Maanlicht schreef:Wat goed Liezje. Spieropbouw en afvallen kan nog steeds makkelijk samengaan, dus die zin snap ik niet helemaal, tenzij je echt als een gek aan krachttraining doet?
Voor het nuttigen van meer calorieën, denk dan aan volle yoghurt, noten, etc.
Als je flink aan krachttraining doet of powerliften, crossfit etc. dan is de kans wel groot dat je niet echt afvalt in kg's inderdaad. 
Sinds ik crossfit doe, ben ik ook weer wat aangekomen (van 79 naar 81) maar vetpercentage is echt flink gezakt, van 24,2% toen ik begon, naar 21,1% nu. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook liever met een meetlint meet (of dmv foto's kijk), dan met de weegschaal. Die cijfertjes vind ik niet zo spannend meer omdat ze niets zeggen over mijn fysiek en omvang.
Wat goed trouwens, dat je weer wat afgevallen bent!
En je soep klinkt heerlijk..
Kim: Lekker lijstje heb je zeg. Maar wat balen dat je verkouden aan het worden bent.. Hopelijk wordt het geen griep of iets.
Aria: Ook al ziek! Goed dat je je ervan bewust bent dat het niet zo lekker ging gisteren.
Lieszje: Mijn gewicht van toen ik 16 was, ga ik nooit meer halen denk ik. Tenzij ik een been amputeer ofzo
Maar ik was toen ook echt heel dun (56 kg), dus dat hoeft van mij ook niet meer.
--
Gisteren weer een heerlijke crossfit training gehad. Ben wel helemaal gesloopt nog, maar dat voelt ook zo lekker!
Lijstje vandaag:
O: grote cappuccino
T: broodje kaas gezond
L: couscous met feta, tomaat, avocado en bleekselderij + olijf-citroenolie
T: 2 rijstwafels met smeerkaas en een flesje versgeperst sap
T: bakje kwark
A: pasta pesto met vega kip, courgette en rode paprika
T: 1 witte wijn
B: alleen even 30 min stretchen vanavond
D: water en thee