Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaarr schreef:Afgelopen maandag bij soesha geweest voor m’n eerste helix piercing. Super blij ermee
Ik wil er nog een 2e bij als dit allemaal goed geneest dus die hebben we ook alvast bekeken![]()
[ [url=m/Eq0wco.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Staat je mooi! Wat gaat de volgende worden ?
Bloembloem rot is datmeeste tips zijn al gegeven. Zou ook voor staafje met juist materiaal kiezen.
Hier nu even flexibele plugs erin. Even de stretches wat rust gunnen van de andere sieraden.
[ [url=m/PWWZYv.jpg]Afbeelding[/url] ]
DWensink schreef:Hoi! Ik kom hier even binnenvallen met een vraag en hoop dat 1 van jullie mij wat wijzer kan maken.
3 weken terug heb ik geprobeerd mijn oren van 3 naar 4mm te stretchen. Helaas ging dit niet en ben gestopt. Nu heb ik er sinds afgelopen zaterdag 3.5mm plugjes in. Het in doen Was geen probleem en heeft ook niet pijn gedaan of geïrriteerd. Maar nu begint m'n rechter oorlel sinds vanmiddag wat rood en dik te worden en is behoorlijk gevoelig. Geen blowout te zien oid.
Nu is mijn vraag, wat is wijsheid? Even afwachten wat het doet? Ik masseer m'n oren normaal dagelijks na het douchen met een beetje jojoba olie. Of meteen eruit halen en terug naar een maatje kleiner?
Felicxa schreef:Misschien een beetje een knullige vraag, maar voor mensen hier met een daith piercing, kunnen jullie gewoon nog oortjes in? Ik vind daith piercings heel mooi maar ik draag heel vaak oortjes en wil dat wel kunnen blijven doen. Koptelefoon kan ook maar vind ik toch minder fijn.
Felicxa schreef:Nou, ik ga morgen dan toch m'n septum laten piercen. De afspraak staat al bijna 2 weken maar ik begin het nu toch wel een beetje benauwd te krijgenNeusvleugel vond ik niet zo eng, dit dan weer wel
Naja, komt vast goed!
Misschien een beetje een knullige vraag, maar voor mensen hier met een daith piercing, kunnen jullie gewoon nog oortjes in? Ik vind daith piercings heel mooi maar ik draag heel vaak oortjes en wil dat wel kunnen blijven doen. Koptelefoon kan ook maar vind ik toch minder fijn.
Melewel94 schreef:In een opwelling afspraak gemaakt voor een piercing... Eentje die ik nog goed kan verbergen, maar ook weer een statement maakt... Happy me
Niet de meest charmante foto... Maar goed...
Spoiler:
[ [url=m/BQ3nYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mars schreef:Misschien ff in spoiler zetten die foto’s. Mij maakt t niet uit maar denk niet dat iedereen erop zit te wachten in een ander zijn neus te kijken.
Ben wel een stadsmens maar ik vind zo’n septum ook een stierenring. Maar je zet m dan ook voor jezelf en niet voor anderen.