Ja, maar om de hoek wonen is toch makkelijker en goedkoper... Om het nog maar niet te hebben over het feit dat ik nooit thuis ben op de tijden dat er bezrogd wordt...
Dan kan je het altijd bij het postNL punt afhalen . Ach ja, als je meerdere lakjes hebt voor veel goedkoper boeit mij die pakketpost nooit zoveel. Wel vind ik het zonde voor bijv. 1 chg (passen niet door brievenbus)
vikki
Geplaatst: 15-01-14 13:58
Was het maar zo makkelijk... Wij hebben maar 1 punt waar dat opgehaald kan worden, en op zaterdag mag je maar tot 12:00 op halen ook al zijn ze tot 17:00 open... Op alle andere dagen zijn ze al dicht voor ik ook maar in de buurt ben en op zaterdag ben ik er ook niet op hun luttele tijden... (Lang leve het leven in een dorp... not... ) En ik ben een arme sloeber, moet 2 mensen en 2 paarden onderhouden van 1 inkomen, dus dan doe je erg hard je best om alle kosten die je kan vermijden ook daadwerkelijk te vermijden... hihi.
Skessa_
Geplaatst: 15-01-14 14:14
Ik woon op een eiland.... moet je met een boot heen....
Da's wel erg vervelend. Wij hebben gelukkig een heel lieve pakjesman. Die stopt een briefje in de bus met zijn mobiele nummer. En vaak rijdt hij op de terug weg nog even langs, als hij de auto ziet staan belt hij nog eens aan. En anders bel je hem en als hij nog in de buurt is komt hij het alsnog even brengen.
Avelienvd
Geplaatst: 15-01-14 14:25
Nou anc, na jouw fotos van gold enchantment kon ik het niet laten.....
Tazzey
Geplaatst: 15-01-14 14:28
Ik heb even Peace & love & OPI op de foto gezet. Het is een heel leuke kleur die onder verschillend licht verschillende kleuren heeft.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha, friem ook al! Zitten ook weer gave lakjes tussen! Nee, peace & love is ook niet zo mijn ding... Vikki, haha, dat lijkt me lastig!
Bij ons is meestal wel iemand thuis om pakjes aan te laten pakken omdat pap en mam alletwee thuis op het bedrijf werken
jojoni
Geplaatst: 15-01-14 17:46
Hallo,
Laatst kwam ik in de bus een meisje tegen dat haar nagels heel mooi gelakt had. Ze leken eerst groen maar zodra ze haar vingers bewoon gingen ze over naar blauw. Zoals zo'n auto die speciaal gelakt is, snappen jullie?