Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 15:13

Ik wil graag de Peel off blijven gebruiken maar volgens mij is de enige reden dat het zo snel los laat dat m’n nagels zo buigen. Ze breken idd snel, zijn dun en broos. Ik dacht dat als ze misschien wat minder buigen dat de lak dan ook minder snel los laat. Zal eerst eens proberen of het met twee laagjes base extend ook lukt. Eigenlijk wil ik graag eerst het ene leeg maken voordat ik weer een hoop ander spul ga kopen..

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 20:21

Als je zo’n flesje van Pink hebt kun je daar wel twee jaar mee denk ik xD

Het kan idd zijn dat je gellak beter blijft zitten met een iets hardere base. Rubber is dan wel ideaal.

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 07:53

Ik kwam op het idee omdat de lak op de flexibele nagels soms na de eerste dagen al chipt. Terwijl op de minder buigbare nagels het na een week nog muurvast zat toeval het eraf wilde halen. Maar dan ga ik eerst twee laagjes base gebruiken. Ik had je bedacht dat ik flesjes eigenlijk eerst leeg wilde maken omdat het anders zinloos blijf staan en dat is zonde. Heb ook al een primer staan en een topcoat staan die ik niet gebruik.. zonde van het geld maar vooral zonde van het product.

c_alsemgeest

Berichten: 20870
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 10:50

Je kan ook de base-extend of rubber base gebruiken en dan de peel off base er over.
Dan heb je wel de stevigheid en bescherm je je nagels ook bij het er af 'peelen'.

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 18:27

Zomernagels met zwart! :D

Afbeelding

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 19:11

Heel mooi!!

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:14

c_alsemgeest schreef:
Je kan ook de base-extend of rubber base gebruiken en dan de peel off base er over.
Dan heb je wel de stevigheid en bescherm je je nagels ook bij het er af 'peelen'.

Kan dat ook op die manier? over de rubberbase? Trek je dan niet de rubberbase mee met afhalen en dat je dan alsnog je nagel beschadigd?
Andersom doe ik wel maar merk dat mijn nagels dan minder stevig zijn tov van iedere keer tot de rubberbase vijlen

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:38

Nee nooit Peel off op je rubberbase (of andere base) doen. Het is gemaakt voor gebruik op de natuurlijke nagel. Je trekt dan zo de rubber ermee eraf. Het hecht namelijk nog beter aan de rubberbase. Dat is mijn grootste fout geweest toen ik Peel off uit probeerde. Is echt maanden terug en ik wist dat toen nog niet. Het staat ook op de Pink site hoe je het moet gebruiken.

Pluisje, ja dat snap ik. Ik heb evt een builder die je mag overnemen. Hier doe je een normale basecoat onder. Dan gebruik je alsnog je basecoat gewoon op? Het is een builder van premier nails uit de UK. Ik heb hem nog nooit op gedaan dus kan er niets van zeggen. Heb ook iets teveel producten liggen..

Wauw wat mooi Wijslander! Ik zag daar toevallig eergisteren volgens mij een tutorial van <3

Ik had producten gekregen van een webshop. Super fijne builder die nu al favoriet is en 2 mooie kleurtjes. Heb meteen een nieuw kleurtje op gedaan:
Afbeelding
Ben nogal van het matte de laatste tijd.. de flakkies zijn een topcoat maar vond ik er wel leuk bij.

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 09:48

Hier een zomerskleurtje
De extended base van pg en de builder van kiki.. kleur ibiza Pink!(met glitter erover)
Kreeg kleur niet echt mooi gek op foto
Afbeelding

Sure_lee

Berichten: 10452
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 13:56

Mooie kleurtjes!
@ paddraigh, heb je ook paradise pink? Deze heeft namelijk al glitters en de kleur is verder bijna hetzelfde. Scheelt weer een laagje haha. Is 1 van mijn favoriete kleurtjes.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:13

Hier een lekker zomers maar wel neutraal kleurtje. Ik heb maandag een shoot dus wilde een niet te erge knalkleur. :=

Afbeelding

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:46

Sure_lee schreef:
Mooie kleurtjes!
@ paddraigh, heb je ook paradise pink? Deze heeft namelijk al glitters en de kleur is verder bijna hetzelfde. Scheelt weer een laagje haha. Is 1 van mijn favoriete kleurtjes.




Ja heb ik ook!,....
Vind ik ook mooi !
I love roze en glitters

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:01

Leuke zomer kleurtjes <3

Ik ga denk ik deze week alweer wat anders op doen. Mijn duim had lifting omdat ik snel werkte en ontzettend moe was. Dus die is nu kaal.. dus denk dat ik dan gewoon een nieuwe kleur ga op doen :') Ik heb gister een toffe prijs gewonnen. 50 euro shop tegoed bij Neonails :):) Voor mij nieuw merk dus ben heel benieuwd. Kan er 6 kleurtjes voor uitzoeken 8-)

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:43

Ik merk dat ik gekleurde nagellak toch lastig vind lakken. Als je een stukje van de huid af blijft vind ik de randjes toch niet strak genoeg. Hebben jullie tips hoe jullie dit doen?

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:23

pluisje88 schreef:
Ik merk dat ik gekleurde nagellak toch lastig vind lakken. Als je een stukje van de huid af blijft vind ik de randjes toch niet strak genoeg. Hebben jullie tips hoe jullie dit doen?


E-manicure vooraf, zo min mogelijk lak op je kwastje en bij de nagelriemen horizontaal 'onder de nagelriem' lakken (zoals Glossi ook zei). Oh en vooral oefenen! :D

Glossi jammer van de lifting, lekker zomers kleurtje is/was het! Laatst had ik ook een matte periode dus ik snap wat je bedoelt. :P Je wint wel mooie prijzen, superleuk!! Ben benieuwd hoe Neonail jou bevalt, ze hebben mooie kleurtjes vind ik.

Hoe voel je je, al iets opgeknapt?

LoveUggs, leuk zo lila!

Ik dacht vanmiddag 'even' mijn teennagels te doen, maar was vergeten dat ik ze de hele winter verwaarloosd heb... Dus ben nu klaar met de uitgebreide manicure en moet vanavond nog lakken :=

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:36

Ja heb een filmpje gestuurd naar Pluisje. Dan kan ze zien hoe je dat doet. Is misschien makkelijker dan de uitleg. En gewoon heel veel oefenen.

Haha ja hierna doe ik glossy hoor, of misschien half mat :') Ja gaat lekker met prijzen winnen haha. Heb zo een hele zomer collectie gratis haha.

Zal laten weten hoe Neonail lakt. Ze hebben idd heel veel mooie kleuren. Was nog lastig uitzoeken.

Helaas nog steeds niet zo lekker. Mijn gezondheid zit echt in de weg de laatste tijd. Medicijnen die niet gaan. Volgende week weer naar het ziekenhuis. Hopelijk zien ze dan iets met de onderzoeken. Dus lig vooral op de bank beetje te Netflixen, spelletje doen, en veel slapen. Maar goed, na een down komt er weer een up. Dus daar kijk ik naar uit. Morgen naar de Ikea. Hopelijk hou ik het vol haha

Ojee. Was het zo erg met je tenen? Ik doe gewoon nagellak op en niets met mijn nagelriemen. Is te ver weg, ziet hopelijk niemand hahah. Match jij je teen nagels met je handen? Suc6 met lakken :D

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:29

Thanks!! :D oja, filmpjes kijken vind ik ook erg handig!

Ohw wat enorm balen voor je zeg. De ikea pfff, ik hou het daar niet eens uit als ik in topvorm ben haha. Hopelijk kunnen ze iets vinden volgende week dan... Ben je al lang ziek? :(

Tja mijn tenen, net als bij mijn vingernagels véél velletjes. Moet zeggen dat dit wel fijner voelt zo. Kost even wat uurtjes maar dan heb je ook wat. :P Ga nu aan de kleur beginnen, heartbreaker net als op mijn wijsvinger en pink :D

Britt_Sisi

Berichten: 8951
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 11:57

Ik ben momenteel geel!

Mijn bijrijdpaard werd 2 weken geleden gekeurd en als ze goed was zou ze van mij worden. Ik wilde een gelukskleur op en dacht aan geel. Toen zei iemand tegen mij 'geel is de kleur van haat' en heb ik me om laten praten naar roze(die ook heel mooi was haha!).
Paard niet goed op de buigproef achter helaas. Dierenarts dacht dat het kwam door een blokkade in de rug, dus losgemaakt 2 weken longeren en dinsdag was de herkeuring.
Mezelf deze keer niet om laten praten en toch mijn gelukskleur geel op gedaan :') (als het dan de kleur van de haat is, dan maar haat aan kreupelheid haha) en het heeft gewerkt, paard was goed en is nu van mij! *\o/*

Ik vind de kleur echt prachtig, zomers. Alleen hij dekt heel slecht er zitten zeker 4 lagen op waardoor je ziet dat hij dik is en hij lijkt op sommige nagels wat hobbelig. Maar dat kan ook door de base komen die niet helemaal strak gelukt is.
Hebben jullie wel eens bij een kleur die niet goed dekt bijvoorbeeld wit er onder gedaan? Ik las dat dat kan helpen. Ik heb geen wit, maar dan kan ik die wel bestellen.

Fotootjes met verschillende lichtval. Met fel licht is hij best fel :')
Niet heel netjes gelukt bij mn nagelriemen. De eerste 2 lagen gingen goed en daarna werd het minder, en dat zie je haha. Zit sinds maandag.

Van het weekend weer nieuwe denk ik, heb weer wat nieuwe kleurtjes binnen gekregen!


Afbeelding


Afbeelding

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:47

Lekker zonnig!
En gefeliciteerd met je paard. :D

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat filmpje.
Maak je de nagelriemen dan zo los/weg dat je eronder kan lakken?
Heb het idee dat het dan zo wegloopt tegen de huid zegmaar.

linoleum

Berichten: 6505
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 13:53

Ooh heerlijk dat geel!

Ik ben ook voor zomers kleurtje gegaan. Lukt me steeds beter om het netjes te krijgen ook!
Alleen deze dekt ook al slecht, net als de gele hierboven. 3 dunne laagjes en vooral langs nagelriemen nog niet helemaal dekkend.
Afbeelding

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 14:34

Mag ik hier even inbreken? :D Hebben mensen ervaring met de nagellak van Orly? En hoe lang blijft dat dan gemiddeld zitten? Ik heb een hekel aan steeds opnieuw lakken :x

Celiien

Berichten: 13269
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:32

ik ga dit weekend weer zitten voor mn nagels (en op mn handen zitten, de nieuwe PG COLLECTIE <3 )

In ieder geval, dit is de huidige set:
gracefull green, safari beige en bij beide kleuren met blooming gel radiant white. houdt je dus alleen de glitter over :')


Afbeelding

lichtinval is niet goed, maar dan hebben jullie een idee.
Dit weekend over op iets meer zomers :))

dat geel is ook gaaf! jammer dat die kleur mij echt niet staat :n

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:23

Gaaf zo dat gele!

Wat een mooi oranje kleurtje.

Orly gebruik ik niet
Wel eens van gehoord, maar dat is dan ook echt alles.

Ik had ook oranje willen doen. Maar heb alleen een knal oranje. En die wilde ik weer niet. Heb nieuwe kleurtjes besteld. Maar nog niet binnen.
Vandaag toch al wel mijn nagels gedaan.

Afbeelding

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 22:26

Wijslander, pff idd.. Ikea zuigt je helemaal leeg :') Mijn zusje ging er naar toe en moest nog foto lijstjes ruilen dus zijn we samen gegaan. Thuis meteen me bed opgezocht om weer een beetje op te laden haha. Ja helaas, kamp al jaren met gezondheids problemen. Anders had ik nu al een salon gehad :P

Haha dat heb ik ook altijd. Na het frezen voelt alles zo clean! Ik ben zo verliefd op die heartbreaker he <3

Britt, nogmaals gefeliciteerd. Echt zo leuk!! Ik vind die geel wel heel mooi. Jammer dat hij zo slecht dekt!

Meavy, ik weet niet hoe ik hem moet sturen op bokt. Ik heb hem via fb naar Pluisje en Britt gestuurd. Maar nee je schiet niet zo snel uit. Gewoon langzaam en gecontroleerd bij je nagelriemen langs gaan, dan komt het wel goed. Is even oefenen misschien. Maar ben nog nooit uitgeschoten.

linoleum, wat een mooie kleur! Zo jammer als ze zo slecht dekken hè. Dat hij lichter is bij je nagelriemen zie je zo niet echt.

Roossie, 18 jaar terug gebruikte ik soms Orly. Vond ik heel fijn. Maar alles is veranderd tegenwoordig. Ik denk dat alle nagellak na 3/4 dagen wel chipt.

Celiien, zag de collectie al voorbij komen. Tis dat ik geen fan van Pink ben maar de collectie is wel echt heel mooi!

Nessa, die paars is ook wel heel leuk! Welke kleuren heb je besteld?

Ik heb zaterdag een press on demo van Gelish. Ben heel benieuwd. Je leert dan hoe je ze vast zet met gel. En die van Gelish zijn ook gemaakt van echt gel ipv plastic zoals de meeste merken.

Mijn gewonnen pakketje is ook aangekomen:
Afbeelding

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 13:59

Mijn minst dekkende kleur in de collectie. Brilliant Blue van PG.
Voor in de zomer wel mooi, maar hij blijft een beetje 'melk achtig'.

Afbeelding