tienus63 schreef:Gommers komt zo aan het woord bij Shownieuws op SBS6.
Hij reageert live op oproep van Kim Feenstra die vraagtekens bij vaccinatiecampagne heeft.
Ach jezus, moet zij ook even roeptoeteren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Iemand nog naar Op1 gekeken?
Tenenkrommend hoe Haga (huisjesmelker) en Baudet (filosoof)
In discussie gaan met een microbioloog.
De weerstand tegen de maatregelen wordt steeds groter.
rien10 schreef:tienus63 schreef:Gommers komt zo aan het woord bij Shownieuws op SBS6.
Hij reageert live op oproep van Kim Feenstra die vraagtekens bij vaccinatiecampagne heeft.
Ach jezus, moet zij ook even roeptoeteren?
Mindim schreef:Mijn zoon van 14 moet voor het vak profiel orientatie naar school. Gezellig met 28 bij elkaar.
Waarom..denk ik dan.
Zou je dit mogen weigeren?
Mindim schreef:Mijn zoon van 14 moet voor het vak profiel orientatie naar school. Gezellig met 28 bij elkaar.
Waarom..denk ik dan.
purny schreef:Mindim schreef:Mijn zoon van 14 moet voor het vak profiel orientatie naar school. Gezellig met 28 bij elkaar.
Waarom..denk ik dan.
Dit snap ik dus niet... waarom word er niet ingespeeld op de situaties. Het is al lang bekend dat 13 tot 18 jaar grote besmettingsbronnen zijn. Zie ze ook vaak met zijn allen in de tram...
Word tijd dat scholen hier op inspelen, bijvoorbeeld max 10 in een groot lokaal. De situatie is namelijk niet van gister uit de lucht komen vallen.
Sizzle schreef:Een vriendin van mij moet gebruik maken van noodopvang voor haar kind omdat ze zelf gewoon les moet geven op een praktijkopleiding. Zulke dingen zijn natuurlijk zo krom als een hoepel en een gevolg van slecht voorbereiden afgelopen zomer.
Sizzle schreef:Hebben ze tegenwoordig sinds alles snel op social media moet geen fatsoenlijk nieuws team meer of zo?
Bloodymary schreef:Wat hebben we in deze tijd toch geluk met onze paarden. Ik hoor zoveel mensen klagen dat het leven saai is, dat ze nergens heen kunnen, veel binnen zitten en Netflixen etc. Ik ga gewoon 4/5 keer in de week naar mijn paard, lekker het bos in, af en toe een lesje, heerlijk toch. Zonder paardenhobby zou deze tijd er wel heel anders uit zien denk ik.
Bloodymary schreef:Wat hebben we in deze tijd toch geluk met onze paarden. Ik hoor zoveel mensen klagen dat het leven saai is, dat ze nergens heen kunnen, veel binnen zitten en Netflixen etc. Ik ga gewoon 4/5 keer in de week naar mijn paard, lekker het bos in, af en toe een lesje, heerlijk toch. Zonder paardenhobby zou deze tijd er wel heel anders uit zien denk ik.
lenaa_tje schreef:purny schreef:Dit snap ik dus niet... waarom word er niet ingespeeld op de situaties. Het is al lang bekend dat 13 tot 18 jaar grote besmettingsbronnen zijn. Zie ze ook vaak met zijn allen in de tram...
Word tijd dat scholen hier op inspelen, bijvoorbeeld max 10 in een groot lokaal. De situatie is namelijk niet van gister uit de lucht komen vallen.
Verander dat van scholen in overheid en dan kan je scholen daarop aankijken![]()
Zolang zij het beleid niet aanpassen word je door de inspectie er op aangesproken
lenaa_tje schreef:Mindim schreef:Mijn zoon van 14 moet voor het vak profiel orientatie naar school. Gezellig met 28 bij elkaar.
Waarom..denk ik dan.
Profiel oriëntatie is bij ons een keuze maken van een praktijk profiel op het vmbo. Best belangrijk om daar een juiste keuze in te maken en ook gericht op examenjaren dus daarom mag dat denk ik.
Maar ja bij ons op de bovenbouw hebben we een meisje wat in de examenklas niet naar school gaat vanwege Corona. Wij accepteren dat als school en ze volgt het online. (Zij moet ook met het het ov naar school en ouders zien dat als risico, terecht wat ons betreft)
Edit.
Maar dit moest serieus overlegd worden met de verzuimcoordinator van de gemeente. Echt vreemd
Sizzle schreef:Winged, Ja maar de geinterviewde kan toch ook even het eigen fragment terug kijken voor het online gaat?
Gommers heeft waarschijnlijk zelf al in geen eeuwigheid meer zelf geprikt, dat geeft ook niet. Maar als je die verpleger het fragment even bekeken zou hebben zou hem dat heus gelijk opgevallen zijn. Ik vind dat best slordig en doet me denken aan zo‘n slechte CSI serie waar ze ook continue van die leken fouten maken.
Maar gedane zaken nemen geen keer
Lenaatje, in feite is groep 3 ook een vorm van praktijkonderwijs waar continue op je houding en manier van pen hanteren gelet wordt
Maar ik snap de moeilijkheid prima. Men had echter heus eerder kunnen nadenken over alternatieve manieren van aanpak. Again, little too late.
Abiola schreef:Bloodymary schreef:Wat hebben we in deze tijd toch geluk met onze paarden. Ik hoor zoveel mensen klagen dat het leven saai is, dat ze nergens heen kunnen, veel binnen zitten en Netflixen etc. Ik ga gewoon 4/5 keer in de week naar mijn paard, lekker het bos in, af en toe een lesje, heerlijk toch. Zonder paardenhobby zou deze tijd er wel heel anders uit zien denk ik.
Eens, maar ik ben ook bang voor een nog stevigere lockdown. Hoe zorgen we dan voor onze paarden als ze niet aan huis staan? Bij mij op stal staan er 400+, dus die kan de stalhouder niet "even " beweging en het juiste voer geven?
Mindim, belachelijk. Voor de volgende keer gewoon zeggen dat hij lichte verhoging heeft