Gefeliciteerd Anthea! gaat het nu makkelijker worden met heen en weer pendelen?
Leuke lakjes trouwens allemaal, maar wou vooral op Anthea haar bericht reageren
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 22:02
Thanks
En nog niet. Aankomende zomer doen we een roadtripje naar Las Vegas om daar te trouwen. Ik denk dat we na +/- een jaar citizenship aan gaan vragen, dan hebben we een grotere spaarpot.
Ah tof! Maakt die spaarpot ook iets uit voor het aanvragen voor jouw 'verblijfsvergunning'. Ja ik vind die ook echt lelijk, ben wel benieuwd hoe het voelt trouwens?
Die laatste vind ik ook echt niet mooi. Die grijze trouwens wel!
Anoniem
Geplaatst: 15-01-14 22:17
Ja, je moet genoeg hebben om jezelf voor X jaar (weet het zo even niet uit m'n hoofd ) te ondersteunen zonder werk. Dus we hebben liever een grotere spaarpot dan dat we het meteen aanvragen
Die blauwe zoya is erg mooi! Gefeliciteerd Anthea!
Ik ben officieel sand lak maagd af. Heb de P2 lovesome op.Erg leuk!
vikki
Geplaatst: 16-01-14 00:41
Anthea; gefeliciteerd !!! En die zijn lakjes zeker ook mijn ding niet... I k word al kriegel als ik op 1 nagel een inimini luchtbelletje in de lak heb, ik zou echt helemaal gek worden van zulke lak...
Yonker; mooie kleurtjes! Van links bekeken ben ik erg nieuwsgierig welke kleuren de 1e, 2e, 6e en 9e zijn... De 8e heb ik volgens mij ook... (en als dat klopt, ook dat is Anc's schuld! )
Riveting heb ik zolang over getwijfeld en nu ik hem heb twijfel ik nog steeds of het wel een kleurtje is voor mij... Net als Pelican, die heb ik min of meer gekocht omdat Anc zei dat het echt 1tje is die je moet hebben.... Nou ja we zullen zien als het dalijk mooier weer wordt
Ik doe de base en een neutrale kleur. Soms maak ik hem af met french en een topcoat. Als ik dan geen zin in nagellak heb dan heb ik in ieder geval nette nagels.
Tazzey
Geplaatst: 16-01-14 11:42
vikki schreef:
Cute Little Vixen en Riveting heb ik ook... Bronzed Goddess en My Favourite Ornament zou ik ook wel aan mijn voorraad toe willen voegen...
My Favorite Ornament is echt heel erg leuk!
De W7 lakjes vind ik eigenlijk best leuk, zeker voor de prijs. Ik betaal bij de Op=op shop €5 voor twee flesjes. Ik heb alleen de UV lakjes gekocht.
Skessa_
Geplaatst: 16-01-14 12:08
UV lakjes van W7 zijn gewoon lakjes die oplichten onder een UV lamp