Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyChoice schreef:Ik vind een septum heel tof met een 0.8 ringetje dat helemaal aansluit.
Drunksheep schreef:Wat betreft dunne/kleine ringetjes, die zijn helaas niet geschikt om mee gepiercet te worden. 1.2mm is echt het minimum en de diameter van de ring moet groot genoeg zijn om zwelling op te vangen. Daarnaast zijn seamless en clickringen niet geschikt om mee te piercen, omdat de openingen je verse piercing kunnen irriteren. Dus dan wordt het een ball closure ring of een circular barbell. Dat laatste is vooral praktisch als je hem af en toe naar boven wilt klappen.
0.8mm is trouwens ook echt te dun om in een septum te dragen.
@Melewel: sorry dat ik het zeg, maar hij is wel te laag gepiercet. Hij moet meer richting het puntje van je neus zitten. Dat het nog gevoelig is, is dus niet zo gek.
Je kunt hem gerust af en toe inklappen en uitklappen trouwens, maar houd het zo minimaal mogelijk.
TheNovelist schreef:Kom er net achter dat ik 8 augustus naar Walibi ga, maar dan heb ik net een maandje een conch![]()
Heeft iemand hier ervaring met verse piercings en pretparken?
Mars schreef:Slaap je erop? Evt reiskussentje gebruiken op je kussen of een opgerolde handdoek in C vorm zodat je niet op je oor ligt.
En weet niet of je lang haar hebt dat er weleens in vast zit of erlangs gaat? Schuifspeldje wil dan helpen om het weg te houden, je haar kan ook allehande vuil mee naar t wondje nemen. (Ik had ook weleens een plukje haar erin vast zitten zonder het te merken en als ik dan mn haar achter mijn oor wilde vegen gaf ik een ruk aan mn helix)