Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:11

Poeh Happybudda, dat klinkt erg pittig! En dan duren die eerste 4 maanden ook mega lang. Balen ook van de oogafwijking en de onderzoeken, dan komt het ook allemaal samen.

En jullie ook een refluxbaby dus Marlis. Sneu om je kleintje zo’n pijn te zien lijden, gelukkig verlicht de medicatie iets

Hancox: oh fijn dat het goed ging in het vliegtuig! Ook een goede tijd gehad bij de familie?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:33

Marlis schreef:
HappyBuddha schreef:
Medicatie wilden ze helaas niet voorschrijven omdat hij geen bloed spuugt en nog goed groeit…
Klopt, en dat getrek aan zo’n kleintje om z’n ogen goed te kunnen bekijken is ook sneu… maarja het is nodig en ik ben allang blij dat ze het serieus nemen :)

Hier idd medicatie. Nexium. Een maagzuurremmer. Het neemt niet de reflux weg en de klachten maar het doet minder pijn wanneer zij overgeeft of er melk omhoog komt. Soof heeft hierdoor wel iets minder pijn en kan nu wel wat uren slapen

Ah dat is goed om te weten! Jari lijkt nu geen pijn te hebben, eerder wel. Het uit zich bij hem vooral in heel veel spugen en ook echt projectielbraken. Mocht ik vermoeden dat het hem toch wel zeer doet ga ik de kinderarts hier eens naar vragen :) bedankt!

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 20:13

Ik heb wel bijgelezen al die tijd maar nooit de tijd gevonden/ genomen voor een post.

Charlotte nog gefeliciteerd! Hopelijk heeft Jack geen last van je medicatie.

HappyBuddha vervelend ook reflux :( en ook nog een oogafwijking waarschijnlijk, gelukkig wordt er daar wel direct doorgepakt!

Ballard dat klinkt fijn even lekker eruit. Goed toch dat je er eerlijk over kan zijn!

Ik vind deze fase best leuk eigenlijk maar momenteel kan man haar slecht troosten en ze drinkt geen fles dus ik zit soort van vast :') We oefenen er wel hard mee want begin oktober heb ik 3 dagen cursus en daar wil ik wel graag heen zonder kind :+
Ze was gisteren alweer 12 weken en we wonen nu sinds afgelopen vrijdag weer in Nederland. Vandaag kreeg ze hier nog een hielprik, wordt aangeboden aan alle babies onder de 6 maanden die hem hier niet gehad hebben blijkbaar. Ze was super dapper gelukkig. Verder weegt ze alweer 6,8 kilo, lekker spekkie <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 17:53

Ballard, hoe gaan de slaapjes overdag in de donkere kamer? Iets beter?
Ik herken het niet van de baby-tijd, maar kan mij wel heel goed voorstellen dat mensen er niks mee hebben. :D Niet schuldig over voelen ofzo hé? ;)
Nog gelukt met schilderen? Heerlijk dat je weer hebt kunnen zwemmen, genieten!

Flowery lachjes zijn zó leuk en fijn idd. ♡

Charlotte heb je de handschoen inmiddels binnen? En zo ja, al mee onder de douche geweest? :)
Een kind krijgen is de grootste verandering in de leven (denk ik), dus dat het soms zwaar en ook echt niét leuk is is gewoon logisch.

HappyBuddah jeetje wat zwaar en rot van de reflux. Ga voor jullie duimen dat Jari er snel minder last van krijgt.
Vervelend ook die oogafwijking, maar wel fijn dat ze het serieus willen onderzoeken.
Dikke knuffel in elk geval. <3

[***] leuk zo'n tevreden ventje. Fijn dat het ook goed ging in het vliegtuig. Hoe waren je eerste dagen op kantoor weer?

MissAnnemijn zo fijn weer terug in Nederland. Hopelijk is de hielprik hier ook weer goed. Zal fijn zijn als ze de fles weer accepteert!

Hier gaat alles goed. :) We gaan dit weekend onverwacht nog 2 nachtjes naar Texel, Hidde en ik. Mijn vriend blijft thuis, die heeft wat anders. M'n ouders zitten nu op Texel en hebben een huisje voor 6 personen dus ruimte genoeg haha. Het weer is alleen niet zo goed zag ik, dus ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt.

En vandaag is Hidde alweer 5 maanden! Echt hoézo gaat de tijd zo enorm snel sinds hij er is haha. <3

Afbeelding

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 20:08

Herkenbaar hoor, hier vind ik ook niets aan de babyfase en de eerste 6 weken vond ik zelfs verschrikkelijk. :') Ik heb de uren en dagen geteld, echt. Hij is nu 8 weken en het wordt leuker omdat hij (dus) groter wordt, meer interactie toont en het breekbare er langzaam af gaat.
Ik heb geen schuldgevoel hoor, ik ben nooit een baby type geweest. Ik tel momenteel af naar 12 weken maar de tijd lijkt nu ook sneller te gaan. :j

Wat balen dat Jari zoveel huilt. Hou vol, het gaat écht voorbij.

En de reflux baby, poe heftig zeg. Er is ook speciale kunstvoeding voor refluxers dacht ik, maar ik weet niet of je kv geeft.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 11:36

UK_eef schreef:
Herkenbaar hoor, hier vind ik ook niets aan de babyfase en de eerste 6 weken vond ik zelfs verschrikkelijk. :') Ik heb de uren en dagen geteld, echt. Hij is nu 8 weken en het wordt leuker omdat hij (dus) groter wordt, meer interactie toont en het breekbare er langzaam af gaat.
Ik heb geen schuldgevoel hoor, ik ben nooit een baby type geweest. Ik tel momenteel af naar 12 weken maar de tijd lijkt nu ook sneller te gaan. :j

Wat balen dat Jari zoveel huilt. Hou vol, het gaat écht voorbij.

En de reflux baby, poe heftig zeg. Er is ook speciale kunstvoeding voor refluxers dacht ik, maar ik weet niet of je kv geeft.

Bizar hé hoe snel de tijd gaat?
Ik vind de interactie en ontwikkeling ook zo leuk om te zien.
Ben ook wel blij dat Hidde wat "steviger" is. Heb je toch het gevoel dat ze wat meer kunnen hebben ofzo haha. :=

Afbeelding
Groetjes vanaf Texel van ons. <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 17:48

Charlotte, hoe gaat het nu met jullie?

Hier gaat het wel zijn gangetje. Paar pittige nachten gehad maar ook die horen erbij. Ergens in de aankomende weken gaan we op vakantie, even ertussen uit. Ben benieuwd hoe het gaat.

Mrieke, wat een leuke foto van jullie!

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 11:31

Lekker dat je weer gezwommen hebt Ballard, dat lijkt me heerlijk! Viel het een beetje mee qua conditie?

Wat ontzettend rot dat Jari zo'n last heeft van reflux Buddha. Kan goed begrijpen dat je er dan geen reet aan vindt :(:) Het enige wat ik zou kunnen bedenken is andere voeding proberen? Ook nog al die onderzoeken bij de oogarts. Hopelijk zitten jullie snel in wat rustiger vaarwater!

Hoe was het op kantoor Hancox? Lekker dat hij zo aan het brabbelen is en wat fijn dat het in het vliegtuig zo goed ging!

Heftig hoor Marlis een baby met reflux. Fijn dat Soof met medicatie wat langer kan slapen.

Annemijn, blijven jullie nu in Nederland wonen? Ben dat even kwijt :) Papa en baby moeten wat meer quality time met elkaar doorbrengen :D Lekker gewichtje! Hoeveel woog ze met de geboorte? Jack is bijna 3 weken en woog vrijdag 3210gram. Kan me niet voorstellen dat hij over zo'n korte tijd al zoveel kan wegen :+

5 maanden alweer! Lekker ventje is Hidde :D Jullie zijn lekker in de vakantie modus, heerlijk! Ik kan ook niet wachten totdat Jack wat steviger is, inderdaad voor het gevoel dat hij dan iets meer kan hebben.

Waarom kijk je uit naar de 12 weken Eef? Goed dat je geen schuldgevoel hebt :j Ik vind ook dat je echt niet alles even leuk hoeft te vinden.

Jammer van die nachten Freekie. Weet je waar het door kwam? Lekker vakantie, waar gaan jullie heen?

Hier gaat het wel goed. Jack was gisteren net niet helemaal fit. Ik zag hem 's middags in zijn box liggen en vond hem ietsjes bleker. Tijdens het verschonen temperaturen en de thermometer werd eruit geperst met een hele berg poep :+ Temp verder netjes. Als een dijker gegeten, slapen lukte niet echt en na een uurtje begon hij te krijsen. Hij zat helemaal onder de poep. Lekker gedoucht met papa (met handschoen +:)+ ) en daarna ging het weer goed. Ik ben een klein beetje grieperig of er is iets met mijn baarmoeder, die doet al 2 dagen een beetje zeer. Kan misschien ook komen dat de nachtdiensten en het overdag alleen voor Jack zorgen me een beetje opbrak i.c.m. het herstel van de keizersnede. Vannacht heeft mijn man de (2) voedingen gedaan en ik voel me alweer een ander mens na wat slaap :)

Verder is het consultatiebureau vrijdag geweest en meneer was vanaf de laatste dag van de kraamzorg gemiddeld 30 gram per dag gegroeid :D De kleine spruit woog alweer 3210 gram. Was trouwens een hele fijn meid van het CB, ik hoor om me heen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen.

Hoe ging dat bij jullie met de voedingen? Jack is sinds een paar dagen onverzadigbaar dus gistermiddag zijn we van 90ml naar 120ml gegaan. Wij hebben de insteek niet weggooien tot 100/110ml maar kijken wat hij op kan. Hij drinkt de flessen helemaal leeg en loopt nu nog te happen om meer. Hij houdt alles binnen en geen last van krampjes. Hij kwam met 90ml soms al om de 1,5uur wat we dan met moeite naar 2 uur konden rekken. Hij dronk dan regelmatig niet alles op. Nu met 120ml zit hij tot nu toe op de 3,5-4uur. Op deze manier klopt er weinig van de 150ml/kg lichaamsgewicht :+

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 12:23

Fijn Charlotte! Het is fijn dat je bij het CB een fijn persoon te pakken hebt.
Moet zeggen dat ik ook aardig tevreden ben met de CB waar wij heen gaan. Heel soms wel iets bijzondere adviezen betreft bv ("o, maar je mag best een voeding laten vallen") en ze kenden bij mijn zoon ook de rapley methode niet. Maar als je aangeeft hoe jij het doet en waarom is het ook prima.

Daphne en Mathijs zijn na de vakantiestop vandaag weer naar het kinderdagverblijf. Krijg leuke foto's binnen. Het liep soepel vanochtend, dus dat is erg fijn. Ik ben nog vrij, dus even tijd voor mezelf! Ben vanochtend lekker gaan zwemmen bij ons in het dorp. Lekker een uurtje baantjes getrokken. Van de week nog een keer naar de kapper en ik wil ook nog een keer of 2 naar de paarden.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 15:45

Wat een super mooie foto Mriek <3

Groeien jullie kleintjes ook zo vreselijk hard? Jari heeft 6 weken in maat 50 gepast, vandaag is hij 8 weken en maat 56 wordt al te klein… gaat zo snel ineens!

Ik moet woensdag zelf weer naar het ziekenhuis ivm aanhoudend bloedverlies na de bevalling… ze zijn toch bang voor placenta resten :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 20:33

HappyBuddha schreef:
Wat een super mooie foto Mriek <3

Groeien jullie kleintjes ook zo vreselijk hard? Jari heeft 6 weken in maat 50 gepast, vandaag is hij 8 weken en maat 56 wordt al te klein… gaat zo snel ineens!

Ik moet woensdag zelf weer naar het ziekenhuis ivm aanhoudend bloedverlies na de bevalling… ze zijn toch bang voor placenta resten :(

Boris is 14 weken en draagt kleding maat 74 en rompers 98/104. Echt een grote kerel dus. Gemiddeld max 3 weken in een maat gezeten sinds z'n geboorte.

Sterkte woensdag

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 00:07

Happybuddha, sterkte woensdag.

En een jack die het goed doet. Kan idd hoor, gebroken nachten en herstellen dat je daar op reageert.

Grote Hulk Boris, Hidde op de eilanden en iemand met vakantie plannen.

Hier soof vandaag prikjes gehad. En was vanmiddag ontroostbaar. Ik heb een huilbaby maar zo hard hebben we haar nog nooit horen huilen.
58 cm en 5,24 kilo. Soof past nu net bijna drie maanden nogsteeds veel maat 50.

Nexium blijft voorlopig en nu eind september fysieke afspraak kinderarts ipv telefonisch.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 22:55

Zo Gnome, dat gaat dan echt hard!
Wat sneu voor Soof, ik zie zelf ook al wel op tegen die eerste prikjes! Wel grappig om te horen dat er zo’n verschil zit tussen hoe hard baby’s groeien.
Ik had laatst via Vinted een heel leuk pakje voor Jari gekocht, alleen had deze wat vertraging dus die paste helaas al niet meer toen die binnenkwam :')

Vandaag bij de gynaecoloog geweest, helaas is er inderdaad een stuk placenta achter gebleven :( . Hij wil wachten tot mijn menstruatie, uit de hoop dat het dan vanzelf meekomt. Alleen heb ik constant bloedverlies dus heb ik geen idee wanneer ik ongesteld ben… moet in ieder geval over 3 weken terug komen, als het er dan nog zit wordt het operatief verwijderd. Als ik al die tijd deze buikpijn houd worden het lange drie weken.
Ik ben het zelf wel een beetje zat, elke keer van die sukkelige dingen. Blij als het allemaal over is en ik mezelf ook weer een beetje goed voel :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 17:32

Ik voel me redelijk belabberd met mijn vit D tekort maar heb mezelf en mijn vriend naar de heide gesleept vanmorgen vroeg voor mijn felbegeerde foto. Did not disappoint <<)
Afbeelding

Nimue doet het super, hoewel vandaag slapen niet tot de opties behoort blijkbaar |o

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 14:33

Mooie foto en wat een schattige uitstraling heeft Nimue <3 Ik kan begrijpen dat je je voor zo'n locatie toch bij elkaar raapt! Balen van je vitamine D, ik weet hoe vervelend dat kan zijn. Ik kan het zelf niet op peil houden maar met ampullen van cura d gaat dat gelukkig wel goed.

Dat mag toch niet te lang achterblijven Buddha? Ik hoop dat je lichaam het er toch zelf snel uit weet te werken!

Zielig dat Soof zo ontroostbaarr was na de prikjes Marlis. Lekker dat ze nog steeds in maat 50 past, dan maak je daar iig goed gebruik van ipv overal doorheen te vliegen :D

Wat een stilte hier in het topic. Er zou eigenlijk een vervolgtopic moeten komen :P
Wij zijn maandag met Jack naar het consultatiebureau geweest en hij is lekker gegroeid en aangekomen. Vandaag is hij alweer 4 weken en vannacht heeft hij 7 uur doorgeslapen *\o/* Hopelijk houdt hij dat vast want daar kunnen wij wel aan wennen :D Hij begon overdag wat onrustiger te slapen in de box beneden dus we gaan hem nu 1 ronde tussen voedingen op zijn eigen kamer laten slapen. Morgen wel eerst de airco even aan want vandaag is de temperatuur in zijn kamer hoog en al 3 graden gestegen sinds hij er ligt. Maar hij lijkt nu wel een langere tijd rustig te slapen vergeleken met beneden. Gelukkig lijkt hij echt overal te kunnen slapen, verschillende bedjes, box, kinderwagen, op schoot, stille ruimtes, op feestjes met veel drukte. Echt heerlijk :D

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 15:03

Klinkt goed Charlotte! Hier sliep Esra opeens moeilijker overdag en hebben we haar sindsdien boven gelegd in een donkere kamer. Toen sliep ze weer goed, dus prima :) ik heb een boek over slapen bij baby’s geleend van mijn schoonzusje en daar stond in dat na ongeveer 3 á 4 weken de melatonine die de baby mee kreeg van de moeder op raakt en ze dit zelf moeten gaan aanmaken. Dit doen ze het beste in een donkere ruimte. Fijn dat Jack overal goed kan slapen en al 7 uur achter elkaar! Wauw, geniet ervan! :) Hij is wel een makkelijke baby dus?

Hier gaat het goed, maar de dagen vliegen voorbij dus niet echt veel tijd om te posten. Esra is morgen 8 weken en krijgt haar eerste vaccinaties. Ik ben benieuwd hoe ze daar op reageert! Ik ben ook mega benieuwd hoe erg ze gegroeid is, want ze is echt lang, past bijna niet meer in het badje en op het aankleedkussen.

Gisteren zijn we voor het eerst weg geweest zonder haar en mocht ze een dagje bij pake en beppe zijn. Die vonden het geweldig :)
Lekker lachebekje <3

Afbeelding

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 16:08

Klinkt als een win-win situatie met jullie dag weg Ballard :D Lekker hoor! Grappig dat ik met mijn boerenverstand ook tot dat idee was gekomen van de donkere/rustige kamer. Vandaag heb ik van de woonkamer een bunker gemaak (rolluiken naar beneden) en hij slaapt hier nu lekker door deze middag. Dat drukke herken ik goed, of je bent met de baby bezig of je bent iets aan het doen als de baby ligt. 8 weken alweer! Hoe is het met de vaccinaties gegaan? Jack is volgens mij wel een hele makkelijke baby :j

Ik had vorige week al een paar minuten (alleen) in de auto gereden en gisteren voor het eerst met baby een Newborn set opgehaald. Vandaag de kinderstoel binnen gekregen en in elkaar gezet. Ik hoop dat de baby er blij mee is :D

Afbeelding

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 22:39

Charlotte446 schreef:
Klinkt als een win-win situatie met jullie dag weg Ballard :D Lekker hoor! Grappig dat ik met mijn boerenverstand ook tot dat idee was gekomen van de donkere/rustige kamer. Vandaag heb ik van de woonkamer een bunker gemaak (rolluiken naar beneden) en hij slaapt hier nu lekker door deze middag. Dat drukke herken ik goed, of je bent met de baby bezig of je bent iets aan het doen als de baby ligt. 8 weken alweer! Hoe is het met de vaccinaties gegaan? Jack is volgens mij wel een hele makkelijke baby :j

Ik had vorige week al een paar minuten (alleen) in de auto gereden en gisteren voor het eerst met baby een Newborn set opgehaald. Vandaag de kinderstoel binnen gekregen en in elkaar gezet. Ik hoop dat de baby er blij mee is :D

[ [url=m/jp3Vh5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben deze set ook. Echt ideaal! Daphne vindt het erg fijn om ook aan tafel te zitten (naast haar grote broer).

Wauw Boris al in rompers 98/104. Mathijs gaat nu richting 104 met zijn 3 jaar. Heb je de h&m rompers wel eens geprobeerd ik heb het idee dat die ruimer vallen dan hema.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 20:21

Leuke foto Ballard! lekker lachebekkie

aah fijn zo stoel Charlotte! Zoë zit als ze niet slaapt avonds ook aan tafel in Newborn stoel.

Zoë heeft afgelopen maandag haar prikjes gehad. was even een harde huil en daarna heel boos kijken naar de arts. Dat was wel grappig. koorts gehad maar was opzicht zichzelf wel. veel lachen en lekker brabbelen.

ze kan nu ook omrollen. lukt nog niet altijd maar soms wel. Nadeel is wel..... ze lag al nooit stil tijdens verschonen, echt kind ging alle kanten op. Maar nu ze door heeft hoe ze kan omrollen en zich zo moet draaien doet ze dat nu ook tijdens het verschonen. En dat is toch vervelend soms :+ :+

Verder is het zo'n vrolijk kind. huilt eigenlijk alleen maar als ze honger heeft.

Hoe gaat het verder met iedereen hier? natuurlijk best stil maar dat komt vooral omdat de meeste in de whatsapp groep zit volgens mij

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:28

Ah wat leuk die ontwikkelingen van Zoë! Wel vervelend dat ze het ook doet tijdens het verschonen :') hier ook eentje die veel trappelt met haar beentjes.
Fijn dat ze niet erge last heeft gehad van de prikjes. Vorige week heeft Esra ze ook gehad (ik had de prik niet genomen tijdens mijn zwangerschap) en die mag ze elke week wel. Ze heeft alleen maar geslapen daarna haha.

Afgelopen weekend heeft Esra voor het eerst 8,5 uur geslapen achter elkaar. Helaas was dit 2 nachten en is het nu weer normaal om de 4 uur wakker, maar ze kan het wel, dus hopelijk gaat ze dit vaker doen!

Zelf moet ik vandaag naar de bekkenbodem fysio. De huid van de vulva doet nog steeds best pijn, terwijl er niets te zien is en alles goed geheeld is, dus ik hoop dat zij er wat aan kan doen. In het verleden heb ik vaginisme gehad, dus ik wil er niet te lang mee rondlopen.
Zijn jullie verder goed hersteld van onderen?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:54

Ballard_L schreef:
Ah wat leuk die ontwikkelingen van Zoë! Wel vervelend dat ze het ook doet tijdens het verschonen :') hier ook eentje die veel trappelt met haar beentjes.
Fijn dat ze niet erge last heeft gehad van de prikjes. Vorige week heeft Esra ze ook gehad (ik had de prik niet genomen tijdens mijn zwangerschap) en die mag ze elke week wel. Ze heeft alleen maar geslapen daarna haha.

Afgelopen weekend heeft Esra voor het eerst 8,5 uur geslapen achter elkaar. Helaas was dit 2 nachten en is het nu weer normaal om de 4 uur wakker, maar ze kan het wel, dus hopelijk gaat ze dit vaker doen!

Zelf moet ik vandaag naar de bekkenbodem fysio. De huid van de vulva doet nog steeds best pijn, terwijl er niets te zien is en alles goed geheeld is, dus ik hoop dat zij er wat aan kan doen. In het verleden heb ik vaginisme gehad, dus ik wil er niet te lang mee rondlopen.

Aah goed dat je gaat! Dat heb ik ook nog lange tijd gehad. Kan het geen vaginisme noemen maar wel problemen mee gehad een bij bekkenbodem fysio voor geweest.
Gelukkig gaat nu wel weer goed ook. Heb ook een blaasverzakking gehad na de bevalling.
Maar door veel oefeningen gaat het nu wel goed.

Succes bij de fysio!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-23 12:35

Hier ook veel last gehad na de knip. Denk dat het na bijna 4 maanden allemaal weer als van ouds voelde.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:23

Oei een blaasverzakking is ook niet fijn! Gelukkig zijn er dan therapeuten die weten welke oefeningen helpen :) je hebt daar verder dus geen last meer van?

Ja jij had veel last van het litteken toch Gnome? Heb je daar ook oefeningen voor gehad of vooral masseren en afwachten? 4 maanden is wel erg lang

Ik had blijkbaar een zenuw bekneld (waarschijnlijk al heel lang, het kwam niet door de bevalling) en ze heeft triggerpoints behandeld in de spieren van de bekkenbodem. Wel echt een opluchting dat er iets aan te doen isl

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-23 08:16

Ballard_L schreef:
Oei een blaasverzakking is ook niet fijn! Gelukkig zijn er dan therapeuten die weten welke oefeningen helpen :) je hebt daar verder dus geen last meer van?

Ja jij had veel last van het litteken toch Gnome? Heb je daar ook oefeningen voor gehad of vooral masseren en afwachten? 4 maanden is wel erg lang

Ik had blijkbaar een zenuw bekneld (waarschijnlijk al heel lang, het kwam niet door de bevalling) en ze heeft triggerpoints behandeld in de spieren van de bekkenbodem. Wel echt een opluchting dat er iets aan te doen isl

Ja had veel last inderdaad. Heb er niks aan laten doen en eigenlijk ook niet echt gemasseerd ofzo. Ging gewoon steeds wat beter. Nu voel ik het ook bijna niet meer met m'n hand terwijl het eerst echt een heel dik litteken was. Klinkt lang ja maar met een baby vliegt de tijd toch voorbij :')

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 21:12

Ballard_L schreef:

Hopelijk gaat Esra vaker lekker lang slapen.

Vanonder geen last meer. Al had ik vd week last van een trekkend litteken.. Alleen niet het litteken van m'n laatste bevalling, maar doe van 8 jaar terug. :+