Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik slik al bijna 30 jaar deze pil en bijna elke maand is hetzelfde. Nooit zoveel als nu. Behalve toen ik regelmatig een hartritmestoornis had, in die tijd had ik helemaal geen menstruatie meer. Maar dat is nu met medicijnen onder controle.
K geloof er niets van dat deze keer zoveel bloeden ineens door de pil komt.
Of bedoel je corona en de pil?
fohadie schreef:Vala schreef:Over die maandelijkse periode gesproken, die komt bij mij nu ineens na 19(!) dagen weer. Mooi k*t.
Ik las dat dat bij zowel infectie als vaccinatie het geval kan zijn dat de menstruatiecyclus verstoord is. lekker dan.
Ik heb net corona gehad, had meer klachten van de hooikoorts dan van corona zelf. 3 prikken gehad en in 2020 ook corona gehad. Niets aan mijn menstruatie gemerkt en slik de pil. Gister ongesteld geworden en ik kan me niet herinneren ooit zoveel gevloeid te hebben als vandaag! Komt dat door corona? Of is het toeval?
magda_90 schreef:Hier ook een lotgenoot. En daardoor ook een vraag. Ik zit nu op dag 3 en ik dacht dat ik wel keelpijn gewend was, maar dit doet nu zo verschrikkelijk pijn. Overdag houdt ik redelijk onder controle maar afgelopen nacht wist ik niet waar ik het moest zoeken. Hebben jullie wellicht nog tips?
Bij eerdere keelontstekingen kon ik altijd een AB bij de huisarts halen maar ik neem aan dat dat nu niet gaat helpen?
magda_90 schreef:Ja precies dat. Mijn amandelen zijn dik en staan in de brand. Paracetamol neem ik al en tussendoor veel dingen als waterijsjes, zacht fruit en soep. Daarmee houdt ik het overdag wel uit.
Maar in de nacht wordt ik vervolgens vaak wakker door de pijn.
Dankjewel voor je tips. Meer dan uitzitten kunnen we ook niet doen nee.
Janine1990 schreef:stefje schreef:Uit een ander actief corona-topic:
Te zwaar trainen na corona kan de kans op long covid vergroten
https://www.ad.nl/gezond/te-zwaar-train ... ~a272cded/
Mijn hoofd wil weer sporten, nog even wachten maar.
Ik krijg nu niet helemaal duidelijk in hoeverre dit voor de milde klachten geldt eigenlijk... Hoe dan ook, volgens mij is het sowieso een goed advies, ongeacht of je corona hebt gehad of een griepje.
Sheran schreef:Hoe zit het eigenlijk met jullie ongesteldheid? Ik ben sinds mijn besmetting niet meer ongesteld geweest