Gianti schreef:jups, maar dan krijg ik weer dat velletjes enorm duidelijk zichtbaar worden
Oh die ellende herken ik...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dominique_96 schreef:Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen
Deijs schreef:Ik heb een lipbalsem van Philosophy en die werkt echt super, maar ik denk dat je het dan gewoon telkens moet bijwerken. 'S ochtends lippenbalsem + lipstick en dan in de middag weer even checken en desnoods overnieuw?
Djilna schreef:Dominique_96 schreef:Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen
Haha sorry!
Ik heb Embark dus gekocht om te combineren met Mythology en Expensive Pink. Ik wil ook nog Mystery en misschien Paradisco.
Sowieso zijn er nog meer kleuren.
Wil denk ik ook een setje maken met koper (Mythology), goud en brons. Iemand goede tip voor de laatste 2 binnen MAC?
Djilna schreef:Die workshops lijken me erg leuk. Maar best duur toch?
Me niet in kunnen houden en net bij MAC besteld. Na donderdag 2 weken terug dus MAC Plumful, vorige week de oogschaduw Expensive Pink nu een bestelling geplaatst![]()
2x oogschaduw (Embark en Mythology), wel de refillversie (scheelt 4 euro pst en wil toch straks een keer zo'n refillcase meebestellen) en dan de Viva Glam Rhianna. Vond hem erg mooi laatst (en steun meteen een goed doel![]()
).
Heb ik alleen nog een paar oogschaduws en van de lipsticks oa Chatterbox en Relentlessly Red op de verlanglijst staanDie laatste is een soort van rozerood begreep ik. Lijkt me prachtig
Heb echt een no buy, maar kan me er slecht aan houden momenteel![]()
Djilna schreef:Dominique_96 schreef:Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen
Haha sorry!
Ik heb Embark dus gekocht om te combineren met Mythology en Expensive Pink. Ik wil ook nog Mystery en misschien Paradisco.
Sowieso zijn er nog meer kleuren.
Wil denk ik ook een setje maken met koper (Mythology), goud en brons. Iemand goede tip voor de laatste 2 binnen MAC?
Eight schreef:Dainty is echt geweldig fijn, zie er altijd zoveel gezonder uitik wil warm soul eigenlijk graag nog hebben.. even een vraagje, is de Mac of het vliegveld taxfree?