Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereldhummel schreef:ja was eerst best zenuwachtig,, maar toen ik lag viel het wel mee,, de klem voel je bijna niet,,
de naald wel even natuurlijk,, heb geen verdoving gehad,,
soms doen ze zalf of ijskoudespray,, maar heb ik niet gedaan,,
heb gisteren al gedouched en deed geen pijn,, daarna wondspray erop,, zelfs dat prikte niet eens,,
Met slapen ging het ook heel goed,, gewoon zonder BH,, en een t-shirt van me vriend,
wereldhummel schreef:ja was eerst best zenuwachtig,, maar toen ik lag viel het wel mee,, de klem voel je bijna niet,,
de naald wel even natuurlijk,, heb geen verdoving gehad,,
soms doen ze zalf of ijskoudespray,, maar heb ik niet gedaan,,
heb gisteren al gedouched en deed geen pijn,, daarna wondspray erop,, zelfs dat prikte niet eens,,
Met slapen ging het ook heel goed,, gewoon zonder BH,, en een t-shirt van me vriend,
Sence schreef:Heeft ie wat om te eh, pielen
Sence schreef:mijn vriend is geloof ik niet zo blij met mijn navelpiercing. toen ik hem vroeg wat hij ervan vond en toen zei hij: zonder piercing was je buik ook sexy. en hij vind het vervelend dat ie er zo op moet letten, dat hij me daar niet pijn doet. maarjawel jammer...
Quellian schreef:Ik heb mijn tepelpiercings een jaar of 4 geleden laten zetten en mijn rechter piercing is zéker 2 jaar onstoken geweest
En de eerste 10 dagen heb ik op aspirines geleefd
_Marjolein_ schreef:Sence schreef:mijn vriend is geloof ik niet zo blij met mijn navelpiercing. toen ik hem vroeg wat hij ervan vond en toen zei hij: zonder piercing was je buik ook sexy. en hij vind het vervelend dat ie er zo op moet letten, dat hij me daar niet pijn doet. maarjawel jammer...
He zijn jouw vriend en mijn vriend soms familie?
Mijn vriend denkt er precies zo over. Hij is wel meegeweest toen ik em liet zetten, maar hij moet er nu zo op letten dat hij mij niet pijn doet (Is zo gevoelig!).