Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SillyB schreef:waar wekken ze jouw menstruatie mee op dan damber, als er niks gebeurd? of komt dat altijd vanzelf? dan kan natuurlijk ook.
Ik zelf kan makkelijk 'cycli' van 60dagen hebben dus dan maar zo
SillyB schreef:ah ja dat is waar, ergens een voordeel maar ook wel heel onzeker omdat het behandelplan dan heel onzeker is voorlopig. Hopelijk hebben jullie snel meer aanknopingspunten
Poffertje schreef:Ik ben ongeveer anderhalf jaar van de pil af denk ik. Provera is inderdaad om de menstruatie op te wekken, ik menstrueer niet van mezelf. Hopelijk slaat de tweede ronde letrozol wel aan, we weten het over ongeveer 3 weken.
Damber2 schreef:SillyB schreef:ah ja dat is waar, ergens een voordeel maar ook wel heel onzeker omdat het behandelplan dan heel onzeker is voorlopig. Hopelijk hebben jullie snel meer aanknopingspunten
Donderdag 2e enting..
Ik blijf het maar verzetten dat we nu hebben besloten hem te nemen.Poffertje schreef:Ik ben ongeveer anderhalf jaar van de pil af denk ik. Provera is inderdaad om de menstruatie op te wekken, ik menstrueer niet van mezelf. Hopelijk slaat de tweede ronde letrozol wel aan, we weten het over ongeveer 3 weken.
1,5 jaar voor iemand die heel lang heeft doorgeslikt is nog niet heel gek. Als in, wie weet het een kwestie van tijd, en niet dat er iets ergs is.
Bij normaal gebruik spreken ze al van jaar ontpillen.
Vanuit de patiënt Snap ik wel weer dat 1,5 jaar tergend langzaam is. Ik hoop dat je snel geluk hebt…
Jolynne schreef:Net clearblue gedaam..die gaf 3+ aan, 2 weken geleden gaf die 2-3..
SillyB schreef:oeh spannend dames, ik duim echt voor je Jolynne
hier was er dus 'pauze' in juli omdat de poli te druk was. Vervolgens heeft die cyclus dus 45 dagen geduurd en kan ik nu pas weer beginnen met de volgende ronde ipv half juli
Poffertje schreef:Jolynne: wat een spannende periode nu.. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal nog in orde is. Hoe laat heb je de echo?
Stom ook hoe de gynaecoloog gehandeld heeft, ik zou daar zelf helemaal klaar mee zijn.
Damber: super rot dat het allemaal zo traag gaat zeg. Lijkt me echt ontzettend frustrerend..
Sillyb: voor jou ook vervelend dat je zo lang moet wachten. Ook een lange cyclus zeg. Is dat van nature zo?
Met mij gaat het redelijk goed. Ben gisteren ongesteld geworden, 2 dagen na de laatste Provera dus een stuk sneller dan vorige keer. Morgen beginnen met de hogere dosis letrozol, en dan volgende week donderdag een echo. Hoop zo dat ik op de hogere dosering wel reageer. Ik heb deze week ook een afspraak met een diëtist, kijken of voeding nog wat kan doen.