Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Gister had ik 1500 kcal op, en daarna een vreetbuiIk ben niet gemaakt om af te vallen blijkbaar.
Neverland schreef:[naam] vreetbuien hoeven niet te ontstaan omdat je te weinig eet. Ik heb / had dagen dat ik rond de 2300 zat en daarna nog een vreetbui kreeg. Maar ik zat niet goed in mijn vel op dat moment.Te weinig eten kan wel een van de redenen zijn maar 1500 is niet laag (vind ik).
Rawr schreef:Na een halfjaartje proberen een betaalbare sportschool-level powercage of squat rack te krijgen uit faillissementsveilingen heb ik het maar opgegeven en gewoon een goedkoop squat rack van de Decathlon gekocht. Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit want qua prijs verwachte ik er niet veel van maar nu heb ik spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb! Ben er echt blij meeNu nog een paar stevige/dikke matten zoeken voor m'n laminaat naar de knoppen gaat.
Rawr schreef:Omdat ik in sommige drukke weken mijn minimale aantal van 4 keer per week in de sportschool niet haal. Ook heb ik soms pech dat ik alleen kan op de drukke momenten kan gaan, waardoor de cages en/of benches veel bezet zijn.