Hoelang gaan jullie onder de lamp? Ik heb dat doffe een keer gemerkt toen ik te kort onder de lamp was geweest en de lak nog onvoldoende uitgehard was.
Ik doe basecoat een halve minuut, kleur een volle, dan de toplaag een halve en sluit af met de hele hand nog ff een halve of hele minuut.
Ik poets indd met 70% ethanol (van mijn lab, heb noit anders geprobeerd eigenlijk)
Hier een nieuw kleurtje en een glitter experimentje met losse glitters. Ik heb ook wel glitterlak, maar was bang dat ik daarmee geen gradient kon maken. Nuja, met het glitterpotje was het ook maar strooien op goed geluk en doordat ze wat grof zijn, zijn de nagls nu wat ruw. Kleurtje hou ik wel van.
mooi! Ik ben sinds net begonnen met het verzamelen van OPI Heb nu 6 lakjes, ze zijn zeer prijzig. Zijn ze daadwerkelijk beter en blijven ze langer zitten?
Skessa_
Geplaatst: 01-01-16 19:09
Nee hoor, dat zijn ze niet. Maar ze hebben wel erg leuke kleurtjes
Geen ervaring mee, maar let op dat er wel een Europese stekker aan zit
Yv_
Geplaatst: 02-01-16 18:00
Beste wensen meiden.
Mocht er geen EU stekker aan zitten, kun je ze wel altijd werkend krijgen met een omvormer. Of gewoon zelf een EU stekker eraan maken. Is niet zo moeilijk, weet alleen niet precies hoe het zit met USA omdat die 110 volt hebben ipv 220. Edit: Zie net in verdere beschrijving dat deze 100-240 volt is, dus als je hier zelf gewoon een EU stekker aan maakt, zijn er geen problemen.