Een driehoek is eerder vrijmetselarij of illimunati

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marit schreef:Ik lees nog steeds mee maar ik weet het ook nog steeds nietHebben jullie iets van een website waar je verschillende icoontjes of iets kunt vinden..?
Ik wil zó graag mijn boodschap in één icoontje samen vatten maar ik krijg het gewoon niet gevonden. Niets past. Een tekst vind ik niet zo mooi, dat vind ik te letterlijk.
Mijn boodschap is, leef je dromen, je kan in zoveel meer dan je denkt, leef het leven. Beetje die trant. Ik hou van zo minimalistisch mogelijk.
Dat hert van maanlichtPrachtig!
Nessa schreef:Binnenkort een kleine tattoo. Ik ben zeer plotseling mijn moeder verloren.
In eerste instantie wilde ik iets verwerken in mijn cover up, maar ik vind het een mooier en fijner idee dat er een apart stukje komt.
Morgen laat ze even weten of het allemaal kan wat ik wil voor een bepaald bedrag.
Nessa schreef:Binnenkort een kleine tattoo. Ik ben zeer plotseling mijn moeder verloren.
In eerste instantie wilde ik iets verwerken in mijn cover up, maar ik vind het een mooier en fijner idee dat er een apart stukje komt.
Morgen laat ze even weten of het allemaal kan wat ik wil voor een bepaald bedrag.
Rianne11_42 schreef:Volgende week donderdag mag ik naar Shennaki om m'n eerste tattoo te laten zetten (m'n paard in watercolour). Spannend!! Eergisteren was het ineens niet zeker of ik wel een ontwerpje zou kunnen krijgen van tevoren. Wat ik wel erg vervelend vind, want het wordt m'n eerste tattoo en anders voel ik me misschien voor het blok gezet als ik het pas ter plekke zie. Gelukkig zal Shenna ervoor zorgen dat ik uiterlijk woensdag een schets te zien krijg! Dus dat vind ik wel erg fijn.