[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maylotje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:45

Sorry dat ik kom binnenvallen meestal lees ik alleen maar mee.

Maar ik wil heel graag en kleine elegante tattoo van Mandy Denise. De tattoo moet een soort lijn/band om mn arm worden met opa en oma er in geschreven. Er moet ook een duif(dollie van pluk van de petteflet) op komen en eventueel een enkele bloem. Naar hoe begin je nu een mail met de vraag of ze zoiets wil zetten en wanneer?

Ik heb ook een moodboard voor in de mail er bij. Maarja hoe begin je zoiets.

Hebben jullie tips voor de mail?

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:51

Hoi Mandy Denise,

ik wil graag een tattoo laten zetten, het moet er zo en zo uitzien, zie hier ook een moodboard. Zou jij zoiets kunnen en willen zetten? Zo ja, dan zou ik graag een afspraak plannen! Wanneer heb je plek?

Groetjes,
Maylotje

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:53

Zo lekker simpel waarom kom ik daar zelf niet op. Hahaha dank je!!

Edit: als de tattoo er komt zal ik hem hier ook plaatsen

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 19:50

Word nu al ongeduldig met wachten op antwoord. Weigert Mandy Denise ook mensen? Of moet het dan wel echt totaal anders dan haar stijl zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 20:42

maylotje schreef:
Word nu al ongeduldig met wachten op antwoord. Weigert Mandy Denise ook mensen? Of moet het dan wel echt totaal anders dan haar stijl zijn?

Duurt minsten 2 weken tot ze antwoord geeft en kan zijn dat haar agenda dicht is. Ze plant mensen voor ongeveer 3-4 maanden in. Houdt hier rekening mee :)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 21:20

Dank je!

Mocht ze vol zitten voor al een maand of 4. Is er dan een artiest die ook heel strak en een beetje in stijl op mandy lijkt? Wil voor mezelf best 4 maanden wachten maar wil ook heel graag dat oma en opa de tattoo nog zien en het gaat niet heel goed met ze dus weet niet hoe het tegen die tijd met ze is ( zijn dementerend) maar mijn voorkeur is voor Mandy dus wacht dan komende 2 weken gewoon rustig af.

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:37

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:50

Zo heee... dat is gaaf!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:39

Morgen 1e afspraak om alles te bespreken met Galya Gisca https://www.instagram.com/galyagisca/?hl=nl
Ben benieuwd :D Heb m'n idee maar vast in het engels uitgetypt zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet morgen :') 10 okt wordt 'ie gezet!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:53

laughterline schreef:
Morgen 1e afspraak om alles te bespreken met Galya Gisca https://www.instagram.com/galyagisca/?hl=nl
Ben benieuwd :D Heb m'n idee maar vast in het engels uitgetypt zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet morgen :') 10 okt wordt 'ie gezet!

Wat een toffe style heeft zij <3

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 20:27

Wauw,die van Eugen Mahu zijn mooi zeg,sommige lijken net foto's.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:48

nog 10 dagen ~!! kan zoo niet wachten en het leuke is . een vriendin vanmij zet opdezelfde dag een tattoo. wel bij een andere shop maar dan gaan we gezellig met elkaar mee :)

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 10:54

Hebben andere bij het dichterbij komen van de datum dat de twijfel toeneemt?
Of is dit een slecht voorteken?

Ik bedoel ik kijk nu naar m'n schouder/arm en denk nu daar zit straks een tattoo...en die gaat er nooit meer af.

Ondanks dat ik er veel zin in heb en nog steeds 100% achter m'n gekozen afbeelding sta.

Mijn man snapt deze twijfel niet zo goed en zegt dat ik als ik blijf twijfelen het niet moet doen.
Hij weer daarintegen ook dat ik dit al 20 jr wil.....behoorlijk dubbel dus.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 11:06

@cissie ja dat heb ik soms ook van moet ik het wel doen . dat had ik de vorig keer ook maar toen hij eenmaal stond was ik er super blij mee denk dat het meer de zenuwen is ,

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 11:15

Ik moet nog 15 dagen wachten en twijfel soms ook hoor, ik denk dat dat wel normaal is :)
Ik heb ook al het ontwerp ontvangen, heb nu mijn commentaar doorgegeven, en wacht dus op een nieuwe. Ergens ben ik wel bang dat ik het nooit 'perfect' ga vinden, ook al vind ik het moeilijk om aan te geven wat er dan precies anders zou moeten.
Zucht, dan zijn tekstjes toch makkelijker :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:01

Ik heb tijdens t zetten nog getwijfeld :')
Maar ben er nog altijd super blij mee!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 15:27

Zo raar om iets te twijfelen is het dus ook weer niet haha...pfff gelukkig!

Dank voor jullie reacties, erg fijn.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 16:31

Ik lees voornamelijk mee hier, maar wil je toch nog even een hart onder 't riem steken cissie.. Ik moet over 17 dagen en begin nu ook te twijfelen. Gelukkig weet ik al een hele tijd dat ik het wil en was het ontwerp van Blackbear onwijs vet. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 16:41

Ik heb altijd twijfels tot het moment dat ze beginnen met prikken joh. Als hij staat heb ik ook wel van die momentjes dat ik denk 'had ik dit wel moeten doen'. Na twee weken ben je zo gewend aan het plaatje op je lichaam dat je er alleen nog maar blij mee bent

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:00

Omdat ik aardig impulsief kan zijn...heb ik expres jarenlang gewacht om een afspraak te maken.
De artist en ontwerp speelde daar ook een rol in natuurlijk...als perfectionist moest het ook nog eens zo worden als ik in m'n hoofd had.
Georgi is voor mij de ideale artist...niet alleen zijn stijl maar ook manier van zetten.
Neemt de tijd en zet daarom maar 1 tattoo op een dag.
Zowel de voorbereiding als het zetten gaat zonder tijdslimiet...of dit wat uitmaakt weet ik niet maar ik vind het een prettige gedachten.

Van de week heb ik 1 keer gedacht, ik zeg het af...maar nog geen sec later dacht ik neeee dan krijg ik spijt.
Waarom zou ik afzeggen? Ben ik bang voor het zetten? Ben ik bang om spijt te krijgen van het ontwerp? Ja waar ben ik eigenlijk bang voor?

Heb mezelf maar een schop onder m'n kont gegeven...al 20 jr zit ik te kijken naar ontwerpen en een goede artist.
Niks was goed genoeg dus hup het hele idee weer in de koelkast.
Nu heb ik precies wat ik wil en begin ik ineens te twijfelen...

Daarom Super bedankt voor jullie reacties wbt deze gedachten.
Wat een fijn gevoel om niet meer te twijfelen haha!

Voor de mensen die binnenkort gaan veel succes! Ik ben de 19e aan de beurt.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:35

Ik ga dinsdag om een ontwerp te tekenen en ook ik twijfel af en toe, terwijl ik ook echt al heel erg lang weet dat ik een tattoo wil en nu heb ik het idee rondleiding helemaal uitgedacht en is het precies zoals ik wil. Ik denk dat ook wel normaal is, ik had ook altijd de zenuwen met gaatjes in m'n oren zetten en daar heb ik ook nooit spijt van gehad. Natuurlijk is dit groter en meer definitief, maar het idee blijft hetzelfde,

Ik denk altijd maar, wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren, buiten dat je gewoon geen goede artiest hebt gekozen.
Voor mij zou het ergste zijn dat ik het dan over een aantal jaar niet meer zo mooi vindt. En dan? Dan is dat ook niet zo erg eigenlijk. Desnoods laat ik het dan coveren en anders is het gewoon een stuk van mijn verleden en kan ik daar heel goed mee leven. Dus ja, vandaar dat ik het ook gewoon doorzet :D

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:51

Zo denk ik ook. Spijt is zinloos. Op een moment in je leven wilde je dat graag en je tattoos geven dan je manier van denken gedurende de jaren weer. Ofzo.
Ik heb 1 tattoo die ik niet vrijwillig laat zien, op mijn buik. Gezet toen ik 18 was en superdun. Na een zwangerschap en heel wat kilo's erbij is die gewoon lelijk geworden. Vind ik persoonlijk niet erg, hoort erbij maar niet om te showen aan een ander zeg maar. En op mijn rug staat er een die ik gewoon lelijk vindt. De artist heeft zich niet gehouden aan wat we hebben afgesproken toen en hij is ook nog eens scheef gezet. Dus die wil ik ooit nog eens laten coveren. (Dat is de roos.met het Chinees teken). Spijt van de artist in dit geval dus wel. Maar ik was 20 en durfde er niets van te zeggen.
Dan mijn schorpioentje <3 , mijn eerste tattoo toen ik echt nét 18 was geworden. Moet nodig bijgewerkt (wat wil je na 20 jaar) en tuurlijk heb ik toen tijdens het zetten wel gedacht "waar begin ik aan" maar ben er nog altijd blij mee.
Dan natuurlijk mijn engel met mijn zoons naam, de eerste die eigenlijk bijna altijd wel (deels) zichtbaar is. Daar ben ik zo trots op, nooit getwijfeld dus. De 2 sterretjes ernaast die voor mijn beste vriendin en mij staan, same story.

En sinds een paar dagen dus mijn blue bird. Die staat voor mij voor mijn man en wat hij voor mij gedaan heeft, en ook daar kan ik alleen maar trots op zijn.
Afbeelding

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 20:58

Eugen mahu is fantastisch!
Hij was er helaas niet toen ik mijn tatt wilde laten zetten.

Alexandr heeft de mijne gezet, helaas niet tevreden.

Clair obscura heeft trouwens ook nooit op mij gereageerd. De tatt van mijn vriend moet ze ook nog afmaken maar ze reageert niet meer.

Ik mag in januari naar jelmer van lowvoltage voor een half sleeve. Kon wel eerder maar de belastingdienst kwam tussendoor :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:12

UhNee schreef:
laughterline schreef:

Wat een toffe style heeft zij <3

Jaaaa, ben echt fan van d'r werk. Vanmorgen langs geweest en alles is als t goed is duidelijk. Ben benieuwd wat ze ervan gaat maken. Ga een berg bij d'r laten zetten :j Ben wel benieuwd wanneer ik de schets krijg, weet ik eigenlijk helemaal niet haha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 21:26

Maandag gaan mijn zusje en ik een formulier invullen om een tattoo afspraak te krijgen bij Mo Ganji. Ik hoop zo dat het gaat lukken!!