Wouw wouw, echht heel mooie foto's uit Schotland van jullie.
pien_2010
Geplaatst: 29-05-22 14:00
Wij hadden vandaag iets speciaals met het koor en ik heb foto's gemaakt ook al was het geen wandeling. Wij waren als koor gevraagd om te zingen in de mis waar de paarden worden gezegend. Omdat de vereniging 35 jaar bestaat dat een belangrijk jubileum is, was de bisschop er (een fervent paardenliefhebber die leuke grapjes maakte ). Behalve dat het ongelooflijk koud was met een straffe NOorden wind uit Nederland en ze juist voor ons de schaduw plek hadden gereserveerd daar er hitte was voorspeld, was het ongelooflijk grappig en ik vond het ook mooi. Dus ik heb foto's gemaakt van de mooie plek met zijn entourage
Twee brave fordjes
De bisschop die in volle galop met zijn maat over het terrein galoppeerde
De hoornblazers
Andere aanspanningen
De zegening van de paarden die om de beurt naar de bisschop werden gebracht hetzij onder het zadel hetzij voor de wagen
Ik had vandaag wat minder energie. En ik heb op de Veluwe korte stukjes gewandeld. Eerst naar de dellen. Ook nog naar een pensionstal om met een fb kennis even bij te kletsen. Vandaar naar de parkeerplaats bij restaurant de Ossenstal. En naar de voederplaats voor de wilde zwijnen. En nog naar een parkeerplaats in de buurt van Gortel. En wat een verschil met het weer van gisteren. Ik ben nu thuis ,en het regent.
En lizard, jouw dag was ook mooi (afgezien van de regen) Ik heb nog nooit een zwijn in het wild gezien
Hilary
Geplaatst: 29-05-22 19:18
Faringo schreef:
Weinig verrassend maar ik was met gaucho op pad
Gelukkig maar
Mooie foto’s van jullie allebei
Ik ben met ‘t paard wel eens zwijntjes tegengekomen, bij Ede was dat. De eerste keer stond paard ineens stokstijf stil met z’n hoofd als een giraf en ogen op stokjes. De tweede keer vond ik ‘m ineens heel ingehouden draven; ik wist dat er daar zwijnen konden zitten en heb paard dus stilgezet en ben er gauw afgesprongen. Daarna kwam knorretje heel sukkelig langsgedraafd in de struiken en verstopte paard zich maar een beetje huppelend achter mij.