Goeiemorgen samen. Ik hoop ook dat jullie nog mooie momenten mogen beleven met (in de mate van mogelijke) kwaliteit van leven en zo min mogelijk pijn.
Caresse07
Geplaatst: 07-12-17 09:31
Ik kijk ook elke dag even of er een update is, maar zoals Marcel laatst al schreef als er geen update is, is er niet veel te melden en hij heeft het enorm druk.
Neemt niet weg dat ook ik nieuwsgierig ben hoe het nu gaat, maar begrijp heel goed dat als er niks nieuws te melden is dat ze de tijd liever met en aan elkaar besteden dan aan ons.
Ook hier zijn jullie elke dag in mijn gedachten, ook al post ik niet zo heel vaak in het topic.
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog mooie momenten samen beleven
Winged
Geplaatst: 07-12-17 09:32
Palmera schreef:
Een lange stilste vanuit TS en man. Iedere dag kijk ik even hier, en blijf hopen dat jullie een vredige en vooral pijnloze tijd hebben.
Dit. Een update hoeft niet. Kan mij voorstellen dat er andere (betere!) prioriteiten zijn.
Hopelijk hebben jullie een fijne dag
Birdie60
Geplaatst: 07-12-17 09:47
Lay_D schreef:
Palmera schreef:
Een lange stilste vanuit TS en man. Iedere dag kijk ik even hier, en blijf hopen dat jullie een vredige en vooral pijnloze tijd hebben.
Ik lees ook al een tijdje mee en de kaarsjes branden hier elke dag... Weet de juiste woorden niet te vinden maar wil jullie heel veel liefde, sterkte en kracht wensen.
Elke dag zijn jullie wel even in mijn gedachten. Ik open dit topic als eerste in de ochtend en het is het laatste topic wat ik 's avonds bekijk. Ik hoop dat jullie nog van elkaar en van een mooie pijnvrije periode kunnen genieten.
Galja
Geplaatst: 07-12-17 12:51
Ik sluit mij bij mijn voorgangers aan! Ook hier wordt dagelijks aan jullie gedacht!