Collection heeft inderdaad een fijne, goedkope concealer. Verder is Charlotte Tilbury een heel fijn merk, wel duur, maar de producten zijn het absoluut waard!
Ik ga binnenkort naar groningen en daar wil ik graag een mac lippenstift kopen. Ik wil graag een donkerrode matte lippenstift, ik heb al gelezen over sin,diva en media, maar welke is het donkerst en het mooist of is er nog een andere?
Nieuwe Zoeva gezien ja. Zien er leuk uit maar wordt er niet hebberig van. Sally Hansen hier in gebruik, prima nagellak, blijft goed zitten. Geen week maar 5 dagen wel.
Anoniem
Geplaatst: 11-01-16 13:00
De Sally Hanssen gelmanicure lijn is geen gellak, maar gewone nagellak met een gellook
Echte gellak blijft zo'n week of 2 zitten. Maar om echt gellak te zijn, moet je het uitharden onder een lamp. Dat is dus niet het geval met de SH.
Er zijn mixed reviews over die lijn. De een vindt het fantastisch, de ander helemaal niks. Zelf gebruik ik het niet omdat er niet echt een spannende kleur bij zit die ik nog niet heb (nou heb ik een vrij grote collectie, dus dat zegt niks ) en ik het kwastje echt veel te breed vind. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Ik heb er een aantal van Sally Hansen, die zonder uv lamp. Vind ze zelf de hype niet waard. Ligt er wel aan welke kleur ik op doe, maar de ene blijft bij mij geen 5 dagen mooi terwijl de ander dat wel doet.
Vind de Good to Go topcoat van Essie echt geweldig, m'n lakjes blijven dan echt 6-7 dagen super goed zitten en beginnen dan pas heel ligt te chippen
Anoniem
Geplaatst: 11-01-16 13:48
Voor mij echt nooit meer een ander topcoat dan Glisten & Glow HK Girl! Droogt binnen een paar minuten, hard sneller uit dan elke andere topcoat, laat mijn mani lang mooi zitten en glanst als een malle.
Bij mij blijft alles goed zitten Heb zo mijn favorieten, maar merk dat ik niet echt merkgebonden ben. Vind de kleur veel belangrijker.
Wel heb ik een voorkeur voor indie lakjes. Alhoewel ik momenteel in de ban van de OPI Hello Kitty lakjes ben, maar dat komt door de uber schattige dop
xxxdonja
Geplaatst: 11-01-16 14:05
Leverage schreef:
Vind de Good to Go topcoat van Essie echt geweldig, m'n lakjes blijven dan echt 6-7 dagen super goed zitten en beginnen dan pas heel ligt te chippen
Essie is ook echt mijn favoriet! Bij mij houdt Essie vier dagen, OPI chipt al na een dagje bij mij.
Liesje89
Geplaatst: 11-01-16 14:23
OPI gellak blijft bij mij ook niet zitten, terwijl ik netjes ook de base en topcoat gebruik. Chipt onwijs snel, zelfs met chipskip, vaak de tweede dag al en ik vind dat de kleuren ook snel wat flets worden. Als ik een gechipte nagel bijwerk of opnieuw doe, zie je echt een enorm verschil in kleur.
Lime Crime heeft fijne producten, maar ik geef geen cent uit aan dat merk. Even googlen op het merk
laauraax
Geplaatst: 11-01-16 15:22
Bedankt voor het antwoorden dames! Koop er eerst wel een Een jaar gelnagels gehad maar die laat ik er morgen afhalen dus moet even opzoek naar goeie nagellak