Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die foto! Love it!! 

heerlijk lopen lijkt me dat daar hoor.
.
. Iedereen gewapend met grote tassen en een paar vuilniszakken, maar we hadden er dik te kort aan. Op een rondje van 8 kilometer zat alles na 3 kilometer al propvol, hebben we volle vuilniszakken achtergelaten om nadien met de auto op te halen. En daarbij, er lag zoveel afval in de bermen op / tot één meter van het fietspad, dat we nauwelijks aan hardlopen toekwamen en steenkoud werden
. Dus dan maar weer ff een stuk rennen om warm te worden. En kijk je verder dan die meter het veld in, dan ligt er nog steeds heel veel afval, om bijna moedeloos van te worden
. Maar goed, achterbak auto zat uiteindelijk vol met zakken, en we hadden het laatste stuk allemaal nog een volle tas bij ons, dus resultaat was er zeker.

Maargoed, het is ook wel echt ontzettend mooi en dat is het zeker waard 

overigens kei kreupel lange hoeven

Supervixen schreef:Er is een stuk geweest over compressiekousen bij editie.nl een tijd geleden.
Het is niet bewezen dat ze blessures voorkomen, maar kunnen wel wat helpen met sneller herstel, doordat vocht zich minder snel ophoopt in je benen. Zoiets was de conclusie. En je zou ze eigenlijk na het lopen nog een tijdje aan moeten houden. Hoe lang weet ik niet meer of dat genoemd werd.
Ik heb ze zelf ook, tubes dan en ik vind het inderdaad fijner dat de klappen op je kuiten wat minder heftig voelen.
. Hij gebruikt het hardlopen uitsluitend om van zijn stoel af te komen. Hij studeert en merkt dat zijn lange lijf protesteert wanneer hij te lang achter elkaar aan de pc zit. Dus een paar keer per week korte loopjes van ca 5 tot 7 kilometer en weer terug in de boeken. Momenteel geen colleges alleen wat groepsopdrachten en leren voor een hertentamen, dus hem uitgedaagd om een keer 10 kilometer te rennen. En hoewel hij zelden of nooit met mij samen wil rennen, ging hij dit keer mee en liep hij de 10 alsof hij het elke dag doet
. Hondje ook mee, makkelijke heen- en terugroute door de mist, erg leuk
hier zouden er ook moeten zijn maar ik zie ze nooit.

Katharinaa schreef:Af en toe eens afzien kan geen kwaad he!! Wat betekent 2x4x400? 4x400, een pauze en nog eens 4x400?
Ik ben daarnet een uur gaan lopen, nog steeds heel mistig, maar wel mooi.
[ [url=m/fXQqO2.jpg]Afbeelding[/url] ]