Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh__ schreef:Oh, die lukt mij ook echt niet. Vreselijk. Vooral het laatste stuk dat je benen weer omlaag gaan. Dan vallen ze gewoon 'plof' op de grond.
Iemand een idee welke oefeningen goed zijn voor het onderste gedeelte van de buik? Daar zit echt een grote rol vet en die gaat zo langzaam vergeleken bij de rest. Wil dat dus meer gaan doen.
Bhriseis schreef:Ik meen mij te herinneren dat je het 5x per week zou moeten doen. Hoe vaker je het doet, hoe sneller en beter je resultaat natuurlijk. Ik doe het echter in combinatie met Ripped, dus probeer het gewoon te doen wanneer ik energie over heb en zin heb in een uptempo work-outDat is steeds een aantal dagen per week, maar kom ik niet aan 5 is het ook geen ramp.
Imre schreef:Voor de mensen die valtaf.nl gebruiken: houden jullie je bewegingsdagboek ook bij en hoe vul je de shred daar in? Hij staat er niet bij en ik weet niet zo goed wat ik als alternatief kan gebruiken. Hoeveel ckal verbrand je tijdens het shredden?
Depende schreef:Imre schreef:Voor de mensen die valtaf.nl gebruiken: houden jullie je bewegingsdagboek ook bij en hoe vul je de shred daar in? Hij staat er niet bij en ik weet niet zo goed wat ik als alternatief kan gebruiken. Hoeveel ckal verbrand je tijdens het shredden?
Het is circuittraining, die staat er wel tussen
Bhriseis schreef:Is het niet zo dat je de cardio moet combineren met kracht voor extra resultaat? Omdat je door de cardio al je vet aanspreekt, en door de kracht spieren traint?
Wat ik me herinner van het begin van het topic, is dat sommigen na de shred nog een half uur gingen cardio-en, omdat ze dan minder snel spierpijn hadden nadien doordat je spieren niet gelijk gaan afkoelen en stilstaan. Persoonlijk heb ik niets van spierpijn na de 6W6P (wel een beetje stram, maar dat ben ik elke dag sinds dag 1 van de shred), maar als jij er wel last van hebt kan een half uurtje cardio nadien vast wonderen doen