km 1: 5:30
Km 2: 5:24
Km 3: 5:18
Km 4: uitloop in 5:45
Toch blij dat ik weer gegaan ben en de douche erna was heerlijk

Uiteindelijk gelopen kn driekwart broek en dun shirtje met lange mouwen en dat was perfect..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Hartslag zone 2 is een lage zone, in principe zou je dat heel lang vol moeten kunnen houden.
In zone 3 loop ik mijn lange duurlopen. Dan kun je meestal nog gesprekken voeren tijdens het lopen.
Probeer dit gewoon uit, dan kun je hem later aanpassen. Wat je nu hebt gemaakt is denk ik een hele relaxte training die je goed volhoudt.
Supervixen schreef:Befunny tijden zijn heel wat anders dan hartslagzones.
Juist als je een beginnende hardloper bent of een minder goede conditie hebt zit je meteen in de hoge hartslagzones, dus ik begrijp niet helemaal hoe je maar in zone 1 of 2 zit? Als je tempo maakt knalt je hartslag toch omhoog?
Supervixen schreef:Ahh ok, duidelijk.
Hoe zijn jouw hartslagzones ingedeeld dan volgens garmin?
Supervixen schreef:Ik bedoel eigenlijk dit, dit is van mijn loopje van gisteren. Heb je hier een screenshot van?
[ [url=m/ae2rSf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat Musli zegt inderdaad. Bij wandelen zit ik ook al in zone 1.
BeFunny schreef:Ik heb één keer echt zo'n oefening aangemaakt dus waarin ik met hartslagzones liep en weet niet meer wanneer![]()
Zo'n kaartje krijg je niet als je niet in hartslagzones traint zeg maar.
Wel heb ik andere kaartjes
MuSLi schreef:BeFunny schreef:Ik heb één keer echt zo'n oefening aangemaakt dus waarin ik met hartslagzones liep en weet niet meer wanneer![]()
Zo'n kaartje krijg je niet als je niet in hartslagzones traint zeg maar.
Wel heb ik andere kaartjes
Zo'n kaartje krijg je van Garmin bij elke training waarin hartslag gemeten wordt.
BeFunny schreef:Ja. Maar ik loop dus altijd zonder doel
Dit heb ik dan wel
[ [url=m/qIrtok.jpg]Afbeelding[/url] ]
MuSLi schreef:BeFunny schreef:Ja. Maar ik loop dus altijd zonder doel
Dit heb ik dan wel
[ [url=m/qIrtok.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar zonder doel krijg je ook gewoon zo'n overzicht van de hartslagzones.
Als je in de app bij je training naar dat icoontje van hartslag gaat (de meest rechtse van de 4 die in het overzicht staat, op jouw foto hierboven de bovenste rij) en dan helemaal naar beneden scrollt, dan krijg je zo een kaartje.
BeFunny schreef:Ok wacht even ik heb ze
[ [url=m/CRZNEm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dat zag er niet zo uit toen ik die hartslag training deed.
Als ik dit kaartje zo zie loop ik dus helemaal niet in 1
Bedankt voor de hulp bij het vinden van dit kaartje
MuSLi schreef:BeFunny schreef:Ok wacht even ik heb ze
[ [url=m/CRZNEm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dat zag er niet zo uit toen ik die hartslag training deed.
Als ik dit kaartje zo zie loop ik dus helemaal niet in 1
Bedankt voor de hulp bij het vinden van dit kaartje
En verklaart dus ook waarom het zwaar is. Als je bijna alles in zone 4 en 5 loopt, ja dan is het een flink zware trainingHoe kom je bij die zone 1 dan? Dat je daarin loopt, of denkt te lopen tijdens de training?
Welk horloge heb je eigenlijk?
BeFunny schreef:Omdat ik tijdens die hartslag workout zeg maar in hartslag 1 liep tot ongeveer 5:00