Wel jammer want Jona's werk vind ik wel tof.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Dreamer jij gaat naar Jona van Artcastle toch? Ik had daar toen ook een consult geboekt, maar uiteindelijk afgezegd omdat ze me geen beschikbare data konden vertellen via de telefoonVond een consult ook nogal overdreven voor een tattoo die letterlijk gekopieerd werd vanaf het design haha.
Anthea schreef:Dreamer jij gaat naar Jona van Artcastle toch? Ik had daar toen ook een consult geboekt, maar uiteindelijk afgezegd omdat ze me geen beschikbare data konden vertellen via de telefoonVond een consult ook nogal overdreven voor een tattoo die letterlijk gekopieerd werd vanaf het design haha.
Anoniem schreef:Klopt, ik vind dat juist wel fijn!
En ze maken inderdaad geen afspraken aan de telefoon, alleen in de shop zelf. Maar das bij elke artiest daarBij het maken van de afspraak betaal je gelijk €X, als "borg" dat je ook echt komt. (Het dan betaalde bedrag wordt uiteraard verrekend met de totale kosten van je tattoo) Dus ik vind het zelf wel logisch dat ze geen afspraken over de telefoon maken. Mag ik vragen waarom je niet gewoon even heen en weer gegaan bent?
donnar schreef:Super tof!
Iemand die een artiest weet die een tatoeage zoals in mijn vorige bericht mooi kan zetten?
Op zoek naar iemand in de buurt van Amersfoort, maar voor een goede artiest wil ik uiteraard best een stukje rijden! Geen idee of deze vraag hier mag, zo niet, dan sorry.