Ik ben met de honden anderhalf het bos in geweest. Het verbaasde me dat ik niemand (!!) heb gezien, want het is meivakantie en prachtig weer. Best gek.
Wat fijn he goof. Wij ook in alle rust kunnen lopen. De koffie op het terras was wel druk bezocht maar geen hondjes.dus we konden heerlijk ontspannen zitten. Ni aan de lunch in de tuin voordat ik moet werken Lizard mooi dat blauw borstje en SusanH veel plezier
shaddy82
Geplaatst: 28-04-25 15:51
Bedankt voor de felicitaties
Dat huis van die kunstenaar ziet er echt bizar uit Lizard ! En inderdaad een beetje druk En ook prachtige foto's van Boedjang, Gaucho, Goof en Faringo. SusanH, lekker genieten op de camping
noordje
Geplaatst: 28-04-25 16:01
Prachtige foto's weer van iedereen. Het was ook zulk prachtig weer om lekker te wandelen.
Leuk zo'n mini vakantie SusanH. Heerlijk dat de paarden weer het land op kunnen. Leuke foto's.
Lekker actief geweest Faringo. Mooie foto's.
Heerlijk toch Goof dat het zo rustig was.
Ook weer mooie foto's van Lizard van mooie en bijzondere plekken. Al is dat huis wel een beetje teveel van het goede
Een hoop honden bij Boedjang
Prachtig ook weer bij Bootsie. Typisch dat ze zo'n waarschuwing op de verkeerde plek zetten
Gefeliciteerd Shaddy.
Veel plezier Gaucho. Leuke plek om te kamperen.
Gisteren met vriendin een rondje Reeuwijkse plassen gedaan Bijna 10km ,dat loop ik niet zo snel in Noorwegen We hebben gezellig gekletst en toch nog wat foto's gemaakt. Heel veel ganzen,met kleintjes Klein slangetje,helaas dood Was druk met surfers.
Wat wij zo typisch vonden,er stonden bij het strandje overal bordjes met verboden voor honden. En volgens mij liepen de meeste honden daar
lizard
Geplaatst: 28-04-25 18:07
Goof, boedjang,en noordje, mooie foto's weer. Wat jammer van die slang.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-25 18:19
Mooi noordje! Grappig om van jou foto's vanuit Nederland te zien
Shaddy gefeliciteerd! Veel jarigen de laatste maand!
Verder prachtige foto’s gezien! Ik heb een hele drukke dag gehad en moet nu nog langs stal, dus de bijleespost sla ik even over als niemand het erg vind. Wel ook lekker gewandeld met mijn ouders die op bezoek waren.
Wat is het weer een prachtige morgen. Heerlijk 6,3 kilometer op pad geweest. Dan waardeer ik het thuiswerken wel weer enorm.
Bootsiebob
Geplaatst: 29-04-25 08:26
Faringo ik waardeer jouw ochtendfotos toch altijd, zo ontzettend mooi. Krijg er een goed humeur van
Boedjang, SusanH, Noordje, Goof, Lizard mooie foto’s allemaal. En zo veel groen, prachtige bomen! Vogels, ganzen, een helaas dode slang. De natuur is echt ontwaakt
Hopelijk vergeet ik niemand, ik heb een lange reis achter de rug ben een beetje moe.
Shaddy nog gefeliciteerd!!
Een paar blije foto’s van zondag nog
Deze vond ik zó leuk, twee oude mensjes erin en een picknick mand en parasol achterop
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 29-04-25 08:28, in het totaal 1 keer bewerkt
shaddy82
Geplaatst: 29-04-25 08:27
Mooie foto's Noordje, je hebt veel gezien op je rondje Reeuwijkse plassen.
Wauw Faringo wat heb jij je wandeling mooi vastgelegd, heel sfeervol !
Ja, die hebben tegenwoordig een wide versie die ik ook pas. Vind ze qua stabiliteit fantastisch. Voor trailrunnen liever mijn Asics trabuco, die hebben iets meer demping maar daardoor minder stabiel. Voor hiken in de bergen dus de la Sportiva's.
shaddy82
Geplaatst: 29-04-25 15:00
Leuk autootje Bootsiebob en de rest van je foto's is ook mooi. Prachtig Gaucho, dat is genieten zo te zien en fijn dat je schoenen goed bevallen
Banjer even meegenomen
Water horse, verder als zijn buik ging hij niet, toch nog wat te fris naar zijn zin