Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:34

Ik breng met de blush brush de blush altijd met de top van de kwast aan, dat gaat prima en de rest blendt het mooi uit. Zelf vond ik de blush brush juist te luchtig voor bronzer, in ieder geval wel hoe ik het gebruik. Als ik het wat meer over mijn hele gezicht en hals wil hebben gebruik ik wel de blush kwast.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:58

Ja dat deed ik ook idd, blush echt op de top van de kwast maar dan vind ik hem nog veel te groot. Ik hou net als Lisa van kleine kwasten waar je precies mee kunt werken http://www.youtube.com/watch?v=9DEVIi6JCVU Ik gebruik ook ongeveer kwasten van het zelfde formaat en gebruik zelfs wel eens een higlighter kwast voor blush. Misschien dat het ook van je hoofd af hangt wat je kunt hebben kwa kwasten, dat weet ik niet. Als ik blush met de RT kwast aan breng zit mijn hele wang eronder.

Meehh ik heb de pan geraakt in de Nars Laguna bronzer -O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:13

Ik vind de RT blushkwast juist heel fijn, misschien omdat ik daarvoor een nog bredere kwast gebruikte :))

Ai dat betekent bijna een nieuwe kopen Glossi :P Dan gebruik je hem iig goed!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:39

Ik heb juist liever wat grotere kwasten, kleine vind ik vaak net wat hard worden. Ik gebruik de blush brush net als Loose, en dan vind ik hem heel fijn! Maar voor gezichtspoeder kan ie ook heel fijn zijn.

Meh balen Glossi. -O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:47

Wow Djilna, nog groter :') Zal volgende week eens een vergelijking foto maken van de RT blush kwast en de kwast die ik gebruik :P

Ja Laguna word goed gebruikt <3 Zat net even op mijn account te kijken waar ik hem gekocht heb.. heb hem al 1,5 jaar in gebruik en gebruik hem eigenlijk (heel soms een van MAC maar vind Nars fijner) iedere dag. Dus mocht iemand een zuinige bronzer willen.. Laguna is the one :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:51

Ik twijfel nog om de bronzer van MAC te kopen. Ze had me er zo mooi mee opgemaakt. :=
Heb er nu gelukkig geen geld voor :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:12

Met welke hadden ze je opgemaakt Dominique? Voor zover ik weet hebben ze geen bronzers in het vaste assortiment. Ik heb Nude on Board en Sun dipped. Ik vind ze erg mooi en fijn in gebruik (de een heeft een gele ondertoon en de ander rood) Toch pak ik Nars altijd maar dat komt omdat ik die nu gewent ben. Het is eigenlijk zo gegaan.. ik gebruikte NoB en SD iedere dag en toen had ik die van Nars genomen omdat ik iets van HQhair moest uit zoeken omdat mijn pakket niet was aangekomen en ik het geld niet terug kreeg. En sindsdien gebruik ik Laguna.. omdat ik niet wou dat die van MAC op ging :+ omdat ik die ook fijner vond. Maar als ik nu MAC gebruik vind ik Nars fijner :') Dus eigenlijk zijn ze beide net zo goed/fijn al heb ik wel het idee dat Nars iets langer blijft zitten.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:39

Ik gebruik Laguna ook elke dag := Vrees nu al voor de tijd dat ik de pan ook raak _O-

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:05

Met de bronzing powder! Misschien eens kijken naar nars Laguna dan.. Maar wil ook Orgasm nog :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:10

Welke poeder is dat dan Dominique? Want ze hebben die (dacht ik?) niet in het vaste assortiment. Dus ben benieuwd welke je op hebt gehad. Laguna is wel een aanrader, kun je Orgasm er meteen bij kopen :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:27

Buh mn stay matte poeder is gisteren kapot gepleurd :') Heel de vloer eronder bij een vriendin, whoops _O-
En mn silk 'n sonic doet ook al niet meer normaal.. heb m nog maar een paar maanden Ö

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:29

Zonde van de poeder.. ik heb dat ooit met mijn MAC poeder gehad pff. Balen dat je Sonic ding het niet meer normaal doet.. heb je nog garantie? Mijn VisaPure viel vorige week best hard op de grond := maar hij hij leeft nog _/-\o_

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:39

Ja het was gelukkig maar Stay Matte van Rimmel dus die zijn niet zo duur want mn Laguna lag er dus naast maar die kon ik nog net optijd redden, anders had ik echt gaan huilen lool :=

Ik weet niet, denk het wel.. na mn toetsen maar eens uitzoeken, want dit is wel heel snel :=

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 01:02

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:09

Even gegooglet, ziet er mooi uit! Wist niet dat ze bronzers in hun assortiment hadden. Met de MAC workshop hadden ze die niet en heeft mijn moeder een donkere poeder gekocht als bronzer.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:18

Wat gek! Wanneer was die workshop?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:25

Hoe lang duurde dat bij jou Glossi, vanaf inschrijving voor de workshop tot je er aan meedeed? Een poos terug al had iemand bij MAC mij en een vriendin gevraagd of we het leuk zouden vinden om daaraan mee te doen en heeft toen onze namen genoteerd. Nooit iets gehoord meer. :P Is denk ik toch al wel 4 maanden geleden ofzo.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:34

Vorig jaar.. is al even geleden dus.

Loose, wij hadden mail gekregen over de workshops en toen hebben we gebeld om ons op te geven en hebben ze ons namen en telefoon nummer opgeschreven. Daarna ook heel lang niets gehoord. Ze wachten net zo lang tot ze genoeg aanmeldingen hadden. Maar we hebben er uiteindelijk zelf weer naar toe gebeld hoe het er voor stond. Wat ik wel vreemd vond is dat je het geld voor de workshop contant moest betalen. Gelukkig woonde een familielid in die stad waar wij de workshop deden. Want even op en neer rijden zat er niet in.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:05

Die workshops lijken me erg leuk. Maar best duur toch?

Me niet in kunnen houden en net bij MAC besteld. Na donderdag 2 weken terug dus MAC Plumful, vorige week de oogschaduw Expensive Pink nu een bestelling geplaatst :=
2x oogschaduw (Embark en Mythology), wel de refillversie (scheelt 4 euro pst en wil toch straks een keer zo'n refillcase meebestellen) en dan de Viva Glam Rhianna. Vond hem erg mooi laatst (en steun meteen een goed doel O:) :D).
Heb ik alleen nog een paar oogschaduws en van de lipsticks oa Chatterbox en Relentlessly Red op de verlanglijst staan :P Die laatste is een soort van rozerood begreep ik. Lijkt me prachtig :)
Heb echt een no buy, maar kan me er slecht aan houden momenteel :o :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:08

ik word er gek van... geen een lipstick blijft bij mijn lippen zitten... :( zelfs mijn dior lipstick blijft niet netjes zitten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:10

Wat gebeurt er dan? Je bedoelt vervagen of verplaatst het zich alle kanten op? Wel irritant!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:12

verplaatst naar buitenrand van mijn lippen :( vooral op mn bovenlip ontstaat er gewoon een gat :(

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:15

Gebruik je wel een goede lip potlood eronder? Dat is namelijk bedoelt voor het probleem wat jij beschrijft.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 12:20

jups, maar dan krijg ik weer dat velletjes enorm duidelijk zichtbaar worden

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 13:10

Mooie oogschaduws Djilna! Embark past goed bij mijn rozere oogschaduws.. verdorie, nu wil ik ook kopen :+