Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 10:55

Hoi allemaal! Hoe is het hier?
Ik ben 3 weken weg geweest haha! 2 weken Frankrijk en een week ponykamp begeleiding. Niet streng op mijn eten gelet. Weinig tussendoor gegeten en zeker de laatste week heel veel bewogen. Niets afgevallen maar ook niets aangekomen! Dat vooral vind ik heel fijn! Nu weer thuis last van vreetbuien haha. Mijn ritme is weg.. volgende week nog een week ponykamp begeleiden en erna ga ik weer aan de slag! Ik ben al lang blij dat er geen 3 kilo bij zit haha!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 11:00

xNavatu schreef:
Pfoe opluchting, maar een halve kilo aangekomen na mn vreet weekend :')

Lijstje van vandaag:
O: 250gr griekse yoghurt + questbar
L: sportpancakes
T: wheyshake
A: 2 wasa thin crisps, 100gr kipfilet, 100 gr sperziebonen, 150gr tomaat en 2 eitjes
T: 300gr watermeloen
B: insanity

Wel een beetje overdreven hoor :D
Halve kilo is niks.. Kan vocht zijn

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:05

Vanochtend gewogen, 1 kilo zwaarder na het vreetweekend :') hopen dat het nog deels vocht is, en anders hebben we weer wat te doen :)
Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 11-08-15 11:21, in het totaal 2 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:13

_sharonnn schreef:
xNavatu schreef:
Pfoe opluchting, maar een halve kilo aangekomen na mn vreet weekend :')

Lijstje van vandaag:
O: 250gr griekse yoghurt + questbar
L: sportpancakes
T: wheyshake
A: 2 wasa thin crisps, 100gr kipfilet, 100 gr sperziebonen, 150gr tomaat en 2 eitjes
T: 300gr watermeloen
B: insanity

Wel een beetje overdreven hoor :D
Halve kilo is niks.. Kan vocht zijn

Daarom is het ook een opluchting :))

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:21

Linsey1998 schreef:
Vanochtend gewogen, 1 kilo zwaarder na het vreetweekend :') hopen dat het nog deels vocht is, en anders hebben we weer wat te doen :)

Pfoee na vrijdag, zaterdag zondag ongezond te hebben gegeten, gister weer gezond verder gegaan, maar als ik alleen maar mijn ontbijt eet 4 dunne wasa crackers zit ik bom en bom vol, alsof ik een baksteen in mijn maag heb :') niet heel fijn dus haha

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:23

Zo iedereen weer een beetje op de rit na het weekend. Opluchting alom zo te lezen.

Mijn lijstje voor vandaag;
O banaan, 2 rijstwafels, 1x geitenkaas, 1x gestampte muisjes, koffie met melk en zoetje
T cappucino
L 2 speltbrood met kipfilet, groene thee
T appel, groene thee
T cappucino
A champignonsoep, broodje
T koffie met melk en zoetje, bastognekoekje
T limonade tijdens het sporten

B vanmorgen hardlopen, vanavond een rondje sportschool krachttraining

Gisteravond had ik trek na mijn rit net voor het slapen en toen las ik de discussie over dat eten net voor het slapen slecht is. Ik heb dit ook eens aan mijn dietiste gevraagd en die gaf inderdaad aan wat Kayleigh zegt, tijdens de nacht verbrand je ook, niet zoals overdag, maar je kan dan best iets kleins eten om de honger te stillen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:41

Waarom denkt iedereen dat je na een vreetweekend zoveel aan komt?
1 kilo aan komen in het weekend? Wauw haha :')
Hoe doe je dat :+

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 11:53

Ik ben 2 weken geleden op 3 dagen 2 kilo aangekomen. Nog niet eens door zo extreem te eten: dinsdagavond nogal uitgebreid chinees gegeten, woensdag uitgebreide brunch en restjes chinees, donderdag chips en hambrugers :P

Brighteyes: Jouw dietiste geeft aan wat mijn huisarts tegen mij zei vroeger, en ik hier dus ook schreef. Ik had het niet over iets kleins eten, maar over een maaltijd waar meer dan de helft van je kcal inzitten. Ik heb nergens geschreven dat je lichaam 's nachts niets verbrandt of dat je 's avonds niet mag eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:01

Sowieso is het bijna onmogelijk om 1 kilo vet aan te komen met 1 of 2 dagen minder opletten. Dan moet je al 3500 kcal overschot per dag hebben (1 kilo vet is 7000 kcal).

Aankomen van schranzen zal overwegend vocht zijn.

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:02

En de discussie over 's avonds eten ga ik niet weer opstarten. Iedereen moet lekker denken wat ie zelf wil :Y)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:14

Uiteraard, ik hou er gewoon niet van als mijn woorden verdraaid worden!

Is inderdaad voornamelijk vocht, ik maak mijzelf niet wijs dat die extra kilo's er aangekomen omdat ik zo zielig ben en een lijf heb dat reageert op wat chinees eten :P Leek eerder alsof mijn lijf zoiets had van "tijdens festival de week ervoor ben je niet echt verdikt, nu krijg je dat dubbel en dik terug" :P Deprimerend onlogisch, die weegschaalschommelingen :P

Ik krijg soms echt honger van dit topic trouwens :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:17

Fijn dat jij weet hoe het exact zit met hoe veel kcal je moet innemen om aan te komen Kayleigh, dan is het bij mij idd ook altijd vocht als ik zo erg schommel.

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:25

Stral schreef:
Brighteyes: Jouw dietiste geeft aan wat mijn huisarts tegen mij zei vroeger, en ik hier dus ook schreef. Ik had het niet over iets kleins eten, maar over een maaltijd waar meer dan de helft van je kcal inzitten. Ik heb nergens geschreven dat je lichaam 's nachts niets verbrandt of dat je 's avonds niet mag eten.

Sorry dan heb ik verkeerd geïnterpreteerd wat je hebt geschreven.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:31

Ik vraag mij af, dat vocht ophouden: ik merk dat gedurende de week tegenwoordig heel erg (als je 28 wordt, krijg je blijkbaar ineens zo'n problemen, boehoe). Ik heb zittend werk en als ik dan 's avonds ga rijden, spannen laarzen echt. Tegen de middag merk ik bij warm weer ook echt dat mijn kuiten gaan 'kloppen' als het waren, als ik op zaterdag een hele dag lesgeef en rond stap, zitten laarzen juist los en heb ik nergens last van. Heel vervelend! Bestaan daar ook bepaalde voedingsmiddelen voor die dat stimuleren en interessanter: juist oplossen?

Vraag mij dan altijd af waar dat vocht op zaterdag dan naartoe is, als het niet in mijn benen zit. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 12:34

Google is je beste vriend voor voedingsmiddelen die vocht afdrijven ;)

Body & Fit heeft 'water out' tabletjes. Is op natuurlijke basis en drijft vocht af. Maar ik zou dat niet teveel gebruiken want dan kan je een serieus vochttekort oplopen. Ik heb ze een keer twee weken lang elke dag geslikt, dronk me suf, maar toch had ik een vochttekort. Dat was geen pretje, ik had heel veel last van spierkrampen. Ik was wel erg slank en strak O:)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 12:42

Mijn lijstje:
O: anderhalve meergranen beschuit met pindakaas
L: sla met van alles (kip, wortel, kikkererwten enz.)
T: fruit en taart
A: op verjaardag wordt dat geregeld

Heb een verjaardag, dus ik zie wel wat het wordt :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:15

Kayleigh_ schreef:

Body & Fit heeft 'water out' tabletjes. Is op natuurlijke basis en drijft vocht af. Maar ik zou dat niet teveel gebruiken want dan kan je een serieus vochttekort oplopen. Ik heb ze een keer twee weken lang elke dag geslikt, dronk me suf, maar toch had ik een vochttekort. Dat was geen pretje, ik had heel veel last van spierkrampen. Ik was wel erg slank en strak O:)

Die moet je ook eigenlijk maar 3 dagen achter mekaar slikken en dan een dag niet :))
Ze werken wel echt heel goed :)) Ik gebruik ze als ik mezelf echt heel opgezwollen voel en ook echt ben :)) Kan ik behoorlijk goed bij mn polsen merken :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:21

Kayleigh_ schreef:

heb je een paar voorbeelden?
Ik kom op bleekselderij, komkommer, paardenbloem, brandnetel en wortel uit. Nog meer tips? en hoeveel moet je er dan van hebben etc?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:22

Groene thee hoor je veel over.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:48

Kayleigh_ schreef:

Zeg doe mij zo'n potje :')

Wat lopen we dan moeilijk te doen haha cutten en lekker droog worden :+

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:56

Ik heb het niet zo op die 'magische' vochtafdrijvende tabletten. Ik heb ook het idee dat het best wel een aanslag geeft op je lijf als ik jullie zo hoor met uitdrogingsverschijnselen := Dan zie ik meer in de suggesties van Britt_Sisi :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:23

Mwa ik heb nog nooit last gehad van uitdrogingsverschijnselen hoor, alleen maar positieve resultaten. Maar ik gebruik ze ook niet heel vaak.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:24

Als je er verantwoordelijk mee om kunt gaan, moet het wel kunnen toch.. :Y)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:26

Vind ik ook :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 14:26

Vind ik wel. Als ik naar het strand ga neem ik zo'n pil. Heb ik tenminste strakke billen :P