Ga zo door!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar inmiddels is dat weer zo'n beetje strak getrokken. Me buik hangt ook echt maar ja. En ik ben 2 cupmaten achteruit gegaan, dus ze zien er ook niet meer zo netjes uit, grr.
Ach nou ja volgens mij komt het na verloop van tijd allemaal wel goed als ik een paar jaar dit gewicht blijf houden.
Nu dus op naar de 75 eerst maar eens en ik hoop in een wat hoger tempo haha. Voor het ideale zou ik dacht ik 65 moeten wegen maar ik weet niet of ik dat ooit haal.
Nee geen baby's... maar vriendschapskoeken. Heb er eentje gekregen van schoonzus en dat is een gist. Moet je dan vervijdvoudigen en op dag 9 3 weggeven, met 1 door en met 1 bakken. Ik heb alleen niemand in mijn omgeving die erop zit te wachten. Heb vorige week er 2 kunnen wegdelen en een grote koek van 2 porties gemaakt. Ben dus nu de 4 porties aan het wegbakken en hou er eentje over om mee verder te gaan. Ik heb nu 1 Herman met koekkruiden en een grote en een kleine Herman met chocolade (pastte niet in 1 bakvorm
) in de oven staan. Ik heb 3 gelukjes: Mijn man vindt het lekker, mijn kinderen vinden het lekker en dit weekend komen mijn schoonouders en die houden ook van zelfbakkoek, dus dan hoef ik niet alles zelf op te eten hahaha....

moet eigenlijk iemand hebben die me mee trekt en motiveert..