Dapper hoor Musli! Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn.
Culaccino, dat soort momenten zijn heerlijk. Gewoon lekker fietsen, kort of lang maakt dan geen bal uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Char_elle schreef:Wat is iedereen goed bezig! Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets eindelijk uit kunnen proberen en ik ben helemaal verliefd! Hij fietst echt heerlijk. Ben maar een klein stukje gegaan, 30 km, maar ben net hersteld van een blessure en heb al een jaar niet op de fiers gezeten. Maar het ging echt goed en heb heel veel zin om op weer op te gaan bouwen.
Ik vroeg me eigenlijk af, zijn er mensen die ook bij verenigingen zitten? Ik fiets nu eigenlijk alleen en woon sinds een paar maanden in Utrecht. Dus zit een beetje te twijfelen of ik me aan wil sluiten bij een vereniging.
Sakura789 schreef:Tekenen jullie mee? https://www.fietsersbond.nl/houd-de-afs ... etgangers/
Ik kom zo even langer plakken, eerst even fietsen!!
Char_elle schreef:Wat is iedereen goed bezig! Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets eindelijk uit kunnen proberen en ik ben helemaal verliefd! Hij fietst echt heerlijk. Ben maar een klein stukje gegaan, 30 km, maar ben net hersteld van een blessure en heb al een jaar niet op de fiers gezeten. Maar het ging echt goed en heb heel veel zin om op weer op te gaan bouwen.
Ik vroeg me eigenlijk af, zijn er mensen die ook bij verenigingen zitten? Ik fiets nu eigenlijk alleen en woon sinds een paar maanden in Utrecht. Dus zit een beetje te twijfelen of ik me aan wil sluiten bij een vereniging.
MuSLi schreef:Mijn man heeft via zijn werk toch kaartjes voor de Amstel Gold Race kunnen bemachtigen.
We hadden al een weekendje Limburg gepland in dat weekend, dus kunnen we mooi combineren.
Dit jaar doen we dus weer de 125km van de AGR
MuSLi schreef:Hoi!
Wat leuk dat je ook van plan bent om te gaan fietsen. Het is altijd lastig een tweedehands fiets kopen, als je zelf niet zoveel verstand ervan hebt. Heb je toevallig iemand in je omgeving die er wel verstand van heeft? Weet je bijvoorbeeld welke frame maat je nodig hebt?
Op Racefiets Marktplaats op Facebook komen vaak wel leuke fietsen voorbij. Over het algemeen zijn dat wel knappe fietsen, van liefhebbers