[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Donatello86

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:34

Oe lekker een pistoletje met filet , ei en ui hmmmm

@roosh , balen van je baan, hopen dat je snel een nieuwe baan vind!
@monique83 , wat knap dat je zoveel heb weten kwijt te raken!

Hier net 2 pannenkoeken met 30+ kaas op als avond eten :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:39

monique1983 schreef:
dankje foto van voor staat boven aan me profiel voor de vergelijking

toevallig hier iemand ooit iets kwa beroeps cursus sport massage gedaan mischien of weet iemand er meer over

Heb je ook een foto van nu?
Of ben ik nu heel blond dat ik die niet zie of niet terug kan vinden??

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:41

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:55

Ik ben standaard op de Wii Balance board 3kg zwaarder ongeveer ;)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:11

Mag ik me ook melden?

Ik heb weer wat motivatie nodig!
Ben al afgevallen, zit nu op -23kg maar heb laatste tijd zulke eetbuien echt vreselijk.

Heb dus ff motivatie nodig en dat haal ik vaak uit anderen die ook afvallen! :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:17

Roosch: Wat kalote zeg van je baan! Gelukkig weerhoudt het je niet! +:)+

Negerzoen: Het is zeker aan je gezicht te zien! Staat je goed!
Danielle: Hoi welkom! Geef je zelf ook toe aan de vreetbuien of ga je op dat moment wat anders doen? 23 kg is ook al heel wat! Hoeveel wil je er nog af hebben?
Danseresje: 10 km lopen! Goed zeg! Als je nou in de buurt woonde dan had ik je uitgedaagd. 8-) loop zelf ook :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:19

dide schreef:
Lopen jullie trouwens alleen? Of met nog een persoon? Ik wil best gaan lopen maar wil niet alleen := moet eigenlijk iemand hebben die me mee trekt en motiveert..

Ik loop met mijn paardje :D

En wat kloterig van je werk Roosch!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:26

Ik loop veelal alleen met mijn muziek in mijn oren. Soms loop ik met een vriendin. Zij kan makkelijk harder dan ik, dus qua intensieve training is dat heel goed voor mij, haha! En het is ook gezellig! Morgen ga ik ook met haar lopen en haar hondje gaat ook mee, die mag nu nog los in bos en duin. Vanaf vrijdag niet meer volgens mij.
Mayflower, virtueel uitdagen anders? Haha!
Roosch, wat enorm balen bankje werk! Zeker in deze tijden maakt het er niet makkelijker op!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:27

Negerzoen, Wouw wat een verschil. Staat je zeker goed..

Monique1983, sterkte... Knap wat je al bereikt hebt.

Wie van jullie lopen er nog meer hard en wat is je doel? Ik loop op het moment 2x in de week en wil dit langzaamaan uitbreiden naar 3 keer. Moet dit wel goed opbouwen. Ben in september begonnen en in november moeten stoppen ivm met overbelaste knieen. ongeveer weken niks gedaan en vervolgens weer rustig opgepakt. Begin januari begonnen mijn schenen op te spelen en inmiddels ben ik weer langzaam aan het opbouwen. Loop inmiddels zo'n 4,5 tot 5 km. Over 2 weken heb ik weer een loop, de landalloop in Hellendoorn. Ben benieuwd hoe dit gaat. Ik wil graag verder opbouwen naar 3 keer in de week en naar de 10 km.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:28

Ja dat is ook prima! :D Ik heb vanavond mijn looprond''je'' gedaan, 11.4 km. Ook met muziek in mijn oren.
Heb hier niemand in de buurt die met mij wil lopen.. -O- :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:31

Regallie, ik loop ip 3x per week, waarvan idealiter 1x intensieve duur (korte afstand, ong 5 km op aardig tempo), 1x interval (hard en normaal tempo hardlopen afgewisseld, gebruik hier vaak een les uit 0-5km week 1 voor) en 1x extensieve duur (normaal tempo, grote afstand).
De extensieve duur ben ik aan het uitbouwen en heb gister voor het eerst 11,5km gelopen. Wil in september de dam tot damloop doen en die is 16,4 uit mijn hoofd..,..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:32

Mayflower_ schreef:
Ja dat is ook prima! :D Ik heb vanavond mijn looprond''je'' gedaan, 11.4 km. Ook met muziek in mijn oren.

Lekker bezig! De jij altijd grote rondjes of wissel jij het ook af?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:39

Grappig dat jullie graag samen lopen, ik vind dat verschrikkelijk! Ik verdwijn liever in mijn eigen wereld op mijn eigen tempo :) Praten kan ik toch niet onderweg :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:40

Met hardlopen ga ik het liefste alleen. Lekker op mijn eigen tempo rennen en hijgen :')

Mayflower_

Danseresje schreef:
Mayflower_ schreef:

Lekker bezig! De jij altijd grote rondjes of wissel jij het ook af?

Ik doe altijd grote rondjes. Als ik bijv. 5 km gelopen heb dan ben ik nog niet moe en heb ik het gevoel dat ik niks gedaan heb. :+

KarinW86

@roosch balen van je baan! Sterkte
@negerzoen zo dat verschil zie je goed in je gezicht

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:42

Mooi verschil inderdaad op die foto! :D Ik zie het ook heel erg in mijn gezicht. Heb opeens weer jukbeenderen en een kaaklijn :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:44

Ik zou echt niet durven hardlopen :o, durf nog niet eens op het station of op straat te rennen oid. Houd wel heel erg van rennen, probeer op stal weleens kinderen over te halen om wedstrijdjes te doen. Maar ben een beetje bang voor de mensen die kijken en zo. Maar goed dat jullie het doen. +:)+

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:46

Jeetje wat een verschil op die foto! dat is echt goed te zien!

en hardlopen met paard.. mwah zou hier ook wel kunnen maar durf niet met paard in het donker over straat :o

Ik had zoooo zin in macaroni met smac kaas en paprika poeder.. dus ik gemaakt.. ik denk dat ik 5 hapjes op heb.. Vond het niet eten!
Dus toch maar een pizza er in gegooid O:) Na nog niet eens een kwart heb ik die ook maar in de prullenbak gegooid, vies en zout bah!

Dus avond eten :evaw: gezegd en begonnen aan de kwark met havermout :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:50

Hannahaapje, daarom ben ik de 2e keer dat ik gestart ben (1e keer bijna 3 jaar terug) in de duinen gaan lopen. Is een kwartier met de auto bij mij vandaan en niemand die me kent, behalve als ik de rijgroepen van de manege tegenkwam. Maar voordeel is wel dat je niet langs een weg rent en dus geen toeterende auto's en niet continu nagestaard of aangestaard wordt. Voelde me heel anoniem daar. Nu ga ik juist wel op bevolkte stukken lopen, voel me er zeker genoeg voor. Gister dacht een meisje op de fiets in de stad heel grappig te zijn. Me inhalend schreeuwde ze "renneeeeuuuuh, rennnnneeeeuuu". Eerst schrok ik, daarna dacht ik, rot op, heb er toch al 10km op zitten en dat doe jij mij niet na! Ben dan eigenlijk heel trots!

Hardlopen met paard.....mijn verzorgpony zou het kunnen.....maar vind het toch een beetje raar idee.....moet ik ook op paard letten.....let met hardlopen zeer graag op mezelf, haha!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 12-03-13 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:57

Top! Lijkt me heerlijk om duinen en zee in de buurt te hebben. En zo, dat meisje heeft wel humor, wat een leuke grap maakte ze. Nee ehhrrm dus niet. Wat een kinderachtig niveau. :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:02

Ach joh, het was dan ook een meisje van een jaar of 12 of 13 ofzo!
Duinen en zee is heerlijk. Daardoor heb ik het opbouwen naar 5km zo fijn kunnen volhouden. Vorige week liep ik met vriendinnetje in de duinen, schoot zo een konijn voor ons over herbouwd. Ook al eens een vos gespot en toen ik in de waterleidingduinen liep, herten op nabije afstand!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:03

Hannahaapje, echt heel veel respect! 30kg, knap joh!! :D Ik ga zelf hardlopen in het donker in de polder :') Ik stop ook met hardlopen wanneer ik mensen passeer, ik schaam me ook dood namelijk :o

Verder lees ik vooral veel goede resultaten, allemaal goed bezig dames *\o/*

Dide, goed dat je de rest hebt weggegooid en niet door hebt gegeten terwijl je het niet smaakt :)

Roos, wat balen dat je je baan bent kwijtgeraakt. Wat deed je eigenlijk voor werk?

Bonjoy, is ook heerlijk om met je paard te gaan wandelen :j

Negerzoen, verschil is erg duidelijk joh! :j

Daniella, welkom en veel succes!!

Danseresje, en terecht dat je trots bent! :) Als ik hardlopers zie, dan kan ik alleen maar denken "respect"... Zeker nu ik zelf wat pogingen ben gaan ondernemen :D

Jammer genoeg raak ik helemaal in de knoop met mijn ademhaling bij cardio (fietsen, crosstrainer, hardlopen), ik begin met geeuwen en mijn benen verzuren vervolgens. Heel akelig en ik krijg het niet goed?

Ik heb zojuist bananencakejes gebakken. Zomaar zin in, en van 1 vergaat de wereld ook niet lijkt me :)

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:05

Ik ben er ook blij mee dat ik mn stopknop heb gevonden.!
De kwark met havermout smaakte 10x lekkerder dan die pizza en pasta bij elkaar :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:07

Dankjulliewel voor het medeleven!

Dais, ik was klantenservicemedewerker. De klachten die jij krijgt bij cardio lijken mij hyperventilatie. Google daar eens op?
Danseresje, je mag trots zijn, goed hoor!
Negerzoen, wauw, wat een verandering in je gezicht zeg!!!

Hardlopen kan ik niet, met mijn knie. Ben toevallig net onder behandeling voor de knie bij de fysio, hoop dat de zwakke plek verbannen kan worden.

Ik ga morgen op jacht voor een nieuw jurkje voor het feest van pap volgende week, ben benieuwd of ik iets moois kan vinden wat bij mijn nieuwe tussentijdse figuur past. :D