Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:27

OK, ff gegoogled, van de eerste site zou je al schrik krijgen want blijkbaar is zo ongeveer heel mijn lichaam aan 't falen en aan 't verstoppen als je dat zo leest :P

Kwam volgende voedingsmiddelen tegen: groene thee, knoflook, asperges, spruiten, kolen, bieten, wortelen, selder, komkommer, mierikswortel, sla, uien, radijsjes, tomaten, zeewier, veenbessensap, venkel, ananas, peterselie, artisjok, kiwi, papaya, vijgen, peren, citroen...

Ik eet echt te weinig groente denk ik... En vooral heel ongevarieerd.

Het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen echt zo'n pil te nemen, merk je daar serieus direct verschil van? :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:28

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik ga ze meteen bestellen :')

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:29

mag ik mij hier ook weer melden.
Een jaar geleden zat ik in het lijstjes topic.
Momenteel weer erg druk bezig met voeding en sporten. samen met mijn vriend.
doel hiervan is om droger/sterker en fitter te worden.
4 keer in de week train ik kracht in de sportschool. 1 keer in de week doe ik gritt en 2 keer in de week rijd ik paard. Daarnaast probeer ik minimaal 3 keer per week nog een cardiotraining te doen.

Mijn lijstje van vandaag:

O: 40g Havermout, 20 gr crunchy pindakaas van B&F, 1 scoop isolaat whey
T: appel
L: 2 donkerbruine boterhammen 20 gr humus, paar plakjes komkommer en kipfilet
T: 200 gr magere kwark, 50 gr blauwe bessen
A: maaltijdsalade van de ah met kip en frisse paprika( 425 kcal)

drinken( 1 koffie, verder groene thee en flink veel water)
beweging: half uur Gritt Strength.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:29

Kayleigh_ schreef:
Vind ik wel. Als ik naar het strand ga neem ik zo'n pil. Heb ik tenminste strakke billen :P

Wacht even tot ik ze in huis heb dan, gaan we samen naar het strand {:} :9

Stral

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:33

Dag Marianne, dat is veel sporten! Wat is Gritt? Als ik google kom ik op "camping Gritt" sites :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:57

GRIT training
Grit-training is misschien wel iets voor jou als je maar weinig tijd hebt om intensief te trainen.

GRIT- training is een revolutionair programma van Les Mills. Een GRIT-training is een intensieve kracht en cardio workout en zorgt dat je in 30 minuten super fit raakt.

GRIT is gebaseerd op de wetenschappelijke techniek van High Intensity Interval Training (HIIT). Het bestaat uit verschillende uitdagende workout-blokken waardoor je je gehele lichaam traint. Met piek- en herstelmomenten wordt je met opzwepende muziek tot het uiterste gedreven. Enorm intensief en door de korte tijd ook enorm effectief dus.

Doordat GRIT een mix is van onder andere cardio en krachttraining is het de snelste manier om af te vallen/ vet te verbranden én spiermassa op te bouwen. Bij GRIT neemt dus ook de spiermassa toe, terwijl deze bij andere cardiotrainingen vaak juist afneemt. Tot 39 uur na de training heb je nog een snellere stofwisseling en verbrand je dus nog calorieën.

GRIT bestanddelen
Cardio waarin high impact body weight training met een explosieve workout gecombineerd wordt waardoor de deelnemers in de vetverbrandingszone komen.
Kracht en powertraining waarin barbells, gewichtsschijven en een step gebruikt worden om alle grote spiergroepen aan te pakken.
Plyometrische workout. Hierin wordt een step gebruikt om kracht en snelheid te vergroten. Het resultaat zal een meer gecoördineerd, lenig en fit lichaam zijn.
Met een intense combinatie van muziek zal de energie hoog gehouden worden en kun je je normale fitness prestaties overtreffen.

GRIT resultaten
GRIT zorgt ervoor dat je je sneller SUPER FIT voelt, je harder traint en het langer volhoudt, je grenzen verlegt, je uren na de training nog calorieën verbrandt en je afvalt.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:04

Thanx!
Ze kunnen toch heel mooi omschrijven dat je gewoon heel erg gaat zweten en heel erge spierpijn zal krijgen soms he :D

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 15:54

Stral schreef:
Thanx!
Ze kunnen toch heel mooi omschrijven dat je gewoon heel erg gaat zweten en heel erge spierpijn zal krijgen soms he :D

daar komt het eigenlijk ook wel op neer haha.
Ik vind het heerlijk. het is echt een half uur knallen en jezelf tot het uiterste drijven. ik vind het een mooie aanvulling van mijn trainingen!

wat vinden jullie van mijn lijstje? op/aanmerkingen?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:44

Volgens mij wel een oke lijstje toch?

Mijne voor vandaag

O: 3 boterhammen, 2 volkoren met kaas en beetje jam. 1 witte met kipfilet.
T:/
M: soort halve panini met tonijnsalade + flesje fruitsap
A: geen idee, word denk ik een omelet ofzo.. Heb geen honger

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 16:47

Klinkt een beetje als insanity maar dan met gewichten :))
Vind je lijstje er goed uitzien hoor Marianne :D

Zo eerste video van insanity vandaag zit er weer op.. vanavond de tweede :') Dacht yaay dat was insanity weer voor vandaag, kijk ik op die kalender zijn het er opeens twee vandaag :+

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:40

SharonIndezz schreef:
Volgens mij wel een oke lijstje toch?

Mijne voor vandaag

O: 3 boterhammen, 2 volkoren met kaas en beetje jam. 1 witte met kipfilet.
M: soort halve panini met tonijnsalade + flesje fruitsap
A: geen idee, word denk ik een omelet ofzo.. Heb geen honger

A: 3 bolletje meergranen beschuiten met filet american pesto.. Kopje struijk champignonsoep + 2 nectarines

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 17:59

mijn lijstje van vandaag:

O: yakult + pruim + griekse yoghurt stracciatella + braambessen
L: 4 sneetjes brood met kipfilet en sla
T: banaan en paar amandels
A: kabeljauw met tomaat en soja-mosterdsaus
B: half uur cardio, uur BBB en buikspierles

ik had net echt honger, ik eet niet zo graag bananen maar de combi banaan met amandel leek mij niet slecht om binnen een uur te gaan sporten, avondeten is voor daarna. Ik heb heel snel steken als ik iets eet voor ik ga sporten, dus hopelijk nu niet! Maar ging anders een flauwte krijgen denk ik.

Ik denk dat mijn lijstje er niet slecht uitziet zo? Wat veel fruit misschien... Ik had gisterenavond laat zo'n honger en nu dus weer. Lijf dat wat aan 't afkicken is van al de vettere koolhydraten die ik anders (en zondag ook) binnen krijg misschien?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:10

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 150 gram optimel kwark appel-Kaneel.
T: 2 granen biscuits en een blikje redbull light.
L: 2 spelt boterhammen, 1 met geitenkaas en een gekookt ei, 1 met horizon pindakaas.
T: 2 speculaasjes.
A: 150 gram aardappels en een klein beetje ratatouille (die overigens niet te eten was...)
T: flesje cola en een stroopwafel.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:30

Iedereen weer goed bezig na het weekend! Ik heb gisteren een beetje de restjes van de wedstrijd opgegeten van zondag. Met de wedstrijd eet ik altijd gewoon waar ik zin in hebb:P

Voor vandaag:
O: Havermout met amandelmelk, hennepzaad en een dadel
L: 150 g geitenyoghurt met lijnzaad en komkommer met hummus
T: Appel en cherrytomaatjes
A: Boekweit salade

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:15

Kayleigh_ schreef:
Google is je beste vriend voor voedingsmiddelen die vocht afdrijven ;)

Body & Fit heeft 'water out' tabletjes. Is op natuurlijke basis en drijft vocht af. Maar ik zou dat niet teveel gebruiken want dan kan je een serieus vochttekort oplopen. Ik heb ze een keer twee weken lang elke dag geslikt, dronk me suf, maar toch had ik een vochttekort. Dat was geen pretje, ik had heel veel last van spierkrampen. Ik was wel erg slank en strak O:)

Bedankt voor deze info, ik denk dat ik ze ook ga bestellen. Heb soms echt last van het vocht dat ik vasthoud dus wel eens het proberen waard :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:25

Ik heb ze ook besteld ben best wel benieuwd naar! :) ook nog van die smart protein cookies besteld, in de smaken, original, coconut, cacoa nibs :D ben benieuwd! Welke smaken vinden jullie het lekkerst?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:30

Klinkt lekker!

Ik heb weer stress eetbuien... Schoonmoeder daarstraks overleden.

Heb net 3 beschuiten met filet american pesto op, kop champignonsoep, melbatoastjes droog zon pakje.. Ehm magere yoghurt met 4 noten muesli.. En 2 droge spelt boterhammen... Pff voel me echt vertyfd nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:31

Pff Sharon wat heftig zeg :oo Heel veel sterkte, ook voor je vriend :(:) Kan me voorstellen dat het dan even niet het eerste is wat in je opkomt, om super gezond te blijven eten. Nogmaals, heel veel sterkte.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 21:23

Heel veel sterkte wat onwijs naar :(
Je mag je wel even klote voelen maar wees niet boos op jezelf! Het is ook gewoon rot zoiets...

Vandaag was voor mij een lekker dagje. Net training 4 van evy gedaan het ging echt lekker! En ook al een uurtje lekker gefietst vanmiddag, ipv de bus de fiets gepakt naar het station.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 23:44

Ehhh... Waar komt dat ineens vandaan? Dit topic is niet bedoeld om reclame te maken voor rare diëten, hoor.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 00:27

SharonIndezz schreef:
Klinkt lekker!

Heb net 3 beschuiten met filet american pesto op, kop champignonsoep, melbatoastjes droog zon pakje.. Ehm magere yoghurt met 4 noten muesli.. En 2 droge spelt boterhammen... Pff voel me echt vertyfd nu

Gecondoleerd... :(:) Wat erg! Jij hebt nu wel wat anders aan je hoofd dan gezond eten inderdaad. Sterkte! Y;(

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 01:51

SharonIndezz schreef:
Klinkt lekker!

Gecondoleerd! Y;(

Hier wel weer een goede dag :)
O: 4 crackers met kiprollade
T: appel, pakje volkoren melba toastjes
L: 3 speltboterhammen met kiprollade
T: 3 knappertjes (biscuits)
A: 200 gram kipfilet, 200 gram bloemkool, 2 crackers met kipfilet, los plakje kipfilet
T: pakje volkoren melba toastjes, paar rozijntjes

B: 30 min cardio sportschool, 30 min fietsen, 30 min stalwerkzaamheden, 3 uur zittend werk

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:10

Linsey1998 schreef:
Ik heb ze ook besteld ben best wel benieuwd naar! :) ook nog van die smart protein cookies besteld, in de smaken, original, coconut, cacoa nibs :D ben benieuwd! Welke smaken vinden jullie het lekkerst?

De cacoa nibs vind ik het lekkerst! En de Appel-Cinnamon. :9

SharonIndezz schreef:
Klinkt lekker!

:(:) Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder! Kan mij voorstellen dat je het allerlaatste denkt aan gezond eten..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:23

ladybianc schreef:
Ik heb onderstaand gedaan: eerst lichaam reinigen zodat alle "troep" uit je lichaam is.
Heb tijdje getwijfeld maar ben blij dat ik het toch gedaan heb, voel me stuk fitter. En dacht het is maar 9 dagen dus why not.
Heb even het onderstaande gekopieerd , Als je vragen hebt mag je me pb-en :)

KUN JE ER BETER UITZIEN EN JE BETER VOELEN NA SLECHTS 9 DAGEN? JA.
Met het CLEAN 9 Programma maakt u een vliegende start op weg naar een slankere en gezondere versie van uzelf. Dit efficiënte en makkelijk te volgen “cleansing” ofwel reinigingsprogramma
geeft u de tools in handen die u nodig hebt om vandaag van start te gaan om uw lichaam te transformeren.

WAT KUNT U DE KOMENDE 9 DAGEN VERWACHTEN?

U ZULT ER NIET ALLEEN BETER UITZIEN, MAAR ZICH OOK BETER VOELEN. UW LICHAAM BEGINT MET HET AFVOEREN VAN OPGESLAGEN GIFSTOFFEN DIE ER VOOR KUNNEN ZORGEN DAT UW LICHAAM NIET DE MAXIMALE
HOEVEELHEID AAN VOEDINGSSTOFFEN UIT UW VOEDING KAN OPNEMEN. U ZULT ZICH LICHTER EN ENERGIEKER VOELEN, ZEKER WANNEER U MERKT DAT U UW HONGERGEVOEL KUNT BEHEERSEN EN DAT UW LICHAAM HIERDOOR ZIENDEROGEN VERANDERT.

Inhoud CLEAN 9 Pakket:

Forever Aloe Vera Gel™ - 2 x 1 Liter
Forever Lite Ultra™ - 15 Maaltijden
Forever Shaker
Forever Fiber™ - 9 Sticks
Meetlint
Forever Therm™ - 18 Tabletten
Forever Garcinia Plus™ - 54 Softgels
C9 Werkboek
Art 475 Vanilla, Art 476 Chocolate

EEN START MAKEN MET EEN GEZONDERE LEVENSSTIJL IS NIET ZO MAKKELIJK...
... maar dat geldt voor bijna alles wat de moeite waard is. CLEAN 9 is de eerste stap in het blijvend aanpassen van uw gewoontes, wat u zal helpen om op gewicht te blijven. Dit bewezen
reinigingsprogramma is de basis van het Forever F.I.T. Programma. Hiermee legt u het fundament voor een optimale gezondheid door uw lichaam van gifstoffen te ontdoen en werkt u aan een fittere én slankere versie van uzelf.

Met alle respect, maar dit is gewoon een crash-dieet. Zodra je weer iets gaat eten kom je weer aan. Veel gezonder is je levenstijl aanpassen, sporten en gezond (blijven) eten.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 08:52

Ze verteld alleen wat ze voor dieet heeft gedaan en dat mag. Tis geen reclame..