[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:00

Ik heb niet de zoutoplossing. Ik heb de oranje meegekregen, en er staat op niet afspoelen!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:52

Oh dat verklaart, ik had het over de blauwe die is wel zoutoplossing.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:21

Saaarr schreef:
Afgelopen maandag bij soesha geweest voor m’n eerste helix piercing. Super blij ermee :D
Ik wil er nog een 2e bij als dit allemaal goed geneest dus die hebben we ook alvast bekeken O:)
[ [url=m/Eq0wco.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je mooi! Wat gaat de volgende worden ?

Bloembloem rot is dat :(:) meeste tips zijn al gegeven. Zou ook voor staafje met juist materiaal kiezen.

Hier nu even flexibele plugs erin. Even de stretches wat rust gunnen van de andere sieraden.

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 20:27

Gaaf zo die tunnel mondy! En die tattoo <3

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:06

Citaat:
Staat je mooi! Wat gaat de volgende worden ?

Bloembloem rot is dat :(:) meeste tips zijn al gegeven. Zou ook voor staafje met juist materiaal kiezen.

Hier nu even flexibele plugs erin. Even de stretches wat rust gunnen van de andere sieraden.

[ [url=m/PWWZYv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thnx! Ik wil nog een helix die komt dan boven deze.
En daarna wil ik nog wel meer :9

Die tatoeage is echt zo mooi!!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:22

Hoi! Ik kom hier even binnenvallen met een vraag en hoop dat 1 van jullie mij wat wijzer kan maken.

3 weken terug heb ik geprobeerd mijn oren van 3 naar 4mm te stretchen. Helaas ging dit niet en ben gestopt. Nu heb ik er sinds afgelopen zaterdag 3.5mm plugjes in. Het in doen Was geen probleem en heeft ook niet pijn gedaan of geïrriteerd. Maar nu begint m'n rechter oorlel sinds vanmiddag wat rood en dik te worden en is behoorlijk gevoelig. Geen blowout te zien oid.

Nu is mijn vraag, wat is wijsheid? Even afwachten wat het doet? Ik masseer m'n oren normaal dagelijks na het douchen met een beetje jojoba olie. Of meteen eruit halen en terug naar een maatje kleiner?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 20:10

Mijn tepel piercing heeft het even moeilijk. Aan 1 kant komt er een beetje pus ofzo uit. Hij is daar ook iets rood. Heb hem nu een maandje denk ik en nog nooit iets mee gehad. Heb hem vanmiddag geweekt met zoutoplossing, nog meer tips? Ik ben echt een peuteraar dus moet van mezelf er een beetje af blijven, maar het is zegmaar net een rijpe puist, als ik er iets op druk komt er dus wat pus oid uit

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 20:14

DWensink schreef:
Hoi! Ik kom hier even binnenvallen met een vraag en hoop dat 1 van jullie mij wat wijzer kan maken.

3 weken terug heb ik geprobeerd mijn oren van 3 naar 4mm te stretchen. Helaas ging dit niet en ben gestopt. Nu heb ik er sinds afgelopen zaterdag 3.5mm plugjes in. Het in doen Was geen probleem en heeft ook niet pijn gedaan of geïrriteerd. Maar nu begint m'n rechter oorlel sinds vanmiddag wat rood en dik te worden en is behoorlijk gevoelig. Geen blowout te zien oid.

Nu is mijn vraag, wat is wijsheid? Even afwachten wat het doet? Ik masseer m'n oren normaal dagelijks na het douchen met een beetje jojoba olie. Of meteen eruit halen en terug naar een maatje kleiner?

Het beste zou je een 3mm weer in kunnen doen en wachten tot het volledig genezen is en weer op opnieuw proberen. Bij mij heeft het een paar maanden geduurd voor ik de 4 er ineens in kreeg. Maar toen ging hij ook ineens 'ploep' erin :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:07

Nou, ik ga morgen dan toch m'n septum laten piercen. De afspraak staat al bijna 2 weken maar ik begin het nu toch wel een beetje benauwd te krijgen :') Neusvleugel vond ik niet zo eng, dit dan weer wel :+ Naja, komt vast goed!

Misschien een beetje een knullige vraag, maar voor mensen hier met een daith piercing, kunnen jullie gewoon nog oortjes in? Ik vind daith piercings heel mooi maar ik draag heel vaak oortjes en wil dat wel kunnen blijven doen. Koptelefoon kan ook maar vind ik toch minder fijn.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:23

Ja hoor Gaat Prima!

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:04

Heel veel succes morgen :D Als het moet kan ik oortjes in, maar toch doe ik dat niet zo graag met een daith piercing. Die van mij kan snel over de zeik raken dat ik een oordopje er niet tegenaan durf te drukken.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:09

Felicxa schreef:
Misschien een beetje een knullige vraag, maar voor mensen hier met een daith piercing, kunnen jullie gewoon nog oortjes in? Ik vind daith piercings heel mooi maar ik draag heel vaak oortjes en wil dat wel kunnen blijven doen. Koptelefoon kan ook maar vind ik toch minder fijn.

Zodra je piercing genezen is kan dat prima. Tijdens de genezing is het echt een no go, omdat er superveel bacteriën aan je oordopjes zitten en het geen goed idee is om je piercing af te sluiten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:46

Felicxa schreef:
Nou, ik ga morgen dan toch m'n septum laten piercen. De afspraak staat al bijna 2 weken maar ik begin het nu toch wel een beetje benauwd te krijgen :') Neusvleugel vond ik niet zo eng, dit dan weer wel :+ Naja, komt vast goed!

Ja hoor nooit geen problemen met oortjes gehad, kon ze eigenlijk meteen weer in.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 00:17

In een opwelling afspraak gemaakt voor een piercing... Eentje die ik nog goed kan verbergen, maar ook weer een statement maakt... Happy me :D

Niet de meest charmante foto... Maar goed... :+
Spoiler:
Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:44

Grrrr mn conch doet sinds vandaag ineens echt ZEER
ben deze week verkouden geweest, dus denk nasleep daarvan. En hij was juist zo lekker rustig de laatste weken :(

Komt geen vuil uit en is niet overdreven dik of rood. Maar even goed verzorgen en hopen dat het snel over is

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:44

Melewel94 schreef:
In een opwelling afspraak gemaakt voor een piercing... Eentje die ik nog goed kan verbergen, maar ook weer een statement maakt... Happy me :D

Niet de meest charmante foto... Maar goed... :+
Spoiler:
[ [url=m/BQ3nYB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind dat nog steeds zo mooi... Mijn man vind het alleen echt VRESELIJK

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:55

Zijn probleem, het is een piercing, dus hij kan altijd weer uit en nog een voordeel je kunt hem gewoon verbergen wanneer nodig. :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:02

Hij neemt al heel erg veel voor lief haha, laat vaak spontaan wat prikken. Maar met die zet ik denk ik mn huwelijk op het spel _O-

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:49

Ik ben blij dat mijn vriend eigenlijk alle piercings die ik graag zou willen ook mooi vindt :') _O-

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:59

Heb ik geen last meer van na 10 jaar :')

Klinkt cru, maar na al die tijd kan ik eindelijk eens mezelf zijn zonder oordeel. Hij vond het ook altijd niks. Deze keer neem ik het touw in handen voor me eigen :evaw:

Ook meteen de kleur van m'n haar aangepakt *D

Afbeelding

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:40

Ohhh septum wil ik stiekem ook nog erg graag, maar eventuele reacties houden mij tóch tegen.. kom wel even onder mijn steen vandaan om te zeggen dat het jou echt super goed staat! Die haarkleur ook!

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:10

Reacties komen toch... Waar je ze ook zet... :+

MN lekkere boerenfamilie begon gelijk over de stierenring, ik lach lekker met ze mee :Y) kan mij het schelen, ik zit heeeeerlijk in m'n vel nu :D

En volgende maand komt m'n tattoo aan de beurt, ook op een lekker zichtbare plek O:) het begin van een sleeve **\O/**

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:29

Voor de geïnteresseerde en stille lezers, leek me misschien wel interessant om het genezingsproces te posten. En mijn ervaring, want dit is toch m'n eerste 'echte' piercing. M'n helixen waren toendertijd geschoten en m'n stretchers zie ik niet echt als een 'piercing' :+

Het zetten deed me wel wat zeer... Maar ik kan ook niet veel hebben :+ maar na 2 sec was het ook weer voorbij. Veeeeeel tranen, niet van de pijn maar meer omdat ze in m'n neus aan het frunniken was.
We zijn nu op dag 2.
Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

Voel hem in principe niet zitten. Als ik hem heb schoongemaakt kan ik hem ook makkelijk recht schuiven zeg maar. Anders ook wel, maar door de korstjes is het wel gevoelig.

Aanraken is ook nog gevoelig, als ik bijvoorbeeld aan m'n neus Krab net op het puntje van m'n neus :') soms heb ik het echt niet in de gaten, en wrijf ik onder m'n neus door omdat het kriebelt en dan is het AUW oliebol ja die zit er ook nog _O-

Zie een beetje pus, maar denk dat dit nog wel in een normale hoeveelheid is tov de genezing.
Laatst bijgewerkt door Melewel94 op 27-06-20 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:39

Misschien ff in spoiler zetten die foto’s. Mij maakt t niet uit maar denk niet dat iedereen erop zit te wachten in een ander zijn neus te kijken. :=

Ben wel een stadsmens maar ik vind zo’n septum ook een stierenring. Maar je zet m dan ook voor jezelf en niet voor anderen.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:09

Mars schreef:
Misschien ff in spoiler zetten die foto’s. Mij maakt t niet uit maar denk niet dat iedereen erop zit te wachten in een ander zijn neus te kijken. :=

Ben wel een stadsmens maar ik vind zo’n septum ook een stierenring. Maar je zet m dan ook voor jezelf en niet voor anderen.

Ze staan in spoiler, goeie opmerking :+