Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killed schreef:Wat een knappe tattoos komen hier voorbij, die van die uil is erg knap!
Ik zit al een poos in mn gedachten om een tattoo te laten zetten, ik weet enkel niet waar.
Het zou volgende tekst zijn:
If you don't live for something you'll die for nothing
Wat ik mooi vind is op de onderarm maar ga ik toch niet doen ivm werk vinden etc
Iets op de ruggengraat vind ik ook erg knap maar geen idee hoe dit met deze tekst zou kunnen.
Wie heeft er van jullie een tekst staan of weet goede voorbeelden?
Ook ben ik nog opzoek naar een shop die mooie teksten kan zetten, omgeving oostvlaanderen/ antwerpen
Wat vinden jullie van onderstaande shop?
http://www.bodyartstudio.be/tattoos/
groetjes
Darah3 schreef:Spuit 11, maar wat is jouw tattoo geweldig mooi Gerbenfroh!
Ik lees al een tijdje hier mee, wil nu al een aantal jaar een tattoo en sinds een jaartje ofzo heb ik een redelijk concreet idee in mijn hoofd.
Maar nu het probleem, welke tattoo-artist?
Een vriend verwees me naar eentje, maar die vond ik een aparte stijl hebben (clownmaskers etc.)
NatassJa schreef:Gerbenfroh schreef:Heb je al een artist Natasja? Want dan raad ik echt Sailors & Crooks aan, die ook de mijne heeft gezet. Die is werkelijk waar fantastisch.
Hij is erg mooi geworden Gerbenfroh! Heel gaaf!
Maarre, ken je niet iemand in de richting Rotterdam/Hoeksche Waard? Almelo is dik 2 uur en 3 kwartier rijden![]()
Zou het er voor over hebben hoor! Maar iets dichterbij zou fijn zijn
Edit: Damn, heb toch maar even een mailtje verstuurd
Axel_Valerie schreef:Hahahaha jij schaadt mijn boktimago. Jij mag niet in mijn lijst. Mensen hebben het zelfs over jou op een ander forum. Straks gaan mensen mij daarmee associëren dan kan ik niet meer stiekem meedoen op dat andere forum! Dat wil je toch niet?
Gerbenfroh schreef:NatassJa schreef:
Hij is erg mooi geworden Gerbenfroh! Heel gaaf!
Maarre, ken je niet iemand in de richting Rotterdam/Hoeksche Waard? Almelo is dik 2 uur en 3 kwartier rijden![]()
Zou het er voor over hebben hoor! Maar iets dichterbij zou fijn zijn
Edit: Damn, heb toch maar even een mailtje verstuurd
Ik moest ook 2,5 uur treinen!
OHHH WIL JE DAN ZEGGEN DAT JE VIA MIJ KOMT (laura van het kompas) dan krijg ik de volgende keer korting als ik er 5 heb doorverwezen en heb er al 1
Gerbenfroh schreef:Ik moest ook 2,5 uur treinen!
OHHH WIL JE DAN ZEGGEN DAT JE VIA MIJ KOMT (laura van het kompas) dan krijg ik de volgende keer korting als ik er 5 heb doorverwezen en heb er al 1