Tieneke schreef:Weet niet of het al gemeld is, topic gaat hard. Maar in België hier 34 besmettingen in één rusthuis...
Och jeetje, wat naar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Penotti"
[quote="Isabonny schreef:Mars schreef:Ik neem nu net een pakketje aan van de PostNL meneer en bedenk me meteen hoe bizar het eigenlijk is dat die nog rijden. Ook de andere bezorgdiensten uiteraard, deze mensen komen overal, raken liftknopjes, trapleuningen, deurklinken etc aan en rijden het land door. Is dat ook niet iets om te staken voor nu?
Snap wel dat er dan een enorme file aan pakketjes ontstaat maar toch... Lijkt me voor deze mensen zelf ook niet echt veilig werk op het moment.
Ik ga zelf in ieder geval even niet online shoppen.
Ik bedacht me datzelfde gisteren bij de supermarkt, waar ze geen contant geld meer aannemen en vragen alleen te pinnen.
Iedereen zit nu dus aan die knopjes van het pinautomaat....
karuna schreef:De berichten worden alleen maar erger.![]()
![]()
Wat betreft boodschappen, pinautomaten, vanmorgen na gebruik van een hondenpoepzakje bedacht ik. Boterhamzakjes, simpel mee te nemen, pinautomaten werken er op (ja getest) met boodschappen zakje aan en daarmee mandje vastpakken. Na gebruik draai je hem binnenste buiten en gooi je weg. Oftewel ik heb een paar pakjes op voorraad nu ook.
Urbiezira schreef:Bij mij op werk zijn de richtlijnen aangepast sinds gister, dus kwam op werk aan, las de richtlijnen, en kon eigenlijk omdraaien en weer naar huis.zelfde klachten die ik dinsdag had heb ik nog steeds, en mijn vriend hoest als een malle. Allebei ook nog wel wat verhoging (vriend meer dan ik) maar toch namen ze het zekere voor het onzekere op werk en moest ik weer gaan. Dus, nu zit ik thuis!
Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen vandaag, of de richtlijnen verder worden uitgebreid.
Lau schreef:Maar wanneer gaat Nederland dan zeggen joh genoeg we gaan alles dichtgooien? Tot nu toe lijkt er hier niks aan de hand. Ik heb van school nog geen mail gekregen dat we handen moeten wassen etc.
DiantaM schreef:Lau schreef:Maar wanneer gaat Nederland dan zeggen joh genoeg we gaan alles dichtgooien? Tot nu toe lijkt er hier niks aan de hand. Ik heb van school nog geen mail gekregen dat we handen moeten wassen etc.
Jij woont vast niet in Brabant
mariekeoo schreef:in het UMCG gooien ze de poliklinieken zo goed als dicht: afspraken worden verplaatst, afgezegd of telefonisch consult.
BloemBloem schreef:Lau schreef:Maar wanneer gaat Nederland dan zeggen joh genoeg we gaan alles dichtgooien? Tot nu toe lijkt er hier niks aan de hand. Ik heb van school nog geen mail gekregen dat we handen moeten wassen etc.
Niet? Helemaal niks? Ik wordt bijna dagelijks op de hoogte
gehouden over de aanscherpingen die op de basisschool
van mijn dochtertje gaande zijn.
DiantaM schreef:Lau schreef:Maar wanneer gaat Nederland dan zeggen joh genoeg we gaan alles dichtgooien? Tot nu toe lijkt er hier niks aan de hand. Ik heb van school nog geen mail gekregen dat we handen moeten wassen etc.
Jij woont vast niet in Brabant
Shaggy09 schreef:Ik zit een beetje in een dilemma.
Ik zit vanwege verkoudheid al heel de week thuis (Brabant) en heb morgen eigenlijk stage (ook in Brabant) maar ga eigenlijk liever niet. Het is in een winkel die sowieso erg klein is en ik heb daar 2 weken geleden mijn verkoudheid ook opgelopen. Maar mijn stagebegeleidster doet niet heel makkelijk. Ik kan gewoon thuis werken maar ze zegt dat ze toch liever heeft dat ik naar de winkel kom. Weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet.