Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Bedankt meiden
Ssmarty: je zou inderdaad volumepoeder kunnen proberen. Ik gebruik die van Taft en ben daar heel tevreden overDie van Andrelon schijnt ook goed te werken.
Een rechte pony vind ik ook heeeel leuk! Als mijn haar wat langer is dan wil ik dat ook weer heel graag. Vind dat zo leuk staan met een messy kapsel of een rommelige staart.
Dat plaatje heb ik toevallig ook op mijn Pinterest in mijn Kapsel albumVind het zo tof!
Smileyy: Ik gebruik een heatprotector van Loreal Studio Line. Ben daar erg tevreden over. Bij de Trekpleister is het nu twee Studio Line producten voor 6 euro. De heatprotector kost normaal 5,80 per stuk, dus nu heb je er twee voor zes euro.
Verder gebruik ik ook nog een serum van de Afro winkel, dat is een anti pluis en heat protecting serum en dat werkt bij mij ook heel erg goed. Maar mijn haar is ook erg droog, pluizig. (Ik ben een kwart Surinaams).
Bizzybijtje schreef:Neeeeeeeeeeeeeeee niet van L'Oréal nemen! Dat wast gigantisch snel uit!
Ik heb die ook gehad (6.66) en dat was na 2 weken al oranjeachtigHeb nu die van Garnier (5.62) en die blijft superlang zitten en is een stuk vriendelijker ook voor je haar merk ik. Daarnaast is de kleur veel mooier.
[ Afbeelding ]
Welke kleur haar heb je nu en heb je het al geverfd?
Ik heb het zelf gewoon over 5.0 heen gegooid en dat werkte prima.