Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:11

Gianti schreef:
jups, maar dan krijg ik weer dat velletjes enorm duidelijk zichtbaar worden

Oh die ellende herken ik...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:15

Deijs schreef:
Gianti schreef:
jups, maar dan krijg ik weer dat velletjes enorm duidelijk zichtbaar worden

Oh die ellende herken ik...

:( :( durf niet eens meer dure lippenstiften te kopen of lipstick te dragen als ik moet werken :(

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:17

Ik heb een lipbalsem van Philosophy en die werkt echt super, maar ik denk dat je het dan gewoon telkens moet bijwerken. 'S ochtends lippenbalsem + lipstick en dan in de middag weer even checken en desnoods overnieuw?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:18

Dominique_96 schreef:
Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen :+

Haha sorry!
Ik heb Embark dus gekocht om te combineren met Mythology en Expensive Pink. Ik wil ook nog Mystery en misschien Paradisco.
Sowieso zijn er nog meer kleuren :o.
Wil denk ik ook een setje maken met koper (Mythology), goud en brons. Iemand goede tip voor de laatste 2 binnen MAC?

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:19

Tegen de velletjes eerst een zachte scrub, dan potlood en een lipstick erover?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:20

Deijs schreef:
Ik heb een lipbalsem van Philosophy en die werkt echt super, maar ik denk dat je het dan gewoon telkens moet bijwerken. 'S ochtends lippenbalsem + lipstick en dan in de middag weer even checken en desnoods overnieuw?

Ik red het echt niet tot middag om te checken :n ben blij asl na 10 min nog netjes zit :')

blijft trouwens wel op mn lippen.. maar ik krijg een randje onder mn cupido boog waar gewoon alle kleur weggaat en een donker randje op de onderkant van mn onderlip

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:21

Djilna schreef:
Dominique_96 schreef:
Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen :+

Haha sorry!
Ik heb Embark dus gekocht om te combineren met Mythology en Expensive Pink. Ik wil ook nog Mystery en misschien Paradisco.
Wil denk ik ook een setje maken met koper (Mythology), goud en brons. Iemand goede tip voor de laatste 2 binnen MAC?

Ik heb Antiqued die is érg mooi!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:41

Djilna schreef:
Die workshops lijken me erg leuk. Maar best duur toch?

Me niet in kunnen houden en net bij MAC besteld. Na donderdag 2 weken terug dus MAC Plumful, vorige week de oogschaduw Expensive Pink nu een bestelling geplaatst :=
2x oogschaduw (Embark en Mythology), wel de refillversie (scheelt 4 euro pst en wil toch straks een keer zo'n refillcase meebestellen) en dan de Viva Glam Rhianna. Vond hem erg mooi laatst (en steun meteen een goed doel O:) :D).
Heb ik alleen nog een paar oogschaduws en van de lipsticks oa Chatterbox en Relentlessly Red op de verlanglijst staan :P Die laatste is een soort van rozerood begreep ik. Lijkt me prachtig :)
Heb echt een no buy, maar kan me er slecht aan houden momenteel :o :+

Nee is niet goedkoop maar ook niet heel erg duur. Volgens mij was het 50 euro en dan mag je na afloop voor dat geld producten in de counter uit zoeken. Haha super leuke aankopen!! Ik zou ipv een MAC palette een Zpalette erbij doen als ik jou was (tenzij je die van MAC mooier vind natuurlijk) maar daar past veel meer in en is een stuk goedkoper :) En als je het geld er voor hebt moet je gewoon lekker genieten van je aankopen. Ik heb ook een tijdje belachelijk veel gekocht (vooral kwasten :') ) en nu al een hele tijd niets. Maar geniet nog steeds volop van alle mooie aankopen <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 09:13

Oh, 50 euro valt me nog best mee! Zeker als je ter waarde van dat bedrag ook nog producten mag uitzoeken.
Een Zpalette? Hoe en waar kom ik daaraan?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 09:36

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 09:52

Dank! :)
Die van MAC is trouwens 6,50 (voor de quad), valt me ook nog mee.
Weet iemand hoeveel MAC oogschaduws er in deze passen?
http://www.boozyshop.nl/zpalette-leopar ... -2900.html

Ik ga er niet vanuit :oops: dat ik nl binnen korte tijd nog 10 oogschaduws ga kopen dus een kleine lijkt me voorlopig voldoende.

Suus_ wanneer ga je? Leuk!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 09:58

http://youtu.be/WGVQUQP2Aik
Geen idee welk model dit is maar wellicht kan je dat ff opzoeken :)

Ik ga in november, heel veel zin in :)
Leuk om m hier te plaatsen? Wellicht hebben jullie nog aanvullingen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:03

Of ik alles kan kopen is een tweede en verwacht nog wel wat oogschaduws erbij bij mac maar dit is m'n lijstje nu

Wishlist amerika:

Mac:
Blush (dainty)
Paintpot (soft ochre)
Glitter pigment (reflects pearl)
Dazzleglass (babysparks)
Prep+ prime translucent powder
Strobe cream
Face & body foundation (white)
Pro long wear concealer
Blending brush 217
Oogschaduw (schroom)
Leeg palette

Sephora:
Kat von D tattoo liner
Urban decay primer potion

Bath & bodyworks:
Geurende desinfectie

Drogist:
Lady speedstick
Secret deo

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:03

http://www.beautylab.nl/z-palette/
Hier ook gevonden. Een stuk of 9 dus. Prima denk ik :)

Je gaat een leeg doosje halen voor oogschaduws bedoel je Loose? En dan waar je het mee gaat vullen?
Ja leuk! Mara is pas november, zó lang wachten nog :+ ;)

Edit, post met wishlist. Lang! :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:11

Klopt.. Zit ook t een en ander aan BU bij omdat t zoveel geld scheelt..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:18

Dainty is echt geweldig fijn, zie er altijd zoveel gezonder uit :) ik wil warm soul eigenlijk graag nog hebben.. even een vraagje, is de Mac of het vliegveld taxfree?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:31

Ik heb warm soul! Echt 'n aanrader :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:35

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 11:25

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:02

Djilna schreef:
Dominique_96 schreef:

Haha sorry!

Oh Embark heb ik ook, mooie kleur! Ik combineer hem vaak met Bronze of Sable, dus dat vind ik wel aanraders voor erbij. :D Antiqued heb ik zelf niet maar die vind ik ook erg mooi. Voor goud zou ik Woodwinked aanraden.
Paradisco heb ik ook, erg mooie en zomerse kleur! :)

Als ik jou was zou ik wel een groot MAC palette kopen. Ik had mijn oogschaduws eerst in een Z-palette (dezelfde als in jouw linkje, er passen 9 in) maar ik vind het palette erg licht (en goedkoop) aanvoelen en heb ook niet het idee dat de oogschaduws er goed in beschermd zijn. En hij zat al snel vol, denk dat als je eenmaal je MAC quad vol hebt je ook wel meer wilt. :P
Ik heb nu 2 grote refill palettes en ben bijna aan de 3e toe. :') Die van mij heb ik in Italië gekocht (mijn vriend woont er dus kom er wel vaak) en die waren een stuk goedkoper dan in NL, iets van €15 geloof ik inclusief inserts terwijl het in NL in totaal rond de €30 zit. Dus als je een grote wilt hebben van MAC en je gaat nog op vakantie gaat ergens heen binnenkort zou ik eerst kijken hoe duur ze daar zijn. :D Wel apart trouwens, de losse oogschaduws zijn in NL weer goedkoper.

Eight schreef:
Dainty is echt geweldig fijn, zie er altijd zoveel gezonder uit :) ik wil warm soul eigenlijk graag nog hebben.. even een vraagje, is de Mac of het vliegveld taxfree?

Ligt er volgensmij aan waar je heen gaat, als je buiten de EU reist dan is het wel taxfree.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:43

Bij mij gaan de oogschaduws zelden mee op reis, maar ik ga het overwegen. 30 euro voor de pallete en inserts (stom dat dat apart moet trouwens!) is idd wel wat prijzig, vandaar dat ik een alternatief zocht.
En dank voor de oogschaduwtips. weer wat om te bekijken!

Net bij LushKitchen in Engeland een LE besteld. Met wat erbij natuurlijk. Nu al zin om te ontvangen. En dan heb ik echt voor minstens de hele maand juli een no buy :+ (behalve voor de 30 euro aan Douglasbonnen die ik via Esso extra's bij elkaar getankt heb :P )

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 12:44

Welke bronzers raadde jullie ookalweer aan? (zonder shine/glitters) :D ik ga waarschijnlijk volgende week weer winkelen. *\o/*

Is benefit of MAC daar geschikt voor?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:15

Hoola van Benefit is zonder glitter? :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:11

Ja toch? of niet? :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:13

Naar mijn weten wel ja, maar heb hem niet zelf. Staat nog wel op mijn verlanglijstje, maar heb nog één die eerst (bijna) op moet.

Hier ook nog pallettes van MAC op verlanglijstje, grote en kleine. Grote omdat ik die nodig ben qua hoeveelheid. Kleine voor in toilettas. Heb sinds kort weer vriend, dus dat word binnenkort weer heen en weer zeulen met make-up. En aangezien ik alleen maar grote pallettes meer heb, tijd voor wat kleins.
Heb nu alles in een Z-pallette zitten. Helaas houd ik dan wel een blush over, die daar ook in zit. Maar die gebruik ik toch bijna nooit.