[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:09

Bij die op mijn pols heb ik de hele tijd meegekeken gewoon omdat dat makkelijk kon. De rest zat allemaal op een plek wat niet zo makkelijk te zien is. :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:09

Mooi Nayomie ! Wordt die nog ingekleurd of kies je zwart ?

Lunameyza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 14:47

Heel gaaf Nayo! Helemaal mijn smaak ook <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:02

Die bloemen zijn echt heel mooi!!

Op voet lijkt me zo pijnlijk! Maar wel heel mooi.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:52

Ik had eigenlijk een afspraak in januari, voor iets met een paardenhoofd... Nu heb ik mijn moodboard doorgestuurd en lijkt de artiest toch af te haken :( ik baal ervan want ik vind zijn stijl echt wel gaaf! In eerste instantie was hij ook enthousiast en nu kreeg ik als laatste mail oa terug:
Thanks voor je moodboard. Omdat je zelf ook niet echt weet wat je wil, en omdat ik nog nooit en paard heb getekend, denk ik dat je of beter op zoek kan gaan naar iemand die dat al vaker heeft gedaan. 
Dan weet je precies wat je krijgt, bij mij niet. 

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:58

Nja jammer maar wel eerlijk!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:10

Ja inderdaad jammer maar wel eerlijk!
Tenzij je vertrouwen in hem hebt en uitspreekt dat je wel weet wat je wil, namelijk zijn stijl. Misschien is er toch nog een optie om het bij hem te doen?

Om wie/welke stijl gaat het? Misschien kunnen we meedenken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:28

Ahhh xMyrth, wat balen! Maar wel zo eerlijk inderdaad. Wat Deksel zegt, heb je een voorbeeld van de stijl? Wie weet zijn hier mensen die nog artiesten weten die dit zouden kunnen.

@Lukasje, hij blijft zwart, ben zelf niet zo van de kleuren. :o
En dank jullie wel!
Ik zou deze week weer heen gaan, maar ik heb een AB-kuur dus ik heb hem af moeten zeggen helaas. In januari mag ik weer heen en zie ik ook het ontwerp voor mijn bovenarm. Die gaat in dezelfde stijl als mijn onderarm.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:53

Jaa ik waardeer die eerlijkheid ook zeker wel, maar baal er wel van natuurlijk. Ik ben heel uitgebreid geweest in mijn moodboard, omdat ik inderdaad niet precies weet wat ik wil. Ik bedoelde daarmee dat ik heel veel gaaf vind en open sta voor een heleboel en dat hij zijn eigen weg daarin mag gaan. Ik denk echter dat ik hem heb afgeschrikt :') Zo stonden er ook afbeeldingen van watercolour en sketchy stijlen tussen. Dit doet hij niet... maar het ging mij dan bv meer om de houding of het aanzicht etc :)

Ik heb bovenstaande nog wel teruggemaild en geprobeerd uit te leggen. Ook gezegd dat ik zijn stijl heel tof vind, maar dat als hij toch liever niet aandurft dat ik dat jammer vind en dan verder zal kijken. Heb daar nog geen reactie op.

Gaat om Roald van den Broek :D Ik vind zijn lijnen en contrasten enz gewoon heel nice :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:51

Jaa ik wil ook graag een tattoo van hem. Ik heb al 2 tattoo afspraken gepland staan. Misschien wil ik hem voor die daarna vragen. Ik vind zijn stijl geweldig.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:52

Oh jammer, die maakt idd mooie plaatjes! Hopelijk wordt hij weer enthousiast van je toelichting

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:49

Yes ik heb hem nog een laatste berichtje gestuurd en hopelijk durft hij het toch aan :')
En anders... iemand ideeën? :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:52

Ik duim voor je! Hij maakt inderdaad hele mooie plaatjes, ik ben hem meteen gaan volgen.

Ik vind Ina Schimp wel een beetje in de buurt komen maar ook niet helemaal.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:59

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:19

Af en aan meelezer meldt zich. Zie prachtige dingen voorbij komen en volgens mij zitten hier wel mensen die beter ‘bekend’ zijn met ‘het wereldje’ dan ik.

Beetje achtergrond: Ik heb al 2 tattoos.
Mijn eerste wist ik: ik wil iets met een paard. En tribal-achtig (don’t judge :') ). Had een plaatje om het idee weer te geven, ben een willekeurige shop in Darwin binnengelopen en de artiest is ermee aan de slag gegaan en toen ik het ontwerp zag, wist ik: dat is hem! Puur geluk gehad. Nul komma nul voor onderzoek gedaan :=

Tweede is een gratis tattoo, laten zetten op een evenement. De deal was: we hebben 2 ontwerpen en als je daar eentje van kiest, is het gratis. Ook niet over na hoeven denken dus.
Artiest bleek voormalig zakenpartner van mijn eerste artiest te zijn :+

Nu voor nummer 3. Ik wil een eendenkuiken met een bepaalde bloem erbij. Ik had een artiest op het oog (vanwege haar stijl) en heb ingeschreven, maar ben niet uitgekozen (zij kiest wat ze wil doen). Eind dit jaar sluit ze de shop en gaat ze voor onbepaalde tijd reizen. Wachten op een afspraak is dus niet echt een optie.
Nu heb ik een andere shop op het oog waar mijn man laatst geweest is. Verschillende artiesten en bij mijn man luisterden ze naar wat hij wilde en raadden toen een artiest aan gebaseerd op de stijl en onderwerp wat hij wilde.

Goed, nu de vraag (sorry voor de lange inleiding): is het ‘not done’ of beledigend ofzo als ik refereer aan de stijl van de artiest die ik in eerste instantie op het oog had?
Enerzijds vind ik dat soort werk prachtig maar anderzijds sta ik ook open voor de inbreng van degene die het evt gaat zetten.

Ondanks dat ik ‘al 2 tattoos heb’, heb ik niet echt eerder het ontwerp etc gedaan. En ik ben zelf zo artistiek als een konijn dus ben wel afhankelijk van de artiest :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:30

Afbeelding

En ik heb ook een nieuwe erbij. De poot van mijn hond op ware grootte op mijn hart.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:32

Barramundi, je kunt toch een omschrijving geven van de stijl die je wilt, zonder daarbij die vorige artiest te noemen?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:33

Ik zou gewoon wat fotos laten zien en zeggen dit is de stijl die ik mooi vind @barramundi

Denk dat de meeste mensen dat doen als ze een idee proberen over te brengen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:34

Palmera schreef:
[ [url=m/YFojj8.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik heb ook een nieuwe erbij. De poot van mijn hond op ware grootte op mijn hart.

Awh dat vind ik heel mooi, vooral de plaatsing. Ik snap dat goed. <3

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 01:47

Mooi, Palmera! Zowel de uitvoering als de plek!

Bedankt voor de reacties op mijn vraag! Ik wist niet zo goed of het wellicht ‘not done’ was om met foto’s van andermans werk aan te komen zetten voor het idee.
Omschrijven vind ik lastig want ik heb geen idee hoe je die stijl noemt. Zal tijdens mijn kerstvakantie eens binnenlopen met mijn vraag/idee. Met wat foto’s moet het vast lukken.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:20

Gewoon moodboard maken met de voorbeelden die jou aanspreken.
Misschien kan je hier iets plaatsen. Misschien weet iemand hier wel een artiest die in die stijl werkt.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:34

Palmera schreef:

Oh, die grijpt me naar de keel … Slik …

Ik heb mijn hond, mijn beste vriendin, 3 weken geleden moeten laten inslapen op 6-jarige leeftijd. Ze was al een poos ziek en sinds het begin van haar ziekte zit ik maar te twijfelen om een tattoo te nemen. Ik die zei dat ik noooooit een hoefde.
Ik dacht ook aan iets rond de hartstreek maar wat meer verborgen, eerder aan de zijkant. onder mijn BH-bandje.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:36

Palmera schreef:

Wauw! <3
Hoe heb je de afdruk gemaakt?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:46

Foutje
Laatst bijgewerkt door Palmera op 16-12-22 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:48

Lukasje schreef:
Palmera schreef:

Oh, die grijpt me naar de keel … Slik …

Ik heb mijn hond, mijn beste vriendin, 3 weken geleden moeten laten inslapen op 6-jarige leeftijd. Ze was al een poos ziek en sinds het begin van haar ziekte zit ik maar te twijfelen om een tattoo te nemen. Ik die zei dat ik noooooit een hoefde.
Ik dacht ook aan iets rond de hartstreek maar wat meer verborgen, eerder aan de zijkant. onder mijn BH-bandje.

Sterkte, :(:) die van mij is dus behoorlijk oud, en daarom wou ik dit plaatsen.

tones schreef:
Palmera schreef:

Wauw! <3
Hoe heb je de afdruk gemaakt?

Ik heb dit Afbeelding
En dit

Afbeelding (gewoon natte pootafdruk op asfalt)
naar de tatoeerder gestuurd.
Daaruit kwam dit:

Afbeelding