[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:37

Het is maar net, wat voor betekenis je er zelf aan geeft.

Een driehoek is eerder vrijmetselarij of illimunati :j

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:05

Ligt ook aan de driehoek doe je laat zetten.
Heb je een voorbeeld van de driehoek die je graag wil?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:16

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:57

Ja, het is allebei een driehoek, voor de rest zijn er geen echte overeenkomsten te vinden.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:18

Ik lees nog steeds mee maar ik weet het ook nog steeds niet :') Hebben jullie iets van een website waar je verschillende icoontjes of iets kunt vinden..?
Ik wil zó graag mijn boodschap in één icoontje samen vatten maar ik krijg het gewoon niet gevonden. Niets past. Een tekst vind ik niet zo mooi, dat vind ik te letterlijk.

Mijn boodschap is, leef je dromen, je kan in zoveel meer dan je denkt, leef het leven. Beetje die trant. Ik hou van zo minimalistisch mogelijk.

Dat hert van maanlicht <3 Prachtig!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:22

Binnenkort een kleine tattoo. Ik ben zeer plotseling mijn moeder verloren.
In eerste instantie wilde ik iets verwerken in mijn cover up, maar ik vind het een mooier en fijner idee dat er een apart stukje komt.
Morgen laat ze even weten of het allemaal kan wat ik wil voor een bepaald bedrag.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:20

Marit schreef:
Ik lees nog steeds mee maar ik weet het ook nog steeds niet :') Hebben jullie iets van een website waar je verschillende icoontjes of iets kunt vinden..?
Ik wil zó graag mijn boodschap in één icoontje samen vatten maar ik krijg het gewoon niet gevonden. Niets past. Een tekst vind ik niet zo mooi, dat vind ik te letterlijk.

Mijn boodschap is, leef je dromen, je kan in zoveel meer dan je denkt, leef het leven. Beetje die trant. Ik hou van zo minimalistisch mogelijk.

Dat hert van maanlicht <3 Prachtig!

Misschien op Pinterest of Google Images eens zoeken op "minimalist tattoo" oid? En dan met een woord erbij dat voor jou het thema is. Dan vind je denk ik wel wat :j

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:23

maya12333 schreef:
Ja, het is allebei een driehoek, voor de rest zijn er geen echte overeenkomsten te vinden.

Vond ik dus ook. Dan kan je van veel dingen zeggen dat ze op elkaar lijken en de een een negatieve (droevige, gebaseerd op WWW2 etc) boodschap heeft en de andere niet.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:22

Nessa schreef:
In eerste instantie wilde ik iets verwerken in mijn cover up, maar ik vind het een mooier en fijner idee dat er een apart stukje komt.
Morgen laat ze even weten of het allemaal kan wat ik wil voor een bepaald bedrag.

Sterkte Nessa :(:) Gecondoleerd

Ik ben mijn moeder ook verloren en heb daarom haar handtekening. Hoewel ik heel veel spijt heb van de tatoeëerder waar ik destijds ben geweest, is het wel mijn meest dierbaarste tattoo

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 00:37

Nessa schreef:

Gecondoleerd Nessa :(:)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:29

Gecondoleerd Nessa!

Ik heb gisterochtend mijn polstattoo laten coveren. Er stonden 3 letters, mijn initialen en dat was ik een beetje zat ( was vroeger mn eerste tattoo). Ik heb er nu een mooie vlinder overheen maarrr.. Ik moet er nog zo ontzettend wennen. Het is best wel BAM in your face zeg maar. De vlinder is ongeveer 5/6 cm breed en 5 cm lang. En best dicht naar mn hand toe zeg maar. Mijn vriend vind hem gelukkig mooi maar zelf merk ik echt dat ik er aan moet wennen. Komt vast ook omdat het vrij donker allemaal nog is.

Iemand anders ook zo'n ervaring gehad qua wennen?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:45

Ik wen nog elke dag als ik mijn arm voorbij zie komen in bijv. de spiegel. Dan denk ik:oja,die zit er ook nog.
Niet dat ik hem vergeet, maar ik zie het als ik mijn arm gewoon naar beneden heb bijna niet, en als ik werk dan beweegt mijn arm alle kanten op en zie ik hem steeds voorbij komen.
Maar ik hoef niet te wennen aan of ik hem mooi vind of niet, ik ben er echt heel blij mee!

En heb je een foto ssssuus?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:54

Ik moest ook heel hard wennen aan de mijne :j

Zoals Tinkerloos zei, niet of ik hem mooi vond, vind hem super! Maar je moet toch effe wennen dat je eerst een gewone arm hebt en nu eentje met veel kleurtjes :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:15

Jaa.
Dus dat. :D

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:43

Volgende week donderdag mag ik naar Shennaki om m'n eerste tattoo te laten zetten (m'n paard in watercolour). Spannend!! Eergisteren was het ineens niet zeker of ik wel een ontwerpje zou kunnen krijgen van tevoren. Wat ik wel erg vervelend vind, want het wordt m'n eerste tattoo en anders voel ik me misschien voor het blok gezet als ik het pas ter plekke zie. Gelukkig zal Shenna ervoor zorgen dat ik uiterlijk woensdag een schets te zien krijg! Dus dat vind ik wel erg fijn.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:47

Gaaf Rianne11_42. Ik zit ook te twijfelen om een afspraak te maken met Shennaki. Ik heb haar gevraagd eerst een ontwerp te maken (zonder tattoo-afspraak, ontwerp dan natuurlijk wel tegen betaling), maar dat kan niet. Moet inderdaad meteen een afspraak te maken om hem te laten zetten, en heb precies dezelfde twijfels als jij: voel ik me dan niet voor het blok gezet.....

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:06

Dat is heel begrijpelijk
Ik vind het ook fijn dat ik nu ver v te voren het ontwerp/line art binnen heb en dat daar overleg is geweest

Zaterdag ga ik mijn ploatje laten zetten *\o/*

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:12

Ja, ik hoop dan ook ontzettend dat woensdag de schets naar mijn smaak is. Ik heb ook aangegeven dat ik best een aanbetaling wil doen, maar daar doen ze blijkbaar niet aan... Wel jammer. Maar ik ben benieuwd naar de schets. Shenna heeft heel erg de stijl die mij aanspreekt, dus de kans is groot dat ik er gewoon hartstikke blij mee ga zijn :)

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:26

Dat heb ik ook hoor Rianne11_42, ik vind bijna alles van haar mooi. Maar tussen mooi en mooi genoeg om voor de rest van mijn leven bij mij te horen zit soms nog een verschil :o .

En ik heb al zoveel ontwerpen gevonden die ik 'net niet' vond, dat ik het toch een risico vind...... Vond de laatste tattoos die ze op de conventies deze week gemaakt heb trouwens weer super gaaf, dus ga denk ik toch de 'gok' maar wagen......

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:34

Rianne11_42 schreef:
Volgende week donderdag mag ik naar Shennaki om m'n eerste tattoo te laten zetten (m'n paard in watercolour). Spannend!! Eergisteren was het ineens niet zeker of ik wel een ontwerpje zou kunnen krijgen van tevoren. Wat ik wel erg vervelend vind, want het wordt m'n eerste tattoo en anders voel ik me misschien voor het blok gezet als ik het pas ter plekke zie. Gelukkig zal Shenna ervoor zorgen dat ik uiterlijk woensdag een schets te zien krijg! Dus dat vind ik wel erg fijn.

Gaaf! Ik ben heel benieuwd!
Bedankt voor de complimentjes!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:25

Ik zou het ook lastig vinden zonder vooraf een ontwerp te zien. Ik heb een tattoo van Shennaki die ze niet speciaal voor mij heeft ontworpen, maar waar ik meteen verliefd op was. Dat was vrij risicoloos.
Donderdag ga ik naar Amanda voor een grotere tattoo op mijn rug. Wij hebben een keer live gesproken en daarna hebben we verschillende keren via de mail gespard over het ontwerp. Uiteindelijk is het van een pauw naar een abstracte bloem gegaan. Ik ben blij dat er een paar maanden overheen is gegaan anders was dit er nooit uitgekomen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:31

Communicatie, contact en aandacht is heel erg belangrijk om tot een goed resultaat te komen
Ik ben benieuwd n je tattoo Mrijn!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:59

Even een vraagje tussendoor, ik heb ooit een site langs zien komen waar je heeeel veel verschillende lettertypes had..
Ik ben de naam vergeten en kan hem niet terugvinden met de zoekfunctie. Iemand toevallig een idee welke site ik bedoel met deze hele duidelijke beschrijving? :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:59

Dafont?

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 01:00

Jaa super dankjewel!