Ik contour altijd een beetje. Gebruik wel een relatief "te lichte" under eye concealer en ik vind het ook mooier om een klein beetje te shapen bij mijn jukbeenderen, maar niet heel extreem. Vind dat zodra je met liquids gaat werken om dat te doen eigenlijk al een stap te ver gaat Vind het er vaak heel onnatuurlijk uit zien
xNavatu
Geplaatst: 03-07-14 16:07
Ik contour ook altijd ene klein beetje.. zonder lijkt mn gezicht zo diepteloos met foundation op heb ik altijd het idee.. al zal dat best wel meevallen gezien ik best duidelijke jukbeenderen heb van mezelf.. Schrok van de week echt hoe duidelijk ze wel niet waren op een foto van school terwijl dat echt aan het eind van de dag was (rond 5 uur terwijl ik om half 7 al mn makeup gedaan had.. dus of mn bronzer blijft extreem goed zitten of idk lol) :'D En ik had die dag ook echt amper bronzer gebruikt..
Een beetje is niet erg, maar zoals in die video of net als Kim Kardashian vind ik echt schokkend.
Loose
Geplaatst: 03-07-14 21:38
Haha Deijs alweer wat gewonnen.
Ik vind dat filmpje niet echt super extreem, heb wel grotere transformaties gezien. Maar niet echt iets voor alledaags nee. Eight: Haha nee hoor. Op youtube staan ook wel filmpjes met mensen met een rond gezicht.
Vandaag een lipgloss van Dior gescoord voor €15. En heb ook die nieuwe foundation van Chanel gekocht, Perfection Lumière Velvet. Erg mooie foundation.
Oeeh dat heb je goed gedaan! Gewoon bij de ici paris?
Ik las toevallig vandaag een artikel over makeup van de action en big bazaar dat dat soms wel jaaaaren over de datum kan zijn of zelfs afgekeurd.. nooit geweten!
ontherun
Geplaatst: 03-07-14 22:01
Deijs je blijft maar winnen he Mooie lippenstift is het wel! Over die make-up, ik heb ongeveer een jaar of anderhalf geleden de laatste tubes Max Factor foundation gekocht omdat die bij ons uit het assortiment gingen. Nu zag ik ze toevallig pas geleden bij de action in de schappen liggen... Nouja, in de grabbelbakken Zo zie ik ook regelmatig dingen die wij inderdaad terug sturen of uit assortiment zijn echt een hele tijd later daar (of Big Bazar o.i.d.) in de winkel liggen. Dus ja, het zijn, naar mijn mening, vaak oude of afgekeurde producten.
Oeh dat extreme contouren vind ik ook niet echt wat voor elke dag... Een beetje om te benadrukken of te shapen is mooi maar zo extreem vind ik dan toch weer nep uitzien, zo plastic fantastic