Wat vervelend die slechte nacht! Heb je vandaag overdag een beetje bij kunnen slapen?
Freekieee wat een lieve foto van Zoë bij de koetjes ♡ Jammer dat ze zo weinig slaapt.
Sting wat vervelend dat je man zo tegen de behandeling is. Het klopt ook dat je het tegenwoordig veel meer hoort dat er te korte tongriemen zijn. Het schijnt dat dat komt omdat vrouwen nu foliumzuur slikken. Hierdoor vinden sommigen het inderdaad een hype. Hidde heeft deze behandeling ook gehad. Ik herken je klachten ook, van dat klemmen. Dat deed hij ook en deed echt zó zeer. Nadat we hem hebben laten behandelen was dat gelijk over. Het is ook niet echt snijden wat ze doen, ze branden het tongriempjes door wat echt met 3 seconden gepiept is. Het is dan vaak wel even huilen, maar de meeste kindjes zijn ook zó weer stil. Wij hebben de behandeling niet alleen gedaan voor nu met het drinken, maar ook omdat ze er later ook last van kunnen krijgen met bijvoorbeeld praten of zelfs zoenen o.i.d. Ze kunnen later de behandeling ook nog krijgen, maae dan krijgen ze het veel bewuster mee. Toen wij er waren werd er een jongen van ongeveer 6 jaar behandeld, die hoorden wij 2 kamers verder nog schreeuwen. Zo zielig...
Ik probeer je niet te overtuigen hoor, want jullie moeten het helemaal zelf weten.

Marlis thanks.

Cabelona oh bevallen zijn in corona tijd lijkt mij echt zo vervelend. Wat gezellig dat Daphne en Mathijs bij elkaar in de groep zitten. Snap wel dat er niemand aan zijn zusje mag komen haha.

HappyBuddah, wat vliegt de tijd met zo'n kleintje hé? Fijn dat het bij het CB allemaal goed ging. Sneu dat Jari zo aan het spugen is. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis wat voor hem doen.
Linda nog 3 weekjes wachten dus. Dan gelijk weer even je vitamine P opkrikken.

Ballard zielig die buikkrampen.