[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:47

Kastanjebruin?
Zou ik niet met een spoeling doen op lichtblond haar. Het spoelt namelijk nooit echt 100% uit dus dat blijf je zien.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:37

Heb je een foto van de kleur die je bedoelt? Want ik snap het niet helemaal namelijk :+
Als je de kleur bedoelt die ik voor me heb dan zou ik er wel goed over na denken. Rood blijf je altijd wel goed zien ondanks het er uit gewassen is. Plus dat het heel snel vervaagt nadat je het gekleurd hebt.
Ik ben van mezelf ook blond en elke keer als ik donker ga heb ik later ZO een spijt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:50

Ik ben weer rood en nog geen spijt haha :D Hij blijft ook prima zitten! Vervaagt wel een beetje maar blijft duidelijk rood (en vervaagt niet lelijk zeg maar).

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:22

Ik heb al eerder met kastanje bruine kleurspoeling gedaan en dat is er aardig uitgegaan

Ik snap dat het met rood achtig bijna niet meer uitgaat enzo maar wil het wel is proberen

Ik kan de afbeelding nu niet laten zien die ik bedoel ik zal morgenochtend even kijken of ik de goeie kleur kan vinden

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:21

Zou ik hier ook wat mogen vragen? :o

Ik wil graag wat met m'n haren doen maar vind het zelf erg moeilijk om te bedenken wat leuk zou staan. Ik wil graag een lang kapsel houden maar ben wel bereid om bijv een pony/lok/laagjes etc te proberen.
Wellicht dat jullie leuke ideeen of voorbeeldjes hebben :) !

Ik zit nu op m'n ipad en omdat internet even niet zo fijn werkt plaats ik even een linkje naar een recent topic waar wat foto's in staan voor het idee :) .

[ITP] Alweer 6 jaar mijn grote trots

Feanyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:10

Hallo allemaal,
Kom ook eens hier kijken.

Pas geleden mijn haren laten knippen en heb een schuine pony naar links en half lang haar in laagjes. Heb van mezelf een klein slag in zitten, maar als het langer wordt, wordt mijn haar heel stijl.

Dacht vraag jullie eens om advies.
Ben ruim 4 jaar brunette geweest. Syoss chocolate brown.

Nu ben ik van mezelf donkerblond en is mijn haar nu lichtblond. Had asblond moeten zijn, maar wordt gelig bij mij.

Nu zat ik eigenlijk te denken aan rood. Maar weet niet zeker of dat wat is.
Als ik even bezig ben kan ik best een rood hoofd krijgen.

Jullie misschien een idee?

Bij voorbaat dank.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 23:56

Hallo allemaal,
ik heb even een vraagje... ik zat op de site van mijn kapper te kijken en toen zag ik dit staan:
Color.id maximaal (uitgroei + lengten & punten)
iemand enig idee wat dit inhoudt? :o

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 06:59

Frummels schreef:
Bedankt meiden :)

Ssmarty: je zou inderdaad volumepoeder kunnen proberen. Ik gebruik die van Taft en ben daar heel tevreden over :j Die van Andrelon schijnt ook goed te werken.
Een rechte pony vind ik ook heeeel leuk! Als mijn haar wat langer is dan wil ik dat ook weer heel graag. Vind dat zo leuk staan met een messy kapsel of een rommelige staart. :)
Dat plaatje heb ik toevallig ook op mijn Pinterest in mijn Kapsel album :D Vind het zo tof!

Smileyy: Ik gebruik een heatprotector van Loreal Studio Line. Ben daar erg tevreden over. Bij de Trekpleister is het nu twee Studio Line producten voor 6 euro. De heatprotector kost normaal 5,80 per stuk, dus nu heb je er twee voor zes euro.
Verder gebruik ik ook nog een serum van de Afro winkel, dat is een anti pluis en heat protecting serum en dat werkt bij mij ook heel erg goed. Maar mijn haar is ook erg droog, pluizig. (Ik ben een kwart Surinaams).

Oké dan ga ik dat eens proberen!
Dat kapsel is ook echt gaaf :D.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:37

Fyanyth, rood is best wel een hell. Als je het mooi rood wilt houden moet je het veel vaker verven. Als je van rood af wilt lukt dat juist weer bijna niet. De warme tint blijft nog heel lang hangen, moet bijna uitgroeien, ookal verf je het bruin.
Ik zou het niet snel meer doen, maar dat is ieders keus uiteraard. Het kan wel erg mooi zijn als het je staat :j

Chantal, mijn mening weet je al haha!

En maxxipaxxix, dat is een nieuwe techniek van de kapper. Brainwash doet het geloof ik ook al een tijdje. Dat is een nieuwe manier waarbij folies niet meer nodig zijn als je verschillende kleuren in je haar wilt. Je hebt bv een lok blond, en de lok ernaast rood (in die natte verf) maar het lekt niet in elkaar over. Daardoor kunnen de kapster veel sneller en creatiever aan de gang en het resultaat is veel mooier :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 09:25

ik ga mijn haar denk ik donker rood doen
ik ga volgende maand met mijn moeder naar de stad
en ga vaarschijnlijk voor het merk L'Oréal
en ik ga in de winkel een beetje advies vragen of mijn haar niet groen of oranje word als ik er donker rood over heen doe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:11

Neeeeeeeeeeeeeeee niet van L'Oréal nemen! Dat wast gigantisch snel uit!
Ik heb die ook gehad (6.66) en dat was na 2 weken al oranjeachtig :n Heb nu die van Garnier (5.62) en die blijft superlang zitten en is een stuk vriendelijker ook voor je haar merk ik. Daarnaast is de kleur veel mooier.
Afbeelding

Welke kleur haar heb je nu en heb je het al geverfd?
Ik heb het zelf gewoon over 5.0 heen gegooid en dat werkte prima.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:49

Goedemiddag dames

Ik wil heel graag mijn haar laten blonderen en ook lekker een kort kapsel..
Nu mijn mening wat denken jullie ?
ik heb nu donkerblond haar maar wil graag lichter..

Momenteel is mijn haar nu zo
Afbeelding

zo wil ik het
Afbeelding

Wat denken jullie?Doen of niet

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:56

Ik denk dat het je heel gaaf staat :j Ik heb het vorige week laten blonderen en een licht asblonde toner er overheen laten zetten. Ben er heel blij mee! (zie mijn post op de vorige pagina met foto's)
De lengte vind ik ook heel mooi, heb ik nu zelf ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:57

Ik ga straks ook weer voor rood! Heb het nu wel weer lang genoeg bruin en wil wat anders. Zag dat de Syoss verf in de aanbieding is dus ga het gelijk maar proberen!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:10

Frummels;

Staat jou ook goed !!
Ga het denk ik dan toch maar doen, best wel erg spannend zeg maar...

Kan jij je haar nog vast doen in een staart ivm paardrijden?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:44

Bizzybijtje schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeee niet van L'Oréal nemen! Dat wast gigantisch snel uit!
Ik heb die ook gehad (6.66) en dat was na 2 weken al oranjeachtig :n Heb nu die van Garnier (5.62) en die blijft superlang zitten en is een stuk vriendelijker ook voor je haar merk ik. Daarnaast is de kleur veel mooier.
[ Afbeelding ]

Welke kleur haar heb je nu en heb je het al geverfd?
Ik heb het zelf gewoon over 5.0 heen gegooid en dat werkte prima.

ik heb nu blond haar en heb een keer bruine kleurspoeling gebruikt van de action
maar wil een keertje heel wat anders gewoon even uit proberen hoe en wat en heb nu een beetje een idee van donker rood ofzo of bruin tegen het rood aan zeg maar

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:54

Hallo!

Ik kom hier even binnenvallen, ik heb vorige week mijn haar van dit:

Afbeelding

naar dit geverfd:

Afbeelding
(foto lijkt wat donkerder dan dat het is hoor)

Ik heb er nog geen spijt van :D Ik heb het zelf geverfd, eerst met licht toffeebruin maar dat pakte maar half.. := Toen heb ik tegen beter weten in er nog een andere kleur ingegooid, licht mahoniebruin en godzijdank is dat allemaal goed gegaan!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:03

Mooi donja!

en dnieze, ik zou het zeker weten doen en resultaat laten zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:04

Mooi kleurtje xDonja! Ik ben ook groot fan van thuis verven, heb mijn haar maar 1 keer bij de kapper laten verven. Misschien als ik ooit het budget heb en iets met heel erg veel verschillende kleuren wil haha.

Ik heb de rode verf er nu in zitten, het wordt zoals het er nu naar uit ziet echt scharlakenrood _O- :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:09

emmaa_ zou je voor mij een foto willen maken straks ben erg benieuwd hoe het er bij jou uit ziet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:10

Is goed hoor!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:12

Ikke ook benieuwd zijn heurr O:) Hehe, ben nog steeds heel erg fan van Rood of oranje! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:13

Ik heb het vorig jaar ook een tijd rood gehad:

Afbeelding

Maar vond het toen veeeel te veel werk om bij te houden. Was na twee weken helemaal vaal en lelijk geworden. Denk dat ik nu gewoon een beetje verf blijf mixen met conditioner en dat er elke keer overheen knal als ik mijn haar wat gewassen heb.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:13

dankje !
mijn moeder vind het wel stoer zegt ze dat ik een andere kleur wil hebben

maar ik heb nu blond kan ik er dan donker rode kleurspoeling in doen ?
van bruin weet ik dat dat kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:16

Kan met rood ook wel, maar rode kleurspoelingen gaan er over het algemeen niet meer uit := Tenminste, de eerste keer dat ik het had (bovenstaande foto) heb ik het er echt uit moeten verven. Misschien dat het wel zo snel vaal werd omdat het een kleurspoeling was :o? :)* 8)7