Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:33

Tammy wat een verschil :wow: :wow: :wow:

Sani

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:36

Oefening die ik in de sportschool altijd deed was idd benen gestrekt een stukje van de grond en steeds een stapje omhoog, vasthouden en weer omhoog.. En dan bovenaan nog 10 seconden vasthouden en langzaam naar de grond laten zakken.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:08

Vetjes kan je niet sturen op welke plek ze eraf gaan

Helaas...

Het lijkt wel alsof ze bij mij erg gehecht zijn aan hun plek op mijn buik ;-)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:10

Ik ga weer opnieuw shredden vandaag, na een pauze van 3 dagen :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:12

Succes Camlys!

Ik heb net dag 27 achter de rug.. Het eind lonkt zeg maar ;-)
Merk wel dat bep oefeningen steeds makkelijker gaan

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:20

Kayleigh__ schreef:
Oh, die lukt mij ook echt niet. Vreselijk. Vooral het laatste stuk dat je benen weer omlaag gaan. Dan vallen ze gewoon 'plof' op de grond.

Iemand een idee welke oefeningen goed zijn voor het onderste gedeelte van de buik? Daar zit echt een grote rol vet en die gaat zo langzaam vergeleken bij de rest. Wil dat dus meer gaan doen.

Kracht training blijven doen voor je hele lichaam plus cardio voor extra vetverbranding.

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:39

Ik ga even met flinke tegenwind naar me paard fietsen om er na helemaal kapot te zijn en toch nog te gaan shredden! Zijn er hier nog meer rokers of ben ik eigenlijk de enige?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:43

Wow Tammy wat een verschil!!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:45

Wauw Tammy wat een verschil en dat dan al bij dag 13. :)

Ik ga ook binnenkort maar weer beginnen en dan ook echt volhouden.
Ik ga ook beginnen met dieeten dus een mooie combi denk ik dan

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:52

Tammy dat heb je knap gedaan, zit echt al een mooi verschil in!

Vandaag dag vier, gisteren een beetje 'gesmokkeld' want met een dikke verkoudheid valt het tegen.
Ik houd trouwens op mijnvoedidingscentrum.nl alles bij. Ik zit overal precies binnen de aanbevolen hoeveelheid, alleen energie kom ik iedere keer flink tekort.
Verklaart misschien waarom ik altijd zo moe ben, weet alleen niet wat ik dan precies zou moeten eten om meer energie te krijgen? Aangezien de rest allemaal wel prima is, en ben een hele moeilijke eter..
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 11-02-13 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:54

hallo ladies! wat een resultaten zie ik hier voorbij komen, ontzettend goed! zo goed, dat ik er vanaf vandaag ook mee ga beginnen :D wish me luck :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:57

Luck luck luck!

Ik doe vanavond de laatste dag van level 1.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:11

lisantjuuh schreef:
Ik ga even met flinke tegenwind naar me paard fietsen om er na helemaal kapot te zijn en toch nog te gaan shredden! Zijn er hier nog meer rokers of ben ik eigenlijk de enige?

Hier ook een roker... Ben van plan om te stoppen zodra ik op m'n streefgewicht zit.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:14

Ik ga morgen weer aan de slag.
Even bedenken wat ik dan ga doen.
Heb met dit level een raar ritme, 5 dagen wel, 2 dagen niet, 3 dagen wel, 3 dagen niet.
Misschien dat ik er 5x van maak, al was ik het level behoorlijk zat :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:33

Wat zou verstandiger zijn:
3x hardlopen en ook op die 3 dagen 6w6p
OF
3x hardlopen en op de andere dagen 6w6p?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:36

Ik meen mij te herinneren dat je het 5x per week zou moeten doen. Hoe vaker je het doet, hoe sneller en beter je resultaat natuurlijk. Ik doe het echter in combinatie met Ripped, dus probeer het gewoon te doen wanneer ik energie over heb en zin heb in een uptempo work-out :) Dat is steeds een aantal dagen per week, maar kom ik niet aan 5 is het ook geen ramp.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:39

Jeetje Tammy ik zie net je foto's, wow, wat een verschil al, na zeg maar een dag of 10. Bij mij een beetje vergelijkbaar als bij jou, mss iets minder, nou hoop dat het bij mij ook zo straks wordt haha.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:48

Voor de mensen die valtaf.nl gebruiken: houden jullie je bewegingsdagboek ook bij en hoe vul je de shred daar in? Hij staat er niet bij en ik weet niet zo goed wat ik als alternatief kan gebruiken. Hoeveel ckal verbrand je tijdens het shredden?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:49

Bhriseis schreef:
Ik meen mij te herinneren dat je het 5x per week zou moeten doen. Hoe vaker je het doet, hoe sneller en beter je resultaat natuurlijk. Ik doe het echter in combinatie met Ripped, dus probeer het gewoon te doen wanneer ik energie over heb en zin heb in een uptempo work-out :) Dat is steeds een aantal dagen per week, maar kom ik niet aan 5 is het ook geen ramp.

Nee precies, maar ik ben snel overbelast en wil het zo slim mogelijk doen :)
Omdat ik hier telkens lees dat je het beste cardio en kracht het beste kan combineren lijkt het me zinvol om het na het lopen te doen als mn hartslag hoog is en ik dan niet de andere dagen ook nog het risico op blessures loop.. ;)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:51

Imre schreef:
Voor de mensen die valtaf.nl gebruiken: houden jullie je bewegingsdagboek ook bij en hoe vul je de shred daar in? Hij staat er niet bij en ik weet niet zo goed wat ik als alternatief kan gebruiken. Hoeveel ckal verbrand je tijdens het shredden?

Het is circuittraining, die staat er wel tussen :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:54

Is het niet zo dat je de cardio moet combineren met kracht voor extra resultaat? Omdat je door de cardio al je vet aanspreekt, en door de kracht spieren traint?
Wat ik me herinner van het begin van het topic, is dat sommigen na de shred nog een half uur gingen cardio-en, omdat ze dan minder snel spierpijn hadden nadien doordat je spieren niet gelijk gaan afkoelen en stilstaan. Persoonlijk heb ik niets van spierpijn na de 6W6P (wel een beetje stram, maar dat ben ik elke dag sinds dag 1 van de shred :') ), maar als jij er wel last van hebt kan een half uurtje cardio nadien vast wonderen doen :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:55

Die gebruik ik ook ja!

Zo balen, mn dijen worden slanker, maar die hoge kwabjes blijven zitten. En die lijken nu dus nog dikker omdat het lagere stuk van mn dij wel slanker is geworden -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:57

Gelukkig heeft Jillian nog tig trainingsvideo's om al onze kwabjes aan te pakken, Monster ~~}>
Mijn onderbuik heeft ook nog zo'n kwab, maar dan denk ik aan de eindeloze trainingsopties en nou ja, willen of niet, ik smelt al die vetjes gewoon helemaal weg }:)

Ik geloof dat de Ripped ook iets meer billentraining is dan de shred, trouwens.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:58

Depende schreef:
Imre schreef:

Het is circuittraining, die staat er wel tussen :j

Danku! :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:03

Bhriseis schreef:
Is het niet zo dat je de cardio moet combineren met kracht voor extra resultaat? Omdat je door de cardio al je vet aanspreekt, en door de kracht spieren traint?
Wat ik me herinner van het begin van het topic, is dat sommigen na de shred nog een half uur gingen cardio-en, omdat ze dan minder snel spierpijn hadden nadien doordat je spieren niet gelijk gaan afkoelen en stilstaan. Persoonlijk heb ik niets van spierpijn na de 6W6P (wel een beetje stram, maar dat ben ik elke dag sinds dag 1 van de shred :') ), maar als jij er wel last van hebt kan een half uurtje cardio nadien vast wonderen doen :)

Ja precies! Dat bedoelde ik :)
Dus beter eerst 6w6p en dan hardlopen. Ik weet dat je 6w6p vaker zou moeten doen, maar ik wil eerst dit eens aankijken omdat ik door de shred aan beide enkels een peesontsteking had opgelopen door het te fanatiek elke dag sporten.. :=