[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:15

Ohja, er is ook nog een site van zijn shop, met andere ook hele gave artiesten. Alleen kan ik die natuurlijk niet terugvinden hahaha

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:06

Dames ik heb een vraagje. Ik heb in augustus mijn tattoo laten zetten, hij is super netjes geheeld en heb nergens last van gehad. Nu merk ik dus dat ik steeds voor een paar uur uitslag heb, alleen op mijn tattoo en je ziet ook echt dat het dik is. Het jeukt dan een beetje, en na een uur of 2 is dat weer weg. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 14:17

Heb ik ook weleens dan is het lijntje klein beetje dik en jeukt het en dan stopt het weer, waarscheiijk niks ergs

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 15:48

Ik ben al eens binnen komen vallen met wat vraagjes en nu weer een vraagje..
M'n zusje en ik willen graag samen een tattoo zetten (naar eigen ontwerp) en we weten ook al wel hoe dat ongeveer moet worden.
Nu zijn we dus op zoek naar een goede shop..
Een meisje dat ik ken heeft een hele mooie laten zetten bij Artcastle in Zeist en ook de portfolio spreekt ons daar wel aan, maar nu vraag ik me af of er bokkers zijn die al ervaring met hen hebben?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:26

Ik heb er zelf geen laten zetten dus geen ervaring mee, ik weet wel uit evaring dat tattoo Bob erg goed is heb mijne daar ook laten zetten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 17:47

Ohh jongens voor mij is het ook bijna zover. 1 April om 23:00
Ja zo laat want de tatoeëerder werkt er nog bij overdag.

Ik ben ook héél erg benieuwd naar het gevoel/pijn aangezien ik geen greintje spek op mijn ribben heb :')

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:01

Ik heb de mijne dan een jaar. Ook echt een goede datum om hem te plaatsen, niemand geloofde me (nu denken sommige nog steeds dat het stift is _O- ) :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:12

miekel92 schreef:
Ik ben al eens binnen komen vallen met wat vraagjes en nu weer een vraagje..
M'n zusje en ik willen graag samen een tattoo zetten (naar eigen ontwerp) en we weten ook al wel hoe dat ongeveer moet worden.
Nu zijn we dus op zoek naar een goede shop..
Een meisje dat ik ken heeft een hele mooie laten zetten bij Artcastle in Zeist en ook de portfolio spreekt ons daar wel aan, maar nu vraag ik me af of er bokkers zijn die al ervaring met hen hebben?

Een vriendin van me heeft er daar een laten zetten en was heel erg tevreden! Moet zeggen dat het er ook erg netjes uit zag :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:40

Silkaay schreef:
Ik heb de mijne dan een jaar. Ook echt een goede datum om hem te plaatsen, niemand geloofde me (nu denken sommige nog steeds dat het stift is _O- ) :P

Herkenbaar! Vooral ook als de ze tijd horen _O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:53

Wat denken jullie?

Ik ben op zoek naar een goede dotwork/mandala artiest en de keuze is reuze in London en Brighton omgeving (of whatever enigszins bereikbaar is met trein.. ;) )

http://www.fadefxtattoo.com/
http://jonnybreeze.co/
http://thecirclelondon.com/website/ (Aaron, Tamara of Kieran)..
http://divine-canvas.com/ (Phred.. Deryn Twelve)..
https://instagram.com/dotwork_damian Dotwork Damian.. <3

Ben benieuwd wat jullie vinden. IK denk zelf dat Aaron de zwakste is met lijnwerk.. wat ik zeker ook in mijn design heb zitten.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:40

Deijs schreef:
Silkaay schreef:

Herkenbaar! Vooral ook als de ze tijd horen _O-

Ja, dan is het nog erger precies _O-

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:13

amandananana schreef:
Dames ik heb een vraagje. Ik heb in augustus mijn tattoo laten zetten, hij is super netjes geheeld en heb nergens last van gehad. Nu merk ik dus dat ik steeds voor een paar uur uitslag heb, alleen op mijn tattoo en je ziet ook echt dat het dik is. Het jeukt dan een beetje, en na een uur of 2 is dat weer weg. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

Ondanks het feit dat je niet tegen mij had (ben een man XD) kan ik hier wel iets over zeggen.
Die van mij jeuken ook nog wel eens. Heel vaak is dat na het douchen. De huid op de plek van de tattoo wordt sneller droog (heb dat even uitgezocht) wat dus wat jeuk veroorzaakt.

Echter, bij mij is er geen uitslag of verdikking van lijntjes te voelen. Alleen wat jeuk.

Gebeurd dit bij jou spontaan of op vaste momenten (zoals altijd na douchen)?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:04

Tip; Geef niet je tattoo ideeën door aan een ander, voor je het weet willen ze precies hetzelfde

Ik ga slaan... echt.. ik kan dit zo niet hebben _O-

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:16

Haunting schreef:
amandananana schreef:

Ondanks het feit dat je niet tegen mij had (ben een man XD) kan ik hier wel iets over zeggen.
Die van mij jeuken ook nog wel eens. Heel vaak is dat na het douchen. De huid op de plek van de tattoo wordt sneller droog (heb dat even uitgezocht) wat dus wat jeuk veroorzaakt.

Echter, bij mij is er geen uitslag of verdikking van lijntjes te voelen. Alleen wat jeuk.

Gebeurd dit bij jou spontaan of op vaste momenten (zoals altijd na douchen)?

Hahaha sorry, ik wist het niet heb al een tijdje niet gereageerd.

Nee het gebeurt spontaan, heb het na het douchen eigenlijk nog nooit gehad. Ik moet toch langs de shop om bij te laten werken dus dan vraag ik het gelijk wel even.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:17

Deijs schreef:
Tip; Geef niet je tattoo ideeën door aan een ander, voor je het weet willen ze precies hetzelfde

Dat is lúllig :\

Van mijn vorige wisten alleen een vriendin, mijn moeder en zus het.
Mijn huidige ideeën weet datzelfde vriendinnetje het en nog een goede vriend.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:20

Deijs schreef:

Wat lelijk.. Snappen ze zelf toch ook wel??
Ik zou er wel wat van zeggen als ik jou was, zeker als ze het serieus overwegen

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:23

Zo Deijs dat is wel banketstaaf..

Ik heb nu na die paar maanden toch wat lichte plekjes ontdekt in mn tattoo, toen ik langs de shop ging 2 maanden na het zetten zeiden ze dat ie niet bijgewerkt hoefde te worden. Ga morgen nog maar eens langs, ik hoop dat ze hem nog kosteloos bij willen werken..

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:25

Exact hetzelfde willen is toch ook gewoon raar? :')

Bij mij kon niemand het weten, was een spontane beslissing op de tattoo conventie in Brussel.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:35

Ik heb er wat van gezegd en ze vind het maar raar dat ik het niet leuk vond _O-

Ze zégt dat ze het nu niet meer gaat doen omdat ze het niet meer leuk vind omdat ik er een beetje boos over werd.
Heb haar aangeboden om te helpen met het verzinnen van wat anders :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:37

Pardon? Dat is toch vreemd om dezelfde tattoo te willen?
Had ze ook dezelfde reden erachter zitten :')

Wat had je eigenlijk als idee?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:38

geen idee heb er niks over doorgevraagd _O- maargoed we zullen zien.

Ik neem de titel here comes the sun :) van de beatles. Natuurlijk ook niet super origineel maargoed ik heb het niet van een bekende _O-

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:51

Wat vreemd zeg Deijs, ik zou nooit een exact zelfde tattoo willen. Juist de eigen inbreng maakt het altijd zo leuk vind ik :)
Solleke_Noah schreef:

Bij mij kon niemand het weten, was een spontane beslissing op de tattoo conventie in Brussel.

Bij mij was het ook een 'spontane' beslissing, dus niemand wist ervanaf buiten de familie waar ik toen verbleef :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:07

Nagini schreef:
Wat denken jullie?

Ik ben op zoek naar een goede dotwork/mandala artiest en de keuze is reuze in London en Brighton omgeving (of whatever enigszins bereikbaar is met trein.. ;) )

http://www.fadefxtattoo.com/
http://jonnybreeze.co/
http://thecirclelondon.com/website/ (Aaron, Tamara of Kieran)..
http://divine-canvas.com/ (Phred.. Deryn Twelve)..
https://instagram.com/dotwork_damian Dotwork Damian.. <3

Ben benieuwd wat jullie vinden. IK denk zelf dat Aaron de zwakste is met lijnwerk.. wat ik zeker ook in mijn design heb zitten.

Check ook zeker deze: https://instagram.com/matt_stopps.
Hij zat in de shop waar ik ook ben getatoeëerd. Hele aardige gast. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:08

Silkaay schreef:
Wat vreemd zeg Deijs, ik zou nooit een exact zelfde tattoo willen. Juist de eigen inbreng maakt het altijd zo leuk vind ik :)
Solleke_Noah schreef:

Bij mij was het ook een 'spontane' beslissing, dus niemand wist ervanaf buiten de familie waar ik toen verbleef :P

Precies! Maar zij vind het maar raar dat ik boos ben. :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 13:19

Mijn vriend heeft dat ook gehad met een vriend van hem. Mijn vriend had mijn lippen laten tattooëren op zijn arm. Twee weken later krijgt hij een foto dat zijn vriend dat ook heeft later zetten op exact dezelfde plek en van zijn vriendin. In mijn ogen nog lelijker ook haha. Ik vond dat al een beetje vreemd, ook dat je zoiets doet zonder te vragen. Dan was het al weer anders geweest, als hij had gezegd "Joh ik vind dat zo tof, zou je het gek vinden als ik dat ook zo zou doen?".

En toen vertelde mijn vriend wat zijn volgende tattoo zou worden, heeft hij dat anderhalve maand later ook laten zetten! Echt bizar. Snap echt niet dat mensen dat zo maar kunnen doen.