Zweetbandje is idd ook een optie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie87 schreef:BusyMissy schreef:Ik zou een boktrun ook heel leuk vinden, maar loop nu net 5 km, dus dan is eind juni 10km wel de max denk ik. En geloof best dat je 14km kunt lopen als je er ook 10 kunt, maar ben nu ruim een half jaar bezig om blessurevrij op te bouwen en dan is ineens 4km extra echt teveel. Dat risico wil ik niet aangaan.
Ik woon in Brabant en vind een stuk reizen ook geen probleem (maar Drenthe wordt me wel echt te ver).
Hier moet wel een mouw aan te passen zijn lijkt me. Misschien kunnen we samen rijden want de laatste tijd lopen de km hier ook wel een beetje uit de hand![]()
Supervixen schreef:Zullen we dan 22 juni in onze agenda noteren? Dan ga ik van tevoren de route nog een keer lopen om te checken of die nog klopt aangezien natuurmonumenten aardig heeft huisgehouden bij ons in de buurt.
Tiggs schreef:Ik zit in een bijleessessiemaar heb een vraagje tussendoor: zijn er meer mensen die regelmatig een stormwaarschuwing van Garmin krijgen?
Suliko schreef:Maar daardoor ga je ook focus leggen op herstel, juiste training en zelfzorg, waardoor je ook weer een gezonder en evenwichtiger mens wordt. Hoeveel wins wil je hebben.