Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:billy3105 schreef:Hier nu dag 13, en god wat voel ik me futloos, en chagrijnig. heel snel buiten adem en het wil gewoon niet. Ontzettend verkouden, maar ik snuit mn neus wel gewoon zo leeg, allemaal helder slijm. Heel slecht aan het slapen warm-koud-warm-koud enorme hoofdpijn maar er ligt zon puist met werk hier rond het huis dat ik niet echt tijd heb om te zitten
Tjonge, dat is niet mis, 13 dagen!
Met mij gaat het nu heel goed, (dag 4) want ik loop op adrenaline nu. Mijn zoon is net opgehaald met de ambulance (ook Covid).
En adrenaline is een wondermiddel.
Jessix schreef:Ik was ook wel van plan de 10 dagen aan te houden, maar weet ook van mezelf dat ik na die 10 dagen mijn hoest nog niet kwijt ben. Vandaar....
stefje schreef:Uit een ander actief corona-topic:
Te zwaar trainen na corona kan de kans op long covid vergroten
https://www.ad.nl/gezond/te-zwaar-train ... ~a272cded/
Mijn hoofd wil weer sporten, nog even wachten maar.
Janine1990 schreef:rien10 schreef:Zoon is weer hier. Het was de combi covid, pollen allergie en astma. Daar ging hij niet goed op.
Ah fijn! No place like home!
Maar dat kan inderdaad geen fijne combinatie zijn! Heeft hij nog iets meegekregen om de klachten vanuit pollen en astma te verlichten?
rien10 schreef:Zoon is weer hier. Het was de combi covid, pollen allergie en astma. Daar ging hij niet goed op.
Vala schreef:Over die maandelijkse periode gesproken, die komt bij mij nu ineens na 19(!) dagen weer. Mooi k*t.
Ik las dat dat bij zowel infectie als vaccinatie het geval kan zijn dat de menstruatiecyclus verstoord is. lekker dan.
Vala schreef:Ik ben nu 2 weken ziek. De 1e week was in Oostenrijk, daar was ik op vakantie. Zelftesten gedaan en die waren negatief maar ik weet ondertussen dat dat niet alles zegt. Dus bij thuiskomst getest en positief.
Ik begon met verkoudheid, daarna kwam het hoesten, ik heb ook astma. Koorts weet ik niet, ik heb mezelf volgepropt met paracetamol en ibuprofen. maximaal aan de puffers gezeten, nu weer iets aan het minderen. Vorige week erg benauwd geweest maar dat gaat nu dus goed. Zaterdag dacht ik dat ik beter was dus een beetje aan het rommelen gegaan en smiddags lag ik weer op bed. Sinds gisteren een ontstoken oog wat pijnlijk is en ook hoofdpijn achter mijn ogen. En moe. Vies virusje is het... Ik denk dat ik zonder vaccin en booster met die astma het haasje was geweest wb benauwdheid.
Al met al...duurt lang!
Beterschap voor iedereen!
Vala schreef:Over die maandelijkse periode gesproken, die komt bij mij nu ineens na 19(!) dagen weer. Mooi k*t.
Ik las dat dat bij zowel infectie als vaccinatie het geval kan zijn dat de menstruatiecyclus verstoord is. lekker dan.