Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:56

Het zou me niks verbazen als betreffende dame toevallig verkooppunt is voor dit spul.

Zelf zou ik het niet doen. Heb er een tijdje over nagedacht om een sapkuur te doen om al het vocht dat ik vasthou weg te krijgen maar ik ga het toch proberen met de water out tabletten van b&f. Word al helemaal gek als ik op shakes leef, laat staan als ik alleen maar sapjes mag drinken :n

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:59

Mayflower_ schreef:
ladybianc schreef:
Ik heb onderstaand gedaan: eerst lichaam reinigen zodat alle "troep" uit je lichaam is.
Heb tijdje getwijfeld maar ben blij dat ik het toch gedaan heb, voel me stuk fitter. En dacht het is maar 9 dagen dus why not.
Heb even het onderstaande gekopieerd , Als je vragen hebt mag je me pb-en :)

KUN JE ER BETER UITZIEN EN JE BETER VOELEN NA SLECHTS 9 DAGEN? JA.
Met het CLEAN 9 Programma maakt u een vliegende start op weg naar een slankere en gezondere versie van uzelf. Dit efficiënte en makkelijk te volgen “cleansing” ofwel reinigingsprogramma
geeft u de tools in handen die u nodig hebt om vandaag van start te gaan om uw lichaam te transformeren.

WAT KUNT U DE KOMENDE 9 DAGEN VERWACHTEN?

U ZULT ER NIET ALLEEN BETER UITZIEN, MAAR ZICH OOK BETER VOELEN. UW LICHAAM BEGINT MET HET AFVOEREN VAN OPGESLAGEN GIFSTOFFEN DIE ER VOOR KUNNEN ZORGEN DAT UW LICHAAM NIET DE MAXIMALE
HOEVEELHEID AAN VOEDINGSSTOFFEN UIT UW VOEDING KAN OPNEMEN. U ZULT ZICH LICHTER EN ENERGIEKER VOELEN, ZEKER WANNEER U MERKT DAT U UW HONGERGEVOEL KUNT BEHEERSEN EN DAT UW LICHAAM HIERDOOR ZIENDEROGEN VERANDERT.

Inhoud CLEAN 9 Pakket:

Forever Aloe Vera Gel™ - 2 x 1 Liter
Forever Lite Ultra™ - 15 Maaltijden
Forever Shaker
Forever Fiber™ - 9 Sticks
Meetlint
Forever Therm™ - 18 Tabletten
Forever Garcinia Plus™ - 54 Softgels
C9 Werkboek
Art 475 Vanilla, Art 476 Chocolate

EEN START MAKEN MET EEN GEZONDERE LEVENSSTIJL IS NIET ZO MAKKELIJK...
... maar dat geldt voor bijna alles wat de moeite waard is. CLEAN 9 is de eerste stap in het blijvend aanpassen van uw gewoontes, wat u zal helpen om op gewicht te blijven. Dit bewezen
reinigingsprogramma is de basis van het Forever F.I.T. Programma. Hiermee legt u het fundament voor een optimale gezondheid door uw lichaam van gifstoffen te ontdoen en werkt u aan een fittere én slankere versie van uzelf.

Met alle respect, maar dit is gewoon een crash-dieet. Zodra je weer iets gaat eten kom je weer aan. Veel gezonder is je levenstijl aanpassen, sporten en gezond (blijven) eten.

precies wat ik ook dacht idd! @ladyBianc, snap best dat je dit wilt doen. maar meestal zodra je weer enigzins normaal gaat eten no zo'n periode, is je lichaam niet meer gewend om normaal eten te verwerken. met buikpijn/vocht vasthouden tot gevolg. daarbij slaat je lichaam zoveel mogelijk op. dus wat je in die 9 dagen kwijtraakt. is er zo weer aan.....

Gister echt heerlijk geGritt, echt bizar tot het uiterste gegaan. wat heb ik heerlijk geslapen vanacht :o

mijn lijstje voor vandaag.

O: 40 gr havermout, 20 gr Crunchy pindakaas van B&F, 1 scoop whey isolaat
M: 2 boulogne boterhammen met houmous en 4 plakjes kipfilet
T: 1 banaan en 50 gr blauwe bessen
A: Waarschijnlijk 100 gr basmatirijst, gegrilde groentes en een tartaar met een beetje gekruide magere kwark als saus
T: 1 scoop whey isolaat

B: buikspierkwartier, paar setjes borst en een half uur cardio
D: 1 kop koffie, groene thee en veel water

ik hoop dat ik me aan dit lijstje kan houden. dan heb ik echt een goede dag *\o/*

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 08:59

Dat is niet erg toch? Iedereen is welkom en iedereen beslist voor zichzelf wat voor dieet ze doen.
Ze had zich misschien even voor kunnen stellen :j

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:04

Gecondoleerd Sharon.. :(:)

Zo'n crashdieet in de vorm van Cambridge heb ik ook gedaan. Chagrijnig, eerste week echt constant hongergevoel, knallende koppijn, duizelig en futloos. 8 kilo kwijt en daarna (en ik heb echt niet idioot gevreten daarna :P) er weer 5 aan. Geen succes en veel geld gekost. Maar goed, nu met gezond eten en sporten weer lekker aan de gang. Niet zo snel, wel effectiever. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:06

Als je heel veel kwijt moet en je hebt een super slecht eetpatroon kan ik me voorstellen dat het kan helpen om die gewoontes te doorbreken. Van suiker afkicken, zorgen dat je hongergevoel afneemt en dergelijke. Maar je moet er altijd rekening mee houden dat het er weer aan komt en dat is het vervelende, mensen vallen terug in oude patronen als het er net zo hard weer aan komt als het eraf ging. Het is gewoon niet gezond om bijna 10 kilo af te vallen in een week of iets meer, klaar.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:11

Kennis van mij heeft ook Cambridge gedaan, was 50 kg afgevallen. Ondertussen (toen ze weer ''normaal'' begon te eten) is ze weer 70 kg aangekomen. :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:16

Gecondoleerd Sharon :(:)

Ik blijf echt hangen. Al zeker 2 maanden. Ik kom maar niet onder de 80! Steeds 80.5 en dan weer 81.5. Vannacht had ik gedroomd dat het me gelukt was.. vanmorgen jahoorr. 80.1 haha het is me niet gegund.
Dan mag er in het totaal wel 15 kilo af zijn ik wil onder die 80!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 12-08-15 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:17

SharonIndezz schreef:
Klinkt lekker!

Ik heb weer stress eetbuien... Schoonmoeder daarstraks overleden.

Heb net 3 beschuiten met filet american pesto op, kop champignonsoep, melbatoastjes droog zon pakje.. Ehm magere yoghurt met 4 noten muesli.. En 2 droge spelt boterhammen... Pff voel me echt vertyfd nu

Jeetje wat erg! :(:) Heel veel sterkte en gecondoleerd :(:)

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:26

Sharon gecondoleerd! Heel begrijpelijk dat je lijf en afvallen geen prio heeft momenteel.

Hier ook een bekende die Cambridge heeft gedaan, is 20 kilo kwijt geraakt, maar weer gewoon gaan eten daarna en er weer 30 aangekomen. Daarna heeft ze het geprobeerd met een personal trainer en dat leek super goed te gaan, maar nu ook weer terug gevallen in haar oude gewoontes en dus weer op haar oude gewicht. zo zonde want ze had er best veel voor gedaan en gelaten en nu eet ze alles wat los en vast zit lijkt wel.

Ik ben vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan en was 0,8kg afgevallen *\o/* er zit weer beweging in

Mijn lijstje voor vandaag

O 2x rijstwafel, 1x kaas, 1x gestampte muisjes, groene thee
T groene thee
T cappucino halfvolle melk en zoetje, ontbijtkoek
L 4 wasa crackers met tonijn en ei, water
T kersen, groene thee
T cappucino halfvolle melk met een zoetje, notenreep
A spinazie, aardappel, ei, kipfilet
T koffie met melk en zoetje
T limo/water tijdens het sporten

B vanmorgen hardgelopen en vanavond een uurtje dressuur

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:32

Stral schreef:
mijn lijstje van vandaag:

O: yakult + pruim + griekse yoghurt stracciatella + braambessen
L: 4 sneetjes brood met kipfilet en sla
T: banaan en paar amandels
A: kabeljauw met tomaat en soja-mosterdsaus
B: half uur cardio, uur BBB en buikspierles

Hmpf, 10min na deze post kreeg ik een telefoontje van vriendlief die op de plaatselijke kermiskoers zat of ik alsjeblieeeeeeeft niet wou komen en de andere vrienden kwamen ook blablabla. Dus toen werd mijn lijstje zo:

O: yakult + pruim + griekse yoghurt stracciatella + braambessen
L: 4 sneetjes brood met kipfilet en sla
T: banaan en paar amandels
A: 4 glazen witte wijn en een hap van een hamburger
B: /

Not good! Maar goed, 't was wel plezant. Nu moet ik zéker zondagochtend de discipline hebben om naar fitness te gaan. Verdorie.
Chance dat ik die banaan gegeten had, ging anders ook een hamburger bestellen en daar heb ik mij nu toch kunnen beperken nog. *negeert de wijn*

Ooh Sharon, heel veel sterkte voor jou en je vriend! Dat is gewoon ook heel erg érg en als eten een beetje troost kan brengen, dan is dat maar zo nu... Het zijn ook niet echt ongelofelijk erge dingen die je opsomt vind ik hoor!

Marianne: knap lijstje!

Britt: soms denk ik dat weegschalen een ingebouwde lach-de-weger-uit-functie hebben... Heel herkenbaar! Niet opgeven, eens je onder die 80 zit ga je zeker ineens wél weer naar beneden duiken, is typisch!

Mijn moeder heeft zo'n proteinedieet gevolgd, is toen ook dik 20kg afgevallen maar zij kan het wel blijven houden. Feit is dat je geleidelijk moet opbouwen en een normaal eetpatroon moet ontwikkelen inderdaad!

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:01

SharonIndezz schreef:
Klinkt lekker!

Ik heb weer stress eetbuien... Schoonmoeder daarstraks overleden.

Heb net 3 beschuiten met filet american pesto op, kop champignonsoep, melbatoastjes droog zon pakje.. Ehm magere yoghurt met 4 noten muesli.. En 2 droge spelt boterhammen... Pff voel me echt vertyfd nu

:( gecondoleerd!

Hier gaat het (weeral) ietsje minder. Gisteravond kwam de eigenaresse om pizza te bakken.. Een echte Italiaanse kokkin.. En het was GODDELIJK. Echt, perfecte pizza haha. Ze waren niet zo groot maar ze had er ook foccasia bij gemaakt... Nomnom.. Vandaag weer wat beter eten haha.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:02

Vervelend britt!
Ik blijf een beetje hangen rond de 70. Was even ineens weer 71.4 en daarna ook niet meer gewogen. Terwijl de week ervoor ik 69.6 woog?
Later maar weer eens wegen

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:17

Britt dat heb ik ook gehad maar dan rond de 70, zooo frustrerend inderdaad!

Dat 'dieet' van ladybianc is volgens mij gewoon reclame hoor :') beetje jammer van al die capslock trouwens, komt niet echt professioneel over (maar dat terzijde :P )

Trouwens, het kwam al eens langs een paar pagina's terug maar zijn hier mensen die ervaring hebben met intermittent fasting? (http://jessevandervelde.com/wetenschap- ... ssenpozen/ ) ben er best benieuwd naar geworden hoewel het me wel zwaar lijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:25

Ik heb m'n eigen versie van intermittent fasting. Dat houdt voor mij in dat ik mijn eerste maaltijd pas eet rond lunchtijd. Ik drink wel gewoon koffie en water 's ochtends.
Na 20:00 eet ik eigenlijk ook nooit meer, dan drink ik alleen thee of water.

Voor mij werkt het omdat ik m'n hongergevoel goed kan negeren 's ochtends. Zodra ik een maaltijd heb gegeten en ik krijg daarna honger, heb ik veel minder discipline :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:25

Ik ben al wel wat meer aan het opletten, maar ben nietnaomvan de lijstjes dus ik lees lekker mee.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:31

Kayleigh_ schreef:
Ik heb m'n eigen versie van intermittent fasting. Dat houdt voor mij in dat ik mijn eerste maaltijd pas eet rond lunchtijd. Ik drink wel gewoon koffie en water 's ochtends.

Voor mij werkt het omdat ik m'n hongergevoel goed kan negeren 's ochtends. Zodra ik een maaltijd heb gegeten en ik krijg daarna honger, heb ik veel minder discipline :')

Dat doe ik in het weekend bij de AH ook altijd :') Eerste maaltijd altijd pas in mn lunchpauze, anders is de kans veel groter dat het fout gaat op daar :))

Ik heb altijd als ik dan om 6 uur moet beginnen en ik eet voor die tijd wat dan heb ik rond 8 uur al weer honger (en dat werkt niet als je op de broodafdeling werkt en proeverijtjes moet maken) en als ik niet eet krijg ik rond 10/11 uur pas trek en dan hou ik het ook makkelijk uit tot mn lunchpauze (13u) :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:33

Kayleigh_ schreef:

Ja dat eerste doe ik ook vaak, mijn hongergevoel komt ook pas 'op gang' na mijn eerste maaltijd. Maar eet je dan ook meer tijdens je andere maaltijden?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:35

O dat lijkt me niets ik ben 's ochtends regelmatig gammel en duizelig. Dan vind ik een ontbijtje wel heel tof..

Mijn lijstje voor vandaag (denk ik)
O: Havermout met geroosterde wortel.
L: Rijstwafels met hummus en sla
T:?
A: Iets van een aardappel ei schotel? Een oud huisgenootje is hier en die kookt. Zal vast wel niet zo gezond zijn...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:37

Ja eerst had ik dat ook, maar ik kan het nu op 1 of andere manier beter uitstellen. Het hangt er overigens wel vanaf wat ik die dag moet doen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:38

Nee ik eet dan de andere maaltijden niet meer. Ik maak de dag van tevoren vaak een eetschema en daar hou ik me aan.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:42

Kom je dan wel aan de calorien? Ik moet nu soms al moeite doen om zelfs maar boven de 1000 uit te komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:45

Vandaag zit ik ook vrij laag:

O: /
L: 160 gram gerookte kipfilet, 100 gram komkommer, 1 gekookt ei
T: Twee minneola's
T: 5 smart protein cookies
A: 175 gram krieltjes, 125 gram gebakken champignons, 150 gram gebakken varkenshaas en 250 gram sperziebonen

Totaal van 1150 kcal. Eiwitdoel is wel behaald :D

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:09

Ik heb vanmorgen al 2 volkomen beschuiten gehad met wat boter en kaas, net al 25 km gefietst in een uur en 10 minuten. En een paar ongezouten cashewnoten gehad net.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:15

Ik eet ook eigenlijk pas vanaf het middaguur als ik aan het werk ben. Heb nu dan wel wat kwark gegeten maar dat heb ik er ook direct weer uit gegooid :=

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:16

Ik moet echt ontbijten. Ook ben ik van mening dat dit echt gewoon beter is om je spijsvertering op gang te helpen.

Ik begin thuis al wel met een kop groene thee en ontbijt pas op mn werk.
Ik heb een geweldige meeneembak waar ik mijn havermout met gekookt water indoe. 25 minuten later als ik aan mijn bureau zit is mijn havermout gereed :9

thuis 's ochtends heb ik geen rust in mijn kont om te gaan zitten en eten :P