Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Pfoe opluchting, maar een halve kilo aangekomen na mn vreet weekend
Lijstje van vandaag:
O: 250gr griekse yoghurt + questbar
L: sportpancakes
T: wheyshake
A: 2 wasa thin crisps, 100gr kipfilet, 100 gr sperziebonen, 150gr tomaat en 2 eitjes
T: 300gr watermeloen
B: insanity
_sharonnn schreef:xNavatu schreef:Pfoe opluchting, maar een halve kilo aangekomen na mn vreet weekend
Lijstje van vandaag:
O: 250gr griekse yoghurt + questbar
L: sportpancakes
T: wheyshake
A: 2 wasa thin crisps, 100gr kipfilet, 100 gr sperziebonen, 150gr tomaat en 2 eitjes
T: 300gr watermeloen
B: insanity
Wel een beetje overdreven hoor![]()
Halve kilo is niks.. Kan vocht zijn
Linsey1998 schreef:Vanochtend gewogen, 1 kilo zwaarder na het vreetweekendhopen dat het nog deels vocht is, en anders hebben we weer wat te doen
Stral schreef:Brighteyes: Jouw dietiste geeft aan wat mijn huisarts tegen mij zei vroeger, en ik hier dus ook schreef. Ik had het niet over iets kleins eten, maar over een maaltijd waar meer dan de helft van je kcal inzitten. Ik heb nergens geschreven dat je lichaam 's nachts niets verbrandt of dat je 's avonds niet mag eten.
Kayleigh_ schreef:Google is je beste vriend voor voedingsmiddelen die vocht afdrijven
Body & Fit heeft 'water out' tabletjes. Is op natuurlijke basis en drijft vocht af. Maar ik zou dat niet teveel gebruiken want dan kan je een serieus vochttekort oplopen. Ik heb ze een keer twee weken lang elke dag geslikt, dronk me suf, maar toch had ik een vochttekort. Dat was geen pretje, ik had heel veel last van spierkrampen. Ik was wel erg slank en strak
Kayleigh_ schreef:Google is je beste vriend voor voedingsmiddelen die vocht afdrijven
Body & Fit heeft 'water out' tabletjes. Is op natuurlijke basis en drijft vocht af. Maar ik zou dat niet teveel gebruiken want dan kan je een serieus vochttekort oplopen. Ik heb ze een keer twee weken lang elke dag geslikt, dronk me suf, maar toch had ik een vochttekort. Dat was geen pretje, ik had heel veel last van spierkrampen. Ik was wel erg slank en strak