germie schreef:Dan kom je maar een keer duiken Supervixen. Het water was vandaag 5 graden. Dus al weer 1 graad opgewarmd. Maar toch koud hoor.
Duiken lijkt me heel eng, ik denk niet dat dat iets voor mij is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CalipsoLover schreef:Sorry dat ik hier weer even kom binnenvallen maar ik heb even jullie hulp nodig!
Ik zit met een best groot probleem, namelijk blaren. Niet op mn hiel, wel onder mijn voet. Ik had hier sowieso al vaker last van, maar door afgelopen week met de verkeerde sokken gelopen te hebben heb ik ze gigantisch erger gemaakt, en ondanks ze nu uitgedroogd zijn kan ik er nog steeds niet op lopen. Tape, blarenpleisters, gewone pleisters, goede sokken… Niks helpt. Van zodra ik er op ga lopen krijg ik nieuwe blaren.
Weet iemand de gouden tip?
Ps: aan mijn schoenen ligt het niet, gezien ik dit met al mijn sportschoenen heb. Ik heb ook al verschillende soorten kousen geprobeerd.
Supervixen schreef:germie schreef:Dan kom je maar een keer duiken Supervixen. Het water was vandaag 5 graden. Dus al weer 1 graad opgewarmd. Maar toch koud hoor.
Duiken lijkt me heel eng, ik denk niet dat dat iets voor mij is.
leonie87 schreef:Even een vraagje voor de buitenlandtrailers. Waar kan ik handig trails vinden voor Frankrijk? Iemand een idee? We gaan in de mei vakantie naar de schoonfamilie en mocht ik me goed genoeg voelen na de marathon lijkt het me wel leuk daar een trail mee te pakken.
Suliko schreef:Waarschuwing: gevaarlijke websites.