Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raponsje schreef:Als je lang genoeg door gaat met kracht training word je net zo strak en slank en kun je de oefeningen ook met 2 vingers in je neus.
Imre schreef:Blijkbaar krijg je hier alleen felicitaties als je foto's plaatst. Da's dan wel weer jammer.
Depende schreef:Kayleigh__ schreef:Oh, die lukt mij ook echt niet. Vreselijk. Vooral het laatste stuk dat je benen weer omlaag gaan. Dan vallen ze gewoon 'plof' op de grond.
Iemand een idee welke oefeningen goed zijn voor het onderste gedeelte van de buik? Daar zit echt een grote rol vet en die gaat zo langzaam vergeleken bij de rest. Wil dat dus meer gaan doen.
Ben je al in level 2?
Die reversed crunches zijn iig voor je onderste buikspieren, dat verteld Jillian ook in het filmpje. Verder heb je nog die oefening waarbij je je benen 5cm van de grond gestrekt moet houden en dan omhoog brengen die voel je ook in je onderste buikspieren (als je het niet met je rugspieren doet tenminste)
Sani schreef:Oefening die ik in de sportschool altijd deed was idd benen gestrekt een stukje van de grond en steeds een stapje omhoog, vasthouden en weer omhoog.. En dan bovenaan nog 10 seconden vasthouden en langzaam naar de grond laten zakken.
phormicola schreef:[/quote]Resultaten van de 30 Day Shred, dag 30
Lengte: 1,78m
Nek: 36cm - 36cm
Borst zonder tiet: 87cm - 82cm
Taille: 75cm - 72cm
Navel: 85cm - 81cm
Heupen: 94cm - 88cm
Billen: 102cm - 99cm
Dijbeen: 58cm - 57 cm
Kuit: 35cm - 34,5cm
Bovenarm ontspannen: 29cm - 27cm
Bovenarm aangespannen: 30cm - 28cm