Van het weekend wat km op de racefiets gemaakt . Gisteren 93 , vandaag 82 .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Char_elle schreef:Hoe doen jullie dat met kleding? Ik heb echt van alles in de kast hangen, maar vind het altijd heel lastig in te schatten hoeveel ik aan moet trekken. Zeker als je zo aan het einde van de dag gaat fietsen en het enorm afkoelt.
culaccino schreef:Gefeliciteerd T2T!Proost op nog heel veel mooie sportprestaties en andere leuke dingen!
Doubtless schreef:Waanzinnig Musli!
Hier vandaag na het werk een prachtige route gefietst a 35km (racefiets). Helemaal verkeerd aangepakt natuurlijk, voor vertrek niet ff wat gegetenwas dus al behoorlijk snel leeg. Tijd leek nergens op, maar heb m'n route wel afgemaakt en onwijs genoten van de omgeving
[ [url=m/vegMVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RKCTbS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T4AuxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kzohQi.jpg]Afbeelding[/url] ]
culaccino schreef:Heerlijk, Doubtless! En boeiend, die tijdLammetjes!
Char_Elle, ik vind het ook lastig met dit weer! Vooral die frisse wind is verradelijk. Ben je nog bij een vereniging gegaan, trouwens? Ik heb me gisteren aangemeld voor een beginnerscursus hier. Kan ik weer even oefenen met fietsen in groepen en meteen even kijken of deze wielervereniging me leuk lijkt. Ben erg benieuwd!
Gefeliciteerd T2T!Proost op nog heel veel mooie sportprestaties en andere leuke dingen!
Time2Tri schreef:Lauraennala schreef:Nu komende 2 dagen even helemaal niets en woensdag naar Mallorca
Ben je goed aangekomen ?