, vrieg ik me dat af..
Ze staan o.a. voor wijsheid. Maar ik wil ze expres in kleur en 'cartoon' achtig. Ik vind waar uilen voor staan een mooie gedachte, maar je moet jezelf en je leven niet te serieus nemen. Zo sta ik in het leven en daarom heb ik ervoor gekozen
Ah friemel wat een filmpje. Waarom zou je dat willen en waarom daar?
_Micha_
Geplaatst: 28-07-13 15:39
Wat een schatje is het Friemel! Dat filmpje ik snap het ook echt niet, ik vind een poes echt het lelijkste lichaamsdeel van een vrouw en ook nog op die plek Al vind ik het wel 'mooi' gezet, die plek lijkt me trouwens ook echt vréselijk om iets te laten zetten.