Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hier gelukkig geen problemen, Forerunner 955.Tiggs schreef:Ik denk ook nog even na over 22 juni! Lijkt me heel leuk (en eng want nog nooit een Bokt meeting gedaan), maar ik loop op een huisvrouwentempo (7:30-8:00) en wil de groep niet ophouden.

. Kostte ook niet te veel moeite, heb na het inlopen 3 blokjes van 16 minuten lopen met 2 minuten wandelen gedaan. Geen pijntjes en middelste blok per ongeluk 17 minuten gedaan omdat ik in een flow zat. Ook voor het eerst een gelletje geprobeerd, niet omdat het nodig was maar wilde erachter komen of ik het wegkreeg en hoe ik me zou voelen. Vond het net een vloeibaar kindersnoepje, heerlijk, ben net een klein kind wat dat betreft
. En maag ook ok.

. Daar baal ik wel echt heel erg van en maakt me toch weer onzeker. Morgen hopelijk weer pijnvrij voor de volgende run...

. Normaal zit daar vaak toch wel een deel zone 3 bij (49 seconden tel ik niet op bijna 3u)

Nu lekker warm onder een dekentje met de kat op schoot.
Maar het voelde eigenlijk wel alsof het prima kon lukken en ik had zin om mezelf weer eens uit te dagen. Ik had achter de hand dat ik op 30 km kon stoppen door de trein terug te pakken bij Santpoort. Ik wist al dat ik daar waarschijnlijk geen gebruik van zou maken, wetende dat vanaf 30 km leuk werd met de duinen, maar het voelde wel goed om achter de hand te hebben.
Terwijl de duinen echt pittig waren, ik heb in 10 van de laatste 15 kilometer 280 hoogtemeters gemaakt, vaak met mul zand. 5 kilometer ging over het strand. Maar oh, wat een extase toen ik eenmaal op het strand aankwam! Ik had gewoon helemaal van Amsterdam daarheen gerend.
De duinen waren sowieso fantastisch, ondanks dat ze pittig waren na al 30 km in de benen te hebben. Ook in die 30 zaten gelukkig hele leuke, verrassende en pittoreske stukjes, maar ook wel veel plat en verhard wat mentaal en fysiek soms zwaar was.