Kana schreef:Een paar dagen geleden was er iemand hier in dit topic die een tip gaf over korting bij het Kruitvat.
Ik kom zojuist daarvandaan en heb 2 kleuren van de Nude magique eau de tint gekocht van Loreal.
As we speak heb ik het er net op zitten maar holy hell wat een vloeibaar spul.![]()
Eerst goot ik het op de rug van mijn hand zoals andere foundations, daar droop het meteen vanaf op mijn vloer.Toen goot ik het voorzichtig in mijn handpalm maar omdat ik 2 kleuren moet mixen werd het alsnog een grote kliederboel, het gutste overal heen.
Met mijn bufferkwast geprobeerd het aan te brengen. Ik bleef maar smeren en deppen het spul droogt zo langzaam dat je er constant strepen in maakt of als je het aanraakt maak je er een 'gat' in. Nu na 5 minuten is het mooi ingedroogd en is het resultaat erg mooi en natuurlijk, dus ik wil het wel vaker gaan gebruiken.
Er is nu al zo'n 10% verspild.Normaal doe ik mijn make-up 6:30 's ochtends en ik weet niet of ik mijn kleren op deze manier vlek-vrij houdt, als ik met een slaaphoofd dit watergoedje moet aanbrengen.
HOEEE doen jullie dat?
Bij mij droogt het wel heel snel! Ik meng het niet, schud van te voren heeeel goed, doe een klein beetje op mijn hand en breng het aan op mijn gezicht. Dan verspreid ik het met mijn kwast. Wel voorzichtig gieten. Je kan ook je vinger op de opening doen en dan even je hand omdraaien. Dan komt er een drupje op je vinger. Werkt ook maar dat duurt mij te lang.