suusje26 schreef:Heb je nog goede tips om mijn vriend te overtuigen voor nog een hond, Ninus? Die krijg ik nog niet zo enthousiast.
Voetenverhaal ken ik, nu vind ik voeten sowieso niet snel mooi, vooral heel functioneel, maar sinds het hardlopen zijn ze nog minder fraai.
Mijn benen zijn ook niet "mooi" maar ik heb daar juist geen moeite mee. Ik train ze, zijn gespierd, brengen mij van a naar b en zorgen dat ik kan hardlopen. Mijn flubberbuik daarentegen doet vrij weinig voor me![]()
Ben je niet nat van het zweet dan wel van de regen Musli. Haha, maar wel lekker dat je nog een rondje kon doen. Ja heerlijk toch als kinderen zo lekker bezig kunnen zijn. Ik kan daar echt van genieten.
Het is het één of het ander. Ik liep overigens wel nog steeds in een korte broek en een top. Dat was fris, maar niet koud. Was in ieder geval lekkerder dan die plak van gisteren

Ik vind het altijd leuk om te zien als ouders hun kinderen op een spelende manier proberen uit te dagen om te bewegen en dingen te proberen... Je ziet toch erg veel schermpjes tegenwoordig. Mijn zoon kijkt ook echt wel tv hoor. Maar die probeer ik ook zoveel mogelijk te prikkelen om lekker te bewegen en spelen