[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 01:07

Rianne11_42 schreef:
Volgende week donderdag mag ik naar Shennaki om m'n eerste tattoo te laten zetten (m'n paard in watercolour). Spannend!! Eergisteren was het ineens niet zeker of ik wel een ontwerpje zou kunnen krijgen van tevoren. Wat ik wel erg vervelend vind, want het wordt m'n eerste tattoo en anders voel ik me misschien voor het blok gezet als ik het pas ter plekke zie. Gelukkig zal Shenna ervoor zorgen dat ik uiterlijk woensdag een schets te zien krijg! Dus dat vind ik wel erg fijn.

Ben ontzettend benieuwd! Loop ook met een dergelijk idee, maar kan weinig voorbeelden vinden.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:27

Bij Shennaki is het bij mij precies hetzelfde gegaan. Ben wel vooraf naar haar toe geweest, besproken wat ik graag in mijn ontwerp zou zien (ook met voorbeelden, wat ik wel mooi vind en wat niet). Dat was toen een heel fijn gesprek en met praten had ik echt het idee dat ze precies zou begrijpen wat ik wilde *\o/* :D

Omdat het mijn eerste was wilde ik het ontwerp ook van te voren. Daar deed ze normaal niet aan. Dus ik zou het drie dagen van te voren krijgen. Maar uiteindelijk was dit niet gelukt en zag ik het ook op het moment zelf pas. Wel even spannend voor je eerste tattoo! }:0

Maar echt helemaal top, precies zoals ik omschreven heb. Dus als Shenna's style je echt ligt en je van te voren een goed gesprek hebt gehad over wat je wilt, dan denk ik echt wel dat je erop kan vertrouwen dat het is zoals je wilt :j

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:06

Ik heb daar ook een afspraak staan, haha!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:13

Oh Pimaude, ik ben benieuwd! Ga je voor een ontwerp wat ze al heeft gemaakt of wordt het ook een 'design op maat'?

Ik heb net een aantal fake tattoo's besteld van ontwerpen die me aanstaan in verschillende formaten (gewoon op internet), zodat ik alvast kan kijken waar en hoe groot ik hem nu precies wil. Als dat achter de rug is ga ik een tekenafspraak maken. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:10

Een ontwerp op maat :) van sleeve naar enkel de binnenkant-onderarm, maar ook daar moet wat moois op te maken zijn!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:48

Droomster schreef:
Bij Shennaki is het bij mij precies hetzelfde gegaan. Ben wel vooraf naar haar toe geweest, besproken wat ik graag in mijn ontwerp zou zien (ook met voorbeelden, wat ik wel mooi vind en wat niet). Dat was toen een heel fijn gesprek en met praten had ik echt het idee dat ze precies zou begrijpen wat ik wilde *\o/* :D

Omdat het mijn eerste was wilde ik het ontwerp ook van te voren. Daar deed ze normaal niet aan. Dus ik zou het drie dagen van te voren krijgen. Maar uiteindelijk was dit niet gelukt en zag ik het ook op het moment zelf pas. Wel even spannend voor je eerste tattoo! }:0

Maar echt helemaal top, precies zoals ik omschreven heb. Dus als Shenna's style je echt ligt en je van te voren een goed gesprek hebt gehad over wat je wilt, dan denk ik echt wel dat je erop kan vertrouwen dat het is zoals je wilt :j

Dat klinkt goed!! Heb jij een foto van je tattoo?
Ik heb geen voorgesprek gehad, maar wel via FB berichten voorbeelden en wensen aangegeven :)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:41

Ik moet morgen 3u lang pijn lijden :-) 6 weken terug de afspraak gemaakt en nu is het dan toch zo ver.... Wel zenuwachtig hoor....

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:58

Die abstracte roos toch?
Nice!!!
Ik ga morgen ook id rozen :+

Ik ben ook best zenuwachtig
Ook al is niet mijn eerste tattoo

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:27

Ik heb er al zeker 15 uur op zitten,en ik ben toch elke keer weer zenuwachtig. :=

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:17

Ik heb 2 tattoo's.

Ik heb 'Mama' op de binnenkant van mijn rechterpols staan.

En deze staat op mijn sleutelbeen..

Die heb ik anderhalf jaar geleden laten zetten. Hele moeilijke, zware jaren gehad en ik wilde die zin gewoon op mijn sleutelbeen hebben!

Afbeelding

Afbeelding

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:37

normaal gezien volgende week design klaar voor de binnenkant van mijn bovenarm.. ik wil een veer waar volgels uit vliegen, gaat mooi samen gaan met de rug (blackbird en levensboom). Ben benieuwd om mijn design te zien :-)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:23

Ik lees al heel lang met jullie mee, maar kan nu eindelijk meeposten :D 22 april ga ik mijn eerste tattoo laten zetten bij Sin66 in Apeldoorn, black/grey rozen op de binnenkant van mijn onderarm :):) Hij word aardig groot voor een eerste (17cm in de lengte, zit van 3 uur) maar ik heb er heel veel zin in, maar ik schijt 'm wel een beetje :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:37

Spannend Karlijn!
Is idd een grote voor een eerste.
(the bigger the better)

Ik ben ook benieuwd Wilmaboy.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:37

Rianne11_42 schreef:
Droomster schreef:

Dat klinkt goed!! Heb jij een foto van je tattoo?
Ik heb geen voorgesprek gehad, maar wel via FB berichten voorbeelden en wensen aangegeven :)

Ja, stond al eerder in het topic!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... b3bc145c28

Ben benieuwd wat je van haar ontwerp gaat vinden! Mijn vertrouwen heeft Shennaki in ieder geval :j

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:38

Het was even afzien op sommige plekken, maar super blij mee. Nog mooier als op de tekening en de tekst maakt t echt af.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de definitieve....
Ik persoonlijk vind dat de tekst t helemaal afmaakt. En ook de letter M zit er nog in verwerkt.

Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:23

Gaaaf!!! Vind het er super tof uit zien.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:35

EarthFocus schreef:
Ik heb 2 tattoo's.

Ik heb 'Mama' op de binnenkant van mijn rechterpols staan.

En deze staat op mijn sleutelbeen..

Die heb ik anderhalf jaar geleden laten zetten. Hele moeilijke, zware jaren gehad en ik wilde die zin gewoon op mijn sleutelbeen hebben!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heel mooi. :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 08:20

_Karlijn schreef:
Ik lees al heel lang met jullie mee, maar kan nu eindelijk meeposten :D 22 april ga ik mijn eerste tattoo laten zetten bij Sin66 in Apeldoorn, black/grey rozen op de binnenkant van mijn onderarm :):) Hij word aardig groot voor een eerste (17cm in de lengte, zit van 3 uur) maar ik heb er heel veel zin in, maar ik schijt 'm wel een beetje :')

Ik ga hier volgende maand mijn tweede laten zetten en mijn vriend heeft er vorige week daar ook een laten zetten. Richard is een oom van de zwager van mijn vriend.. jaja ingewikkeld. Ik ben heel tevreden over zijn werk en Richard en Monique zijn erg leuke mensen vind ik.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 09:00

Ik ga 3 april ook weer een nieuwe tattoo laten zetten! Eentje samen met mijn moeder en zus.

Zus en ik krijgen een infinity met veertje en sister en mom, en mijn moeder neemt hem met daughters en son.
Dit idee alleen dan andere tekst :)

Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 09:32

Die word vast erg mooi, vooral met die veer.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 11:52

Hebben mensen hier ervaring met tattoo shops in Londen? Welke bevielen goed of juist niet? Aanraders? :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 11:53

__Sannne schreef:
Hebben mensen hier ervaring met tattoo shops in Londen? Welke bevielen goed of juist niet? Aanraders? :D

Zelf geen ervaring met shops daar. ( heb ook geen tattoo :P)
Maar Kamil tattoo ( ofzo) ziet er heeeel goed uit!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:05

Oef Shenna heeft het heel druk. op facebook krijg ik reacties van de shop? Niet van haar in ieder geval.
Heb maar gevraagd of ik een keer langs kan komen.
Wil deze tattoo toch liefst z.s.m.

Die bloem is mooi geworden!

En het idee met de tekst en veer vind ik ook mooi.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:02

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 13:05

sterreke98 schreef:
__Sannne schreef:

Zelf geen ervaring met shops daar. ( heb ook geen tattoo :P)
Maar Kamil tattoo ( ofzo) ziet er heeeel goed uit!

Dankje zal even googlen! :)