Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:HappyBuddha schreef:Medicatie wilden ze helaas niet voorschrijven omdat hij geen bloed spuugt en nog goed groeit…
Klopt, en dat getrek aan zo’n kleintje om z’n ogen goed te kunnen bekijken is ook sneu… maarja het is nodig en ik ben allang blij dat ze het serieus nemen
Hier idd medicatie. Nexium. Een maagzuurremmer. Het neemt niet de reflux weg en de klachten maar het doet minder pijn wanneer zij overgeeft of er melk omhoog komt. Soof heeft hierdoor wel iets minder pijn en kan nu wel wat uren slapen
UK_eef schreef:Herkenbaar hoor, hier vind ik ook niets aan de babyfase en de eerste 6 weken vond ik zelfs verschrikkelijk.Ik heb de uren en dagen geteld, echt. Hij is nu 8 weken en het wordt leuker omdat hij (dus) groter wordt, meer interactie toont en het breekbare er langzaam af gaat.
Ik heb geen schuldgevoel hoor, ik ben nooit een baby type geweest. Ik tel momenteel af naar 12 weken maar de tijd lijkt nu ook sneller te gaan.![]()
Wat balen dat Jari zoveel huilt. Hou vol, het gaat écht voorbij.
En de reflux baby, poe heftig zeg. Er is ook speciale kunstvoeding voor refluxers dacht ik, maar ik weet niet of je kv geeft.
HappyBuddha schreef:Wat een super mooie foto Mriek
Groeien jullie kleintjes ook zo vreselijk hard? Jari heeft 6 weken in maat 50 gepast, vandaag is hij 8 weken en maat 56 wordt al te klein… gaat zo snel ineens!
Ik moet woensdag zelf weer naar het ziekenhuis ivm aanhoudend bloedverlies na de bevalling… ze zijn toch bang voor placenta resten
Charlotte446 schreef:Klinkt als een win-win situatie met jullie dag weg BallardLekker hoor! Grappig dat ik met mijn boerenverstand ook tot dat idee was gekomen van de donkere/rustige kamer. Vandaag heb ik van de woonkamer een bunker gemaak (rolluiken naar beneden) en hij slaapt hier nu lekker door deze middag. Dat drukke herken ik goed, of je bent met de baby bezig of je bent iets aan het doen als de baby ligt. 8 weken alweer! Hoe is het met de vaccinaties gegaan? Jack is volgens mij wel een hele makkelijke baby
Ik had vorige week al een paar minuten (alleen) in de auto gereden en gisteren voor het eerst met baby een Newborn set opgehaald. Vandaag de kinderstoel binnen gekregen en in elkaar gezet. Ik hoop dat de baby er blij mee is
[ [url=m/jp3Vh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ballard_L schreef:Ah wat leuk die ontwikkelingen van Zoë! Wel vervelend dat ze het ook doet tijdens het verschonenhier ook eentje die veel trappelt met haar beentjes.
Fijn dat ze niet erge last heeft gehad van de prikjes. Vorige week heeft Esra ze ook gehad (ik had de prik niet genomen tijdens mijn zwangerschap) en die mag ze elke week wel. Ze heeft alleen maar geslapen daarna haha.
Afgelopen weekend heeft Esra voor het eerst 8,5 uur geslapen achter elkaar. Helaas was dit 2 nachten en is het nu weer normaal om de 4 uur wakker, maar ze kan het wel, dus hopelijk gaat ze dit vaker doen!
Zelf moet ik vandaag naar de bekkenbodem fysio. De huid van de vulva doet nog steeds best pijn, terwijl er niets te zien is en alles goed geheeld is, dus ik hoop dat zij er wat aan kan doen. In het verleden heb ik vaginisme gehad, dus ik wil er niet te lang mee rondlopen.
Zijn jullie verder goed hersteld van onderen?
Ballard_L schreef:Oei een blaasverzakking is ook niet fijn! Gelukkig zijn er dan therapeuten die weten welke oefeningen helpenje hebt daar verder dus geen last meer van?
Ja jij had veel last van het litteken toch Gnome? Heb je daar ook oefeningen voor gehad of vooral masseren en afwachten? 4 maanden is wel erg lang
Ik had blijkbaar een zenuw bekneld (waarschijnlijk al heel lang, het kwam niet door de bevalling) en ze heeft triggerpoints behandeld in de spieren van de bekkenbodem. Wel echt een opluchting dat er iets aan te doen isl
Ballard_L schreef:Ah wat leuk die ontwikkelingen van Zoë! Wel vervelend dat ze het ook doet tijdens het verschonenhier ook eentje die veel trappelt met haar beentjes.
Fijn dat ze niet erge last heeft gehad van de prikjes. Vorige week heeft Esra ze ook gehad (ik had de prik niet genomen tijdens mijn zwangerschap) en die mag ze elke week wel. Ze heeft alleen maar geslapen daarna haha.
Afgelopen weekend heeft Esra voor het eerst 8,5 uur geslapen achter elkaar. Helaas was dit 2 nachten en is het nu weer normaal om de 4 uur wakker, maar ze kan het wel, dus hopelijk gaat ze dit vaker doen!
Zelf moet ik vandaag naar de bekkenbodem fysio. De huid van de vulva doet nog steeds best pijn, terwijl er niets te zien is en alles goed geheeld is, dus ik hoop dat zij er wat aan kan doen. In het verleden heb ik vaginisme gehad, dus ik wil er niet te lang mee rondlopen.
Zijn jullie verder goed hersteld van onderen?