oeh hele winkel vol shiz, heerlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:Haha Suus dat zwarte kun je inderdaad niet echt hebben. Terwijl jij met heeeel veel weg komt!! Die foto![]()
Fair, ik vind het bij jou wel tof, maar je hebt er een te lief gezichtje voor! Ombre is leuk gedaan![]()
Faux is wat lichter. Is te vergelijken met viva glam 2. Wel echt een roze kleur.
Twig en Mehr vind ik altijd op elkaar lijken, alleen is twig ietsje dieper roze. En uiteraard niet matte.
Whirl is bij blanke meiden inderdaad absoluut niet nude
Wil je per se matte? Viva glam heeft een aantal mooie nudes erbij zitten, alleen niet allemaal matte.
Kinda sexy is wat meer peachy/roze. Heeft ook ergens wel wat weg van Velvet Teddy (als je van bruiner houd). Maar zoals DnT zegt; het ligt heel erg aan je eigen huids teint en je lipkleur. Bij de 1 is bv mehr heel donker roze(bij mij dus) en bij de ander is ie echt heel nude.
Als je wat minder roze wilt, is misschien Creme in your Coffee wel mooi of Mocha? Mocha is wat meer richting oranjebruin, dat wel.
Edit: viva glam 4,5 en 6 zijn ook erg mooi als je van een glansje houd!
_Friemel schreef:Nee de faal is too lips, hij is echt prachtig alleen doordat ik geen pigment in m'n lippen heb is hij bijna zwart... Tansy is zelfs enorm leuklijkt idd op diarree maar is erg gaaf..op de lippen
Ik moet er nog een kastje bij....
Shizzel schreef:Tytonidae schreef:Iemand hier ervaring met de UD Naked Skin Lange Naam Concealer?
Vind hem zelf heel fijn, nergens last van.