Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

c_alsemgeest schreef:Je kan ook de base-extend of rubber base gebruiken en dan de peel off base er over.
Dan heb je wel de stevigheid en bescherm je je nagels ook bij het er af 'peelen'.

Ik heb gister een toffe prijs gewonnen. 50 euro shop tegoed bij Neonails
Voor mij nieuw merk dus ben heel benieuwd. Kan er 6 kleurtjes voor uitzoeken
pluisje88 schreef:Ik merk dat ik gekleurde nagellak toch lastig vind lakken. Als je een stukje van de huid af blijft vind ik de randjes toch niet strak genoeg. Hebben jullie tips hoe jullie dit doen?

Je wint wel mooie prijzen, superleuk!! Ben benieuwd hoe Neonail jou bevalt, ze hebben mooie kleurtjes vind ik.
Ja gaat lekker met prijzen winnen haha. Heb zo een hele zomer collectie gratis haha.
oja, filmpjes kijken vind ik ook erg handig! 
Ga nu aan de kleur beginnen, heartbreaker net als op mijn wijsvinger en pink
(als het dan de kleur van de haat is, dan maar haat aan kreupelheid haha) en het heeft gewerkt, paard was goed en is nu van mij!

Hebben mensen ervaring met de nagellak van Orly? En hoe lang blijft dat dan gemiddeld zitten? Ik heb een hekel aan steeds opnieuw lakken
)

Mijn zusje ging er naar toe en moest nog foto lijstjes ruilen dus zijn we samen gegaan. Thuis meteen me bed opgezocht om weer een beetje op te laden haha. Ja helaas, kamp al jaren met gezondheids problemen. Anders had ik nu al een salon gehad