Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:56

Kana schreef:
Een paar dagen geleden was er iemand hier in dit topic die een tip gaf over korting bij het Kruitvat.
Ik kom zojuist daarvandaan en heb 2 kleuren van de Nude magique eau de tint gekocht van Loreal.

As we speak heb ik het er net op zitten maar holy hell wat een vloeibaar spul. :D

Eerst goot ik het op de rug van mijn hand zoals andere foundations, daar droop het meteen vanaf op mijn vloer. := Toen goot ik het voorzichtig in mijn handpalm maar omdat ik 2 kleuren moet mixen werd het alsnog een grote kliederboel, het gutste overal heen.

Met mijn bufferkwast geprobeerd het aan te brengen. Ik bleef maar smeren en deppen het spul droogt zo langzaam dat je er constant strepen in maakt of als je het aanraakt maak je er een 'gat' in. Nu na 5 minuten is het mooi ingedroogd en is het resultaat erg mooi en natuurlijk, dus ik wil het wel vaker gaan gebruiken.

Er is nu al zo'n 10% verspild. := Normaal doe ik mijn make-up 6:30 's ochtends en ik weet niet of ik mijn kleren op deze manier vlek-vrij houdt, als ik met een slaaphoofd dit watergoedje moet aanbrengen.

HOEEE doen jullie dat?

Bij mij droogt het wel heel snel! Ik meng het niet, schud van te voren heeeel goed, doe een klein beetje op mijn hand en breng het aan op mijn gezicht. Dan verspreid ik het met mijn kwast. Wel voorzichtig gieten. Je kan ook je vinger op de opening doen en dan even je hand omdraaien. Dan komt er een drupje op je vinger. Werkt ook maar dat duurt mij te lang.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:56

Djilna schreef:
Er staat dat je het op je vingertop moet doen door je vinger op de opening te doen. Heb je de gebruiksaanwijzing achterop niet gelezen Kana? :+

Gebruiksaanwijzing? }:0 Oops.

Maar via je vinger krijg je het toch nooit op je kwast?
Bedankt voor de tip Roos! Ga het morgen wel met extra veel snelheid proberen dan.

RoosG

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 16:59

Ja ik doe eerst stipjes op mijn gezicht en dan met mijn kwast blenden. Ik ben zo slecht in uitleggen, sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:14

Ik doe ook mijn vinger op de opening, omdraaien en op mijn gezicht stippen.
Daarna verdelen en blenden met mijn kwast.

Als je 2 kleuren moet mengen, dan gewoon 2 stipjes naast elkaar en op je gezicht mengen.
Handig is anders, maar je moet wat als je net tussen 2 kleuren in zit :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:23

Ik doe mijn foundation op de rug van mijn hand. Dan dip ik mijn kwast erin en daarmee breng ik aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:25

Ja, ik normaal gesproken ook, maar dat gaat je met de L'Oreal Eau de Teint echt niet lukken...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:32

:') Nee dat loopt er zo vanaf. Gewone foundation doe ik idd ook 1 pompje op de rug van mijn hand. Maar dit is bijna zo dun als water..

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:36

Ik doe het op dat stukje tussen mijn duim en wijsvinger. Geen idee of dat een naam heeft. Dan blijft het nog redelijk goed liggen. Als ik dan iets meer nodig heb, draai ik het flesje inderdaad op mijn vinger.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:30

Ik doe die ook met mn wijsvinger op mn gezicht en dan met kwast uitwerken.

Even snelle vraag vanuit New York dames! Ga zo naar sephora, iemand nog tips voor een goed wenkbrauw product van daar? Mag potlood of poeder zijn. Ik heb blond haar en blauwe ogen, veel producten zijn te rood/warm, maar echt assig staat ook niet helemaal.
Ga denk ik maar iemand daar vragen voor hulp ook :)

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:47

weten jullie of bij de kruidvat alle catrice en essence producten die het schap verlaten al weg zijn?
Is de 50% korting al geweest en liggen alle nieuwe producten al in de schappen?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:51

Aangezien ik hier las over korting bij de kruidvat op oa L'Oréal en maybeline heb ik ook ingeslagen:

Afbeelding

En ook zit de vloeibare foundation er tussen. Maar ook ik heb moeite met aanbrengen. :') Daarnaast ben ik verschrikkelijk lippenstiftverslaafd en ik merk dat de dikke lippotloden echt een uitvinding zijn! Goede kleur, blijft goed zitten en betaalbaar (nu helemaal met de korting er bij haha!)

Ik heb wel eens gemeld dat ik echt een vette huid heb. Ik heb nu een weekje een nieuwe gezichtsschoonmaakroutine en mijn huid wordt langzaam beterder. Maar nog steeds kan mijn gezicht gebruikt worden als spiegel

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:53

kaatje888 schreef:
weten jullie of bij de kruidvat alle catrice en essence producten die het schap verlaten al weg zijn?

Ze liggen er nog :j Maar ik was bij een kruidvat die traag is met schapwisselen en aanbiedingen. Vind alleen de dingen die er uit gaan niet bijzonder, op de blushbrush van catrice na

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:56

Vraagje: ik gebruik op dit moment de MaxFactor second skin foundation in 040 creamy ivory, waar ik heel erg tevreden over ben. Die is echter uit het assortiment en ik kom akelig dicht bij de bodem van mijn laatste BU :=

Kent iemand vergelijkbare producten tot +- 30 euro? Die nude magique eau de teint lijkt me ook wel een goede om te proberen, wat kost die nu?

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:57

eenitraM schreef:
kaatje888 schreef:

Ze liggen er nog :j Maar ik was bij een kruidvat die traag is met schapwisselen en aanbiedingen. Vind alleen de dingen die er uit gaan niet bijzonder, op de blushbrush van catrice na

Gelukkig haha.
Ow :p.
naja wou even kijken, maar denk je dat het bij een andere kruidvat ook nog ligt?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:03

Jezzi schreef:
Vraagje: ik gebruik op dit moment de MaxFactor second skin foundation in 040 creamy ivory, waar ik heel erg tevreden over ben. Die is echter uit het assortiment en ik kom akelig dicht bij de bodem van mijn laatste BU :=

Kent iemand vergelijkbare producten tot +- 30 euro? Die nude magique eau de teint lijkt me ook wel een goede om te proberen, wat kost die nu?

Die kost nu iets van 7 euro. Maar er is 1 plus 1 voor de helft op L'Oréal. Dus je kunt lekker goedkoop schoppen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:05

kaatje888 schreef:
Gelukkig haha.
naja wou even kijken, maar denk je dat het bij een andere kruidvat ook nog ligt?

Ik denk het wel! Anders heb je de kortingsbak nog ^^
Ik geloof dat de nieuwe collectie per februari er in komt.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:15

eenitraM schreef:
kaatje888 schreef:
Gelukkig haha.

Ik denk het wel! Anders heb je de kortingsbak nog ^^
Ik geloof dat de nieuwe collectie per februari er in komt.

Is goed bedankt :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 05:16

Dominique_96 schreef:
Anthea, heb je een permanente vergunning oid (misschien vriend die Canadees is ofzo?)? Of moet je ''ooit'' nog weg?

Ik moet nog gewoon weg :)) Heb maar een tijdelijk visum. Mijn man is Canadees. :)

Die oreo mascara, wtf :')

De dunne foundation, kan je dat niet in een klein potje/schaaltje oid doen? Of zeg ik nu iets heel doms? Weet niet hoe het flesje er uit ziet :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:34

eenitraM schreef:
Ik heb wel eens gemeld dat ik echt een vette huid heb. Ik heb nu een weekje een nieuwe gezichtsschoonmaakroutine en mijn huid wordt langzaam beterder. Maar nog steeds kan mijn gezicht gebruikt worden als spiegel

Mag ik vragen wat je nu gebruikt?

Ik vind het lastig op het moment. Ben gewend aan mijn vette huid, zomers en winters. Maar op het moment heb ik best een droge huid, m'n foundation zit er lelijk door. En natuurlijk ook geen verzorging daarvoor in huis. Binnenkort maar eens dagcreme voor droge huid halen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:34

Kun je wel verlenging aanvragen Anthea?
Waarom zou je het in iets anders doen?

Men ik ben erg :))
Net mijn 3e pot Emma Hardie cleansing balm besteld. 1e pot van nov ben ik op 1/3e (100gr pot), 2e (ook 100gr) heb ik 11 januari gekocht met korting + giftvoucher van hun van 14euro/11pond op de hele bestelling waardoor maar iets van 25 euro (ipv 46,-).
De 200gr pot wilde ik eigenlijk ipv de 100gr, maar was steeds uitverkocht en is een ltd, en toen kreeg ik gistermiddag melding dat hij weer binnen was. :D Die is normaal 63 euro, was afgeprijsd voor 55, kreeg daar nog 10% overheen (ik heb 1 merk waar ik standaard 10% extra korting op krijg) plus mijn giftvoucher. Dus die kwam op 45 euro, de prijs van normaal de 100gr :P
Ik kan weer een paar maanden vooruit!

Die giftvouchers, de 1e van 14 euro (11 pond) kreeg ik omdat ik lang op een bestelling moest wachten, van hunzelf uit. De 2e omdat er een teazakje bij elke bestelling zou zitten, bij mij miste hij en toen ik dat melde kreeg ik dus voucher nr 2 twv 5 euro :')
I love FeelUnique :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:37

Die cleansing balm wil ik ook proberen als mijn Dior cleansing oil op is.
Maar dat kan nog wel even duren, want ik vind hem eigenlijk helemaal niet fijn :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:39

Oi dat is zonde, maar anders om en om gebruiken?
Ik heb die van de Bodyshop er nog bij, die cleansing oil, kamille geloof ik?
Die is ook wel fijn voor makeup eraf halen, maar de EH CB is véél verzorgender. Echt heerlijk spul. Die kun je ook als masker gebruiken en voor droge lippen ed. Ik ben fan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:41

Ik gebruik hem gewoon op, hij doet zijn werk ook wel, maar ik moet alsnog een oogmake up remover gebruiken, want anders blijf ik een panda...

Dat zou nog niet het ergste zijn, maar mijn huid is altijd vrij rood na het gebruik, hij trekt en hij tintelt op een onaangename manier.
Dus deze koop ik niet nog een keer.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:07

Omg.. Een vriendin van me die ik Laguna en orgasm heb aangesmeerd kreeg er een gratis bijna fullsize bij.. :oo

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 12:31

Jeetje Nat! Waar had ze besteld dan? Mooie actie :D

DnT dat lijkt me idd niets. Na de EH heb ik altijd een heerlijke huid. Schoon en zacht :) Oog makeup gaat ook prima!