Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Gewoon overleggen met school is ook een optie hé
Blussem schreef:Hoe zo stevig lockdown:=
We gaan namelijk de goede kant op, vaccin en einde winter is ook in zicht.
tienus63 schreef:Misschien interessant om te lezen voor de mensen die covid hebben gehad en maar niet op knappen.
Vrouwen die voor hun ziekte fit, gezond waren. En zeker niet in de risicogroep vallen qua leeftijd.
Bron: De Gelderlander
https://www.gelderlander.nl/home/gezond ... Wlwkwb_3Mg
tienus63 schreef:Misschien interessant om te lezen voor de mensen die covid hebben gehad en maar niet op knappen.
Vrouwen die voor hun ziekte fit, gezond waren. En zeker niet in de risicogroep vallen qua leeftijd.
Abiola schreef:lenaa_tje schreef:Gewoon overleggen met school is ook een optie hé
Daar heb je gelijk in. Maar dan moet je dus overleggen met zo'n school dat je je kind alleen naar school wil laten gaan voor essentieel onderwijs. Dan zegt school dat ze dat uiteraard niet voor niets doen, en dan staat je kind waterige brownies te bakken en een vinger te verbinden. Ik kies dan voor de makkelijke weg en zeg dat ie lichte verhoging heeft of ikzelf ofzo.
secricible schreef:Ik vind dit echt een gevaarlijk artikel. Bij geen van alledrie is bewezen dat ze COVID hebben gehad. Ze vermoeden het vooral zelf. Dat zijn best conclusies om te trekken zonder enig bewijs.
Brainless schreef:secricible schreef:Ik vind dit echt een gevaarlijk artikel. Bij geen van alledrie is bewezen dat ze COVID hebben gehad. Ze vermoeden het vooral zelf. Dat zijn best conclusies om te trekken zonder enig bewijs.
De GGD gaf bij mij aan dat mijn restverschijnselen helaas veelvuldig voorkwam en ik echt de eerste tijd nog rustig aan moest doen.
Ik ken nog zeker 3 "jonge" mensen die na hun besmetting nog steeds niet op conditie zijn als ervoor.
Blussem schreef:Hoe zo stevig lockdown:=
tienus63 schreef:In die periode werd er niet zoveel getest. Vergeet dat niet.
Bij mijn moeder is het klinisch vastgesteld, mijn vader getest.
Mijn moeder en ik zijn nooit getest.
Winged schreef:Blussem schreef:Hoe zo stevig lockdown:=
Winter duurt nog een paar maanden hoor, we hebben er nog geen maand winter opzitten
Ik ben best nieuwsgierig of mensen met nog een paar extra weken lockdown in de ankers gaan of niet. Ik hoop dat het gross zich aan die verlenging gaat houden.
secricible schreef:tienus63 schreef:Misschien interessant om te lezen voor de mensen die covid hebben gehad en maar niet op knappen.
Ik vind dit echt een gevaarlijk artikel. Bij geen van alledrie is bewezen dat ze COVID hebben gehad. Ze vermoeden het vooral zelf. Dat zijn best conclusies om te trekken zonder enig bewijs.
bigone schreef:secricible schreef:
Ik vind dit echt een gevaarlijk artikel. Bij geen van alledrie is bewezen dat ze COVID hebben gehad. Ze vermoeden het vooral zelf. Dat zijn best conclusies om te trekken zonder enig bewijs.
Gevaarlijk, niemand werd in het voorjaar ( op tijd ) getest of je moest opgenomen worden, dan wel. Gezien hun symptomen kun je wel met grote zekerheid van Corona spreken. Inderdaad niet bewezen.
IMANDRA schreef:Het gros zal zich niet netjes aan de regels van de lockdown hebben gehouden, anders was verlenging ook niet nodig zijn geweest lijkt me? Dus of mensen zich aan de verlenging gaan houden.. denk het niet.
SusanH schreef:Enige antwoord wat ze geven is dat we ons beter aan de maatregels moeten houden. Hoe dan. Ik heb het op mijn werk opgelopen. Me netjes overal aan gehouden. Zeggen dat mensen zich meer aan de regels moeten houden maakt me gewoon boos.
SusanH schreef:Enige antwoord wat ze geven is dat we ons beter aan de maatregels moeten houden. Hoe dan. Ik heb het op mijn werk opgelopen. Me netjes overal aan gehouden. Zeggen dat mensen zich meer aan de regels moeten houden maakt me gewoon boos.